Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol niks hype, leg jij me dan eens uit waarom je geen 3 scheppen whey per dag zou kunnen eten
thermische voordelen + kcal + genoeg onderzoek over gedaan, heb ook een keer artikel gepost hier. staan allemaal onderzoeken over voordelen van dierlijk eiwit.lol niks hype, leg jij me dan eens uit waarom je geen 3 scheppen whey per dag zou kunnen eten
thermische voordelen + kcal + genoeg onderzoek over gedaan, heb ook een keer artikel gepost hier. staan allemaal onderzoeken over voordelen van dierlijk eiwit.
hoezo ben je eigenlijk altijd zo bijdehand? Tot dusver heb ik sterk het idee dat die weinig tot niets weet over voeding (en mogelijk training) en alles gewoon na papegaait.
LORRE LORRE

thermische voordelen + kcal + genoeg onderzoek over gedaan, heb ook een keer artikel gepost hier. staan allemaal onderzoeken over voordelen van dierlijk eiwit.
hoezo ben je eigenlijk altijd zo bijdehand? Tot dusver heb ik sterk het idee dat die weinig tot niets weet over voeding (en mogelijk training) en alles gewoon na papegaait.
LORRE LORRE
Oke, "deltdestroyer".
@ Alexanderj ff offtopic maar het is ik zei en niet ik zij, je gebruikt het constant fout.
k*t dyslexie.. ach ja, er zijn ergere dingen en daarnaast heeft Word gelukkig spellingcontrolle 
LORRE LORRE
zoals ik zij nam ik 2 scheppen whey post workout.. is dus ongv 60 gr
ik doe er iets langer dan een maand mee...
mijn voedingsschemawas op dat moment niet perfect maar ook niet slecht.
op het moment is mijn voedingsschemaredelijk goed durf ik bijna te zeggen..10% onder onderhoud atm.. met kve van 40 eiwit/40 koolhydraten /20 vet
ontbijt 1 schep Myofusion + 75 gr havermout
tussenmaaltijd 1 200 gr kipfillet + boterham
lunch 1 schep Myofusion + 75 gr havermout
tussenmaaltijd 2 200 gr vis + boterham
avondeten 1 blik tonijn + 100gr pasta + 30 gr kaas
Post_workout 1 schep Myofusion + 75 gr havermout
Pre_bed 500gr magere kwark
hoezo neem je dan 60 gr whey na het trainen? je kan me niet wijsmaken dat je met jou stats dat nodig hebt. slecht voedingsschema btw

in dat artikel ga ik puur in op biologische neschikbaarheid/opname. voor de rest is dierlijk eiwit superieur aan wheyik zie je in deze thread juist whey aanprijzen..en aangeven dat dierlijke eiwitten niet beter zijn dan whey. (link)
ik NAM..voorheen 60gr whey na mijn training..voordat ik begon aan het schema wat ik later poste..
op het moment houd ik het zoals je ziet op 1 schep proteine blend..die waarschijnlijk grotendeels uit whey zal bestaan maar goed dat terzijde...
wat is er dan volgens jou mis met mijn schema ? ik kom op het goede aantal eiwitten , koolhydraten , vetten![]()
Oke succes met je gezondheidWhey is veel makkelijker als je moet werken oid, je hoeft enkel te drinken, dan maar inferieur wan dierlijk eiwit who cares
Tis maar een voorbeeld ik neem zelf ook maar 2 scoops hoor