Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Collega net: ja ik ben ook weer begonnen aan die shakes man, voel me er meteen veel beter door. Meer energie enzo........ Toch maar gevraagd of die het over eiwitshakes had, en ja daar had die het over. Dafuq @ placebo?

Nog even wat uitspraken van een best aardige vent die met mn tante gaat, alleen die snapt er niks van.
Hij: Mn zoon traint, hij eet 1 kilo kip per dag en elke dag pasta, echt zulke grote armen heeft hij(uitbeelden)
Ik: Oke...
Hij: Al die gasten met van die grote armen(beeld iets groter uit) is allemaal anabolen!
Wat later in het gesprek...
Hij : Mijn zoon doet niet aan shakes en creatine, allemaal troep.
Iemand van mij op school:
Ik train benen niet, want ik heb al genoeg van het voetballen gekregen.
M'n zus over mijn voeding:
Wordt jij daar nou gelukkig van, dat je allemaal dingen eet die niet lekker zijn? Vind je die kip elke dag nog wel lekker dan? Dat is toch niet leuk meer! Het moet toch lekker blijven.
Of de standaarduitspraak van mijn zus die boos is:
Ga maar lekker aan de anabolen joh!
Voor mij niet.

pics!!!!
wat ik best grappig vond overlaatst op school: vrienden van me wouden in de zomer aantal maanden fitness aboo nemen.
had er een slimmerik iets gelezen over trilplaten, dat je daar goede spieren van kreeg (ja da zei ie) en dan 10mins trilplaat anderhalf uur krachttraining was.
vraag ik, maar hoe kan je daar nu al je spieren mee trainen, zei ie dat je allerlei verschillende standen moest aannemen op dat ding.
heb het zelf nog nooit gezien, maar geloof er niet echt in, lijkt meer op zo een tellsell ding
soort van vetverbranding en klein beetje spieren kweeker, net als dat tril ding rond je buik doen bv
als ik whey shake drinkin dekantie krijg je gaan ze krijg je eerst allemaal van de vaage gezichten, ga ze denken dat je aan de steroids zit, leg je het ze uit volgende dag lijkt net of ze het vergeten.. persies zelfde verhaal ik trek meerniks meer van aan

minder shakes drinken en meer opletten bij Nederlands![]()