Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Haha zo herkenbaar, ongeschoold werk doen omdat je tijdelijk met je studie bent gestopt en dan weer weet waarvoor je het doet.

Ik weer aan mijn pasta op school:
dikz*k: 'Dus je wil wat groter worden?'
Ik: 'Ja is wel de bedoeling'
dikz*k: 'Waarom ga je dan niet gewoon vaak trainen ipv. dit eten?'

Ik weer aan mijn pasta op school:
dikz*k: 'Dus je wil wat groter worden?'
Ik: 'Ja is wel de bedoeling'
dikz*k: 'Waarom ga je dan niet gewoon vaak trainen ipv. dit eten?'

Klopt, een hoop mensen denken dat je alleen maar hoeft te trainen om groter te worden.
Kereltje in de gym bij mij ook, traint even lang als mij maar ik ben toch stukken groter/sterker, vroeg die vorige keer ook "Hoe kan het nou dat jij groter bent terwijl we even lang trainen" :o

Klopt, een hoop mensen denken dat je alleen maar hoeft te trainen om groter te worden.
Kereltje in de gym bij mij ook, traint even lang als mij maar ik ben toch stukken groter/sterker, vroeg die vorige keer ook "Hoe kan het nou dat jij groter bent terwijl we even lang trainen" :o

Altijd leuk he:P Bij mij beschuldigen ze me zelfs van anabolen, je kan mij geen beter compliment geven haha:P

Creatine zijn anabolen. Hmk

ik zou nooit iemand vertellen dat ik eiwitten en proteïne gebruik, het is toch niet helemaal eerlijk he...

ik hoop dat dit een troll is....

+1

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 12:59 ----------

vandaag vond een jongen (+- 18 jaar) dat ik er netjes uitzag maar iets to much. Hij zweerde dat ik te hoog in vetten zou zitten en me niet zou concentreren op benen.. ik heb een kwartier met open mond staan kijken

dit hoor ik vaak. mensen met grote spieren zijn klein geschapen......... LOL?

+1

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 12:59 ----------

vandaag vond een jongen (+- 18 jaar) dat ik er netjes uitzag maar iets to much. Hij zweerde dat ik te hoog in vetten zou zitten en me niet zou concentreren op benen.. ik heb een kwartier met open mond staan kijken

Met jou stats moet je er toch wel al goed uitzien. (homo)

tijdje terug sprak ik met een huisgenoot over voeding enzo..
zij is echt type wijsneus die geneeskunde studeerd en dus denkt alles beter te weten wat betreft voeding , lichaamsbeweging etc.

toen ik vertelde dat ik een strict voedingsschemavolg, waarbij ik rekening houd met mijn energiebehoefte etc.

zij: wat een onzin, ik eet gewoon als ik trek hebt.. en elke avond verse groente.

toen ik vertelde hoevaak ik vis at :

zij: weet je dat vis vet ongezond is.. dat komt door alle zware metalen die erin zitten.

toen ik vertelde dat ik 500gr kwark at voor het slapen gaan:

zij: huh ? maar je was toch aan het dieeten past dat wel in je voedingsschemadan ??
ik: past prima in mijn schema hoor
zij: hoeveel calorien zijn dat wel niet dan zo'n bak van 500gr kwark..
ik: valt reuze mee hoor..zijn ongeveer 300kcal ..veel minder dan de piza die jij gisteren hebt besteld.
zij: toch is het niet gezond...

Laatst bewerkt:

Waar zij op aanhaalt niet.
Maar stiekem verwacht ik dat als je dat zou kunnen ontkrachten zo iemand nog wel met iets anders komt.

Weet zelf uit eigen ervaring dat geneeskunde(en biologie-)studenten niet superveel over voeding weten.

toen ik vertelde dat ik 500gr kwark at voor het slapen gaan:

zij: huh ? maar je was toch aan het dieeten past dat wel in je voedingsschemadan ??
ik: past prima in mijn schema hoor
zij: hoeveel calorien zijn dat wel niet dan zo'n bak van 500gr kwark..
ik: valt reuze mee hoor..zijn ongeveer 300kcal ..veel minder dan de piza die jij gisteren hebt besteld.
zij: toch is het niet gezond...
Vertelde je wel dat het om magere kwark gaat? Want je hebt zat andere soorten kwark, die met ongelooflijk veel suikers erin wat een lekker vruchtensmaakje oplevert. En niet te vergeten de kwarktaart.

Als leek wist ik ook niet dat magere kwark bestond.

ik ben eindelijk van die crap af

sinds ik een youtube filmpje van mezelf op facebook heb gezet meent iedereen dat ik een topsporter ben en bemoeien ze zich nergens meer mee, mooi

Een vriend van mij kwam ff langs en zag whey perfection op het aanrecht staan.

Zegt die gelijk, ooh dus dat zijn je anabooltjes -.-

Terug
Naar boven