Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
This is my happy face
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben je echt 19? Je lijkt wel een stier van +30 jaar...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
This is my happy face
hij traint helemaal niet en trollt maar wat, of wist je dat nog niet ? zijn pics van iemand andersBen je echt 19? Je lijkt wel een stier van +30 jaar...

Ben je echt 19? Je lijkt wel een stier van +30 jaar...
word meestal wel ouder geschat, 21/22/23, die baard + squatface maakt het idd wel erger 
hij traint helemaal niet en trollt maar wat, of wist je dat nog niet ? zijn pics van iemand anders

Yup, echt 19word meestal wel ouder geschat, 21/22/23, die baard + squatface maakt het idd wel erger
![]()
"Snap niet waarom mensen op calorieën letten, het gaat er alleen om hoeveel vet je eet."
Vriend van me denkt dat je door vet eten ook vet aankomt...
Wtf man ben je serieus 19 jaar? als je 29 in je naam had gezet had ik het ook gelooftThis is my happy face

Ik squat 3x10x70 en heb geen dunne poten maar ben geblesseerd geweest, niet meteen conclusies trekken.

ik voerde eergisteren deze oefening uit:
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-barbell-calf-raise
Komt iemand naar mij toe en vraagt hij aan mij waarvoor doe je dat? Je rug?
Hij traint nu ongeveer een jaar... dan zou je toch enig inzicht mogen hebben met wat voor beweging je wat traint :|.

ik voerde eergisteren deze oefening uit:
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-barbell-calf-raise
Komt iemand naar mij toe en vraagt hij aan mij waarvoor doe je dat? Je rug?
Hij traint nu ongeveer een jaar... dan zou je toch enig inzicht mogen hebben met wat voor beweging je wat traint :|.
Haha GetXXL dat heb ik bij mijn gym ook gezien xD. Twee meisjes die dat om en om deden... De begeleiding is soms nergens te vinden voor nieuwelingen.

Een vrouw in de kleedkamer van de sportschool:
Ik heb gisteren gehoord dat tonijn erg goed is voor je spieropbouw want er zitten veel eiwitten in, vanavond dus lekker een tunapizza eten.
Haha veel eiwitten zal ze er niet uithalen..
hm ligt toch wel wat tonijn op, en natuurlijk veel kaas heIn een pizza van de pizzeria met die paar stukjes tonijn erop? Denk het niet..
In een pizza van de pizzeria met die paar stukjes tonijn erop? Denk het niet..