MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

"Snap niet waarom mensen op calorieën letten, het gaat er alleen om hoeveel vet je eet."

Vriend van me denkt dat je door vet eten ook vet aankomt...

Tja die vet-hype blijft nog wel even hangen.. overal word je doodgegooid met verhalen over "goede vetten" en "cholesterol" :rolleyes:.

Lijkt inderdaad wel rond de 30, wel epic picture

ik voerde eergisteren deze oefening uit:

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-barbell-calf-raise

Komt iemand naar mij toe en vraagt hij aan mij waarvoor doe je dat? Je rug?

Hij traint nu ongeveer een jaar... dan zou je toch enig inzicht mogen hebben met wat voor beweging je wat traint :|.

zalig:d ochja! je kan hem eigenlijk geen ongelijk gevenb, je gebruikt toch je rug om je recht te houden bij deze oefening:p

ik voerde eergisteren deze oefening uit:

http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-barbell-calf-raise

Komt iemand naar mij toe en vraagt hij aan mij waarvoor doe je dat? Je rug?

Hij traint nu ongeveer een jaar... dan zou je toch enig inzicht mogen hebben met wat voor beweging je wat traint :|.

Moet er ineens aan denken, was vrijdag 'n oude man die ik altijd zie trainen die legpressen deed op de calf raise machine. Zo'n ding:

Calf-Exercise-Calf-Raise-Fitness-Equipment-IT9016-.jpg

Alleen dan net iets anders, met de oppervlakte nog smaller voor je voet.

• Like
Waarderingen: YOGI
Haha GetXXL dat heb ik bij mijn gym ook gezien xD. Twee meisjes die dat om en om deden... De begeleiding is soms nergens te vinden voor nieuwelingen.

Een vrouw in de kleedkamer van de sportschool:
Ik heb gisteren gehoord dat tonijn erg goed is voor je spieropbouw want er zitten veel eiwitten in, vanavond dus lekker een tunapizza eten.

Haha veel eiwitten zal ze er niet uithalen..

Een vrouw in de kleedkamer van de sportschool:
Ik heb gisteren gehoord dat tonijn erg goed is voor je spieropbouw want er zitten veel eiwitten in, vanavond dus lekker een tunapizza eten.

Haha veel eiwitten zal ze er niet uithalen..

Was toch wel iets van 40+ gram zo uit mijn hoofd?

Terug
Naar boven