Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Hoorde vorige week iemand achter mij zeggen (2 jongens tegen elkaar en het ging zeker weten over mij) 'Hijs wel beest maar hij moet droogtrainen' Haha stumperts ik zit al op 11% terwijl ik 3500kcal per dag wegvreet (excl. shakes)

Je zal waarschijnlijk wel hebben zitten fantaseren dat ze het over jou hadden. En iedereen denkt hier rond de 12% te zitten.

Het was toch een verstandloos topic? Iedereen probeert hier "verstandig" te doen?? :rolleyes:

I might be wrong here.. Maar komt whey eiwit niet uit zuivel en is daarom dierlijk eiwit?

Graag wetenschappelijk onderzoek van Suwardi's kant dat dierlijk eiwit superieur is aan het eiwit dat in whey zit?! Zowel op vlak van gezondheid als op vlak van lichaamssamenstelling...

Graag wetenschappelijk onderzoek van Suwardi's kant dat dierlijk eiwit superieur is aan het eiwit dat in whey zit?! Zowel op vlak van gezondheid als op vlak van lichaamssamenstelling...
Pretty sure BS.

Vlees is ondergeschikt aan ei. Beste vlees was naar mijn weten rundvlees, daarna is het ook allang niet zo goed meer mbt aminozuur samenstelling. Whey was zelfs nog beter dan ei als ik het me goed herinner.

Mbt gezondheid? Niks mis met whey, ik zou me eerder zorgen maken over GOMAD dan ****ing whey, als je maar weet wat je doet en hoe je het inneemt, dus niet klakkeloos 80 shakes naar binnen gooien, maar bv mengen met wtfever, havermout/rijst/muesli etc.

Pretty sure BS.

Vlees is ondergeschikt aan ei. Beste vlees was naar mijn weten rundvlees, daarna is het ook allang niet zo goed meer mbt aminozuur samenstelling. Whey was zelfs nog beter dan ei als ik het me goed herinner.

Mbt gezondheid? Niks mis met whey, ik zou me eerder zorgen maken over GOMAD dan ****ing whey, als je maar weet wat je doet en hoe je het inneemt, dus niet klakkeloos 80 shakes naar binnen gooien, maar bv mengen met wtfever, havermout/rijst/muesli etc.

GOMAD is het beste wat me ooit overkomen is.

Vandaag weer het epic binnenkant borst citaat gehoord.

Was een man van middelbare leeftijd aan het trainen, deed nog vrij aardige pec-decks. Ik vroeg hem mij te helpen met benchen en kreeg vervolgens een shitload aan tips wat ik allemaal beter kon doen, bijvoorbeeld minder wijd de stang pakken zodat ik binnenkant borst wat beter kon aanpakken. :rolleyes:

Jelly?:D
op 19vp staan is imo ongezonder.

19vp staan ongezonder? Leuke stelling, het ging trouwens over whey poeder.

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 17:04 ----------

Vandaag weer het epic binnenkant borst citaat gehoord.

Was een man van middelbare leeftijd aan het trainen, deed nog vrij aardige pec-decks. Ik vroeg hem mij te helpen met benchen en kreeg vervolgens een shitload aan tips wat ik allemaal beter kon doen, bijvoorbeeld minder wijd de stang pakken zodat ik binnenkant borst wat beter kon aanpakken. :rolleyes:

Hij bedoelt het goed.

je kan beter spul uit Amerika bestellen (hij doelde op whey). Want daar zit echte anabolische shit in.

vandaag weer met een jongen op school gepraat...

hij: ja ik doe 6 of 7 oefeningen voor borst
ik: dat is veel te veel man
hij: nee man weet je hoe snel je borst dan groeit
ik: ok.

gesprek 2:

hij: ja ik train dinsdag rug en woensdag biceps en triceps
ik: dan zijn je biceps woensdag nog niet herstelt van je rugtraining dus misschien kan je dat beter niet doen.
hij: nee jonge hebben wij geen last van wij nemen kei veel eiwitshakes.
ik: ok..

lol'd hard. voeding van die jongen is ook helemaal niks en dan traint hij 5x per week lol...

kom je hier ook vaak tegen... ik neem eiwitshakes dus het zal wel goed zitten :o

Bij het drinken van een whey shake: "Hoeveel anabolen zitten in die shake van jou?"

De automatische 2de vraag nadat iemand vraagt hoeveel keer je traint in de week. Pak jij shakes? Op zo'n manier van, zonder dat kan je niet groeien :roflol:, geen zin meer om uit te leggen dat het maar een aanvulling is

Terug
Naar boven