MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha jup. Ook een jaar ertussen uit geweest om te werken, toen maar weer gauw terug naar school.Haha zo herkenbaar, ongeschoold werk doen omdat je tijdelijk met je studie bent gestopt en dan weer weet waarvoor je het doet.

Ik weer aan mijn pasta op school:
dikz*k: 'Dus je wil wat groter worden?'
Ik: 'Ja is wel de bedoeling'
dikz*k: 'Waarom ga je dan niet gewoon vaak trainen ipv. dit eten?'

Klopt, een hoop mensen denken dat je alleen maar hoeft te trainen om groter te worden.
Kereltje in de gym bij mij ook, traint even lang als mij maar ik ben toch stukken groter/sterker, vroeg die vorige keer ook "Hoe kan het nou dat jij groter bent terwijl we even lang trainen"![]()
Bij mij beschuldigen ze me zelfs van anabolen, je kan mij geen beter compliment geven haha
Meeste mensen zijn gewoon jelly omdat ze zelf junk niet kunnen laten staan en te lui zijn om naar de gym te gaan.
ik zou nooit iemand vertellen dat ik eiwitten en proteïne gebruik, het is toch niet helemaal eerlijk he...
+1
---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 12:59 ----------
vandaag vond een jongen (+- 18 jaar) dat ik er netjes uitzag maar iets to much. Hij zweerde dat ik te hoog in vetten zou zitten en me niet zou concentreren op benen.. ik heb een kwartier met open mond staan kijken

ik zou nooit iemand vertellen dat ik eiwitten en proteïne gebruik, het is toch niet helemaal eerlijk he...
Hij bedoelt denk ik dat iemand anders dat tegen hem zei.
Dat klopt, creatine is anabool. Creatine zijn geen steroiden![]()

Is dit verstandloos?toen ik vertelde hoevaak ik vis at :
zij: weet je dat vis vet ongezond is.. dat komt door alle zware metalen die erin zitten.
Vertelde je wel dat het om magere kwark gaat? Want je hebt zat andere soorten kwark, die met ongelooflijk veel suikers erin wat een lekker vruchtensmaakje oplevert. En niet te vergeten de kwarktaart.toen ik vertelde dat ik 500gr kwark at voor het slapen gaan:
zij: huh ? maar je was toch aan het dieeten past dat wel in je voedingsschemadan ??
ik: past prima in mijn schema hoor
zij: hoeveel calorien zijn dat wel niet dan zo'n bak van 500gr kwark..
ik: valt reuze mee hoor..zijn ongeveer 300kcal ..veel minder dan de piza die jij gisteren hebt besteld.
zij: toch is het niet gezond...