AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

iedereen weet dat er wel enkele resten van zware metalen in vis zitten.. maar ja als je zo redeneerd kun je niks meer eten natuurlijk..dan kun je ook zeggen dat je vlees niet moet eten omdat er antibiotica in zou kunnen zitten etc.

vis is een geweldige bron van goede meervoudig onverzadigde vetten , wat IMO opweegt tegen de mogelijke zware metalen resten. als ik kijk hoeveel vis door BBérs als Jay cutler wordt gegeten..dan zouden die onderhand dood zijn als het echt zo erg was met de zware metalen.

Waar zij op aanhaalt niet.
Maar stiekem verwacht ik dat als je dat zou kunnen ontkrachten zo iemand nog wel met iets anders komt.

Weet zelf uit eigen ervaring dat geneeskunde(en biologie-)studenten niet superveel over voeding weten.

idd zoals ik al zij, aangezien hun toekomstig vakgebied met medicijnen/gezondheid te maken heeft denken ze opeens er van alles van af te weten..dit blijkt als je er op doorvraagt vies tegen te vallen.

Vertelde je wel dat het om magere kwark gaat? Want je hebt zat andere soorten kwark, die met ongelooflijk veel suikers erin wat een lekker vruchtensmaakje oplevert. En niet te vergeten de kwarktaart.

Als leek wist ik ook niet dat magere kwark bestond.

ik heb verteld dat het om magere kwark ging..toch zij ze dat het niet goed was ???

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 18:08 ----------

Een vriend van mij kwam ff langs en zag whey perfection op het aanrecht staan.

Zegt die gelijk, ooh dus dat zijn je anabooltjes -.-

haha..zo'n reactie had ik ook.. ik was lui geweest en had boven op mijn aanrecht kastjes wat lege whey perfection, en micellar perfection potten opgestapeld liggen.

toen een klusjesman iets in mijn kamer moest repareren.. zag hij dat en zij hij:

klusjesman: zo hoe lang doe jij met zo'n pot ???
ik: ongv een maand.
klusjesman: EEN MAAND ??? ik wist niet dat je zoveel anabolen nodig had.. en je bent niet eens zo breed...

zucht...

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 18:08 ----------

[/COLOR]

haha..zo'n reactie had ik ook.. ik was lui geweest en had boven op mijn aanrecht kastjes wat lege whey perfection, en micellar perfection potten opgestapeld liggen.

toen een klusjesman iets in mijn kamer moest repareren.. zag hij dat en zij hij:

klusjesman: zo hoe lang doe jij met zo'n pot ???
ik: ongv een maand.
klusjesman: EEN MAAND ??? ik wist niet dat je zoveel anabolen nodig had.. en je bent niet eens zo breed...

zucht...
ik snap ook niet echt hoe jij een pot whey per maand op maakt..

ik snap ook niet echt hoe jij een pot whey per maand op maakt..
hoezo.. is dat moeilijk dan om 2.2kg whey perfection op te krijgen in 1 maand ??
( 2.2kg / 31 dagen ) / 30gram = 2.36 maatscheppen whey perfection per dag

1 schep tussen de middag + 2 scheppen post workout = 3 scheppen

zo veel langer doen jullie toch niet met een pot van 2.2kg neem ik aan...

heeft hij whey perfection dan ?

op het moment niet.. op het moment gebruik ik een blend(myofusion)

Laatst bewerkt:
hoezo.. is dat moeilijk dan om 2.2kg whey perfection op te krijgen in 1 maand ??

op het moment niet.. op het moment gebruik ik een blend(myofusion)
tja, op zich niets mis mee maar als je 2kg whey in 1 maand opmaakt schort er bijna 100% zeker iets aan je voedingsschema.

2200:30 = 73 gr whey per dag...

tja, op zich niets mis mee maar als je 2kg whey in 1 maand opmaakt schort er bijna 100% zeker iets aan je voedingsschema.

2200:30 = 73 gr whey per dag...

zoals ik zij nam ik 2 scheppen whey post workout.. is dus ongv 60 gr

ik doe er iets langer dan een maand mee...

mijn voedingsschemawas op dat moment niet perfect maar ook niet slecht.

op het moment is mijn voedingsschemaredelijk goed durf ik bijna te zeggen..10% onder onderhoud atm.. met kve van 40 eiwit/40 koolhydraten /20 vet

ontbijt 1 schep Myofusion + 75 gr havermout
tussenmaaltijd 1 200 gr kipfillet + boterham
lunch 1 schep Myofusion + 75 gr havermout
tussenmaaltijd 2 200 gr vis + boterham
avondeten 1 blik tonijn + 100gr pasta + 30 gr kaas
Post_workout 1 schep Myofusion + 75 gr havermout
Pre_bed 500gr magere kwark

mijn voedingsschemawat op dat moment zeker ook verre van perfect maar heb zeker veel geleerd in die tussentijd.

op het moment is mijn voedingsschema zeker ook niet slecht..10% onder onderhoud atm.. met kve van 40 eiwit/40 koolhydraten /20 vet

Je trained dus iedere dag?

mijn voedingsschemawas op dat moment niet perfect maar ook niet slecht.

op het moment is mijn voedingsschemaredelijk goed durf ik bijna te zeggen..10% onder onderhoud atm.. met kve van 40 eiwit/40 koolhydraten /20 vet

hoezo neem je dan 60 gr whey na het trainen? je kan me niet wijsmaken dat je met jou stats dat nodig hebt. slecht voedingsschema btw

Laatst bewerkt:
I call bullshit

In het begin van men voedingsschema(ongeveer 2 weken bezig)
collega van me:

''echt breed word je toch niet van die kip met rijst héééééééé''

OPROTEEEEEEEEEEUH!!!!

lekker boeiend hoeveel whey iemand neemt, zolang het totaal eiwitten maar klopt, ik eet ook een kilo kwark per dag

@ Alexanderj ff offtopic maar het is ik zei en niet ik zij, je gebruikt het constant fout.

Terug
Naar boven