Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik vandaag push ups aan het doen. Komt er zo'n vrouw van de sportschool naar mij toe en zegt tegen mij:
'Zozo! opdrukken! Dat is de beste schouder oefening die er is'

En ook:
'Ja ik eet zoveel maar er komt geen vet bij'

Mensen hier die commentaar krijgen moeten serieus eens wat harder terugreageren tegen mensen die zeggen dat eiwitshakes anabolen zijn of zonder dat je niet kunt groeien. Anders blijven ze andere BB'ers maar irriteren. No good.

harder gainen dan de rest kevinve ;)

Collega net: ja ik ben ook weer begonnen aan die shakes man, voel me er meteen veel beter door. Meer energie enzo........ Toch maar gevraagd of die het over eiwitshakes had, en ja daar had die het over. Dafuq @ placebo?

Collega net: ja ik ben ook weer begonnen aan die shakes man, voel me er meteen veel beter door. Meer energie enzo........ Toch maar gevraagd of die het over eiwitshakes had, en ja daar had die het over. Dafuq @ placebo?

hoor je vaker idd

'' Pak jij shakes? '' Jawel, hoezo?
'' Kan je wel zien man ''
'' Ik ga geen shakes pakken want daar krijg je een slechte huid van '' Hoezo dan?
'' Ja dat heb ik gehoord man '' Weet je wel wat eiwitten doen?
'' Nee, maar shakes is niet normaal '' >.>

En die kerel doet ook alleen maar conditietraining omdat hij anders niet meer groeit ......

Nog even wat uitspraken van een best aardige vent die met mn tante gaat, alleen die snapt er niks van.

Hij: Mn zoon traint, hij eet 1 kilo kip per dag en elke dag pasta, echt zulke grote armen heeft hij(uitbeelden)
Ik: Oke...
Hij: Al die gasten met van die grote armen(beeld iets groter uit) is allemaal anabolen!

Wat later in het gesprek...
Hij : Mijn zoon doet niet aan shakes en creatine, allemaal troep.

Iemand van mij op school:
Ik train benen niet, want ik heb al genoeg van het voetballen gekregen.

M'n zus over mijn voeding:
Wordt jij daar nou gelukkig van, dat je allemaal dingen eet die niet lekker zijn? Vind je die kip elke dag nog wel lekker dan? Dat is toch niet leuk meer! Het moet toch lekker blijven.:rolleyes:

Of de standaarduitspraak van mijn zus die boos is:
Ga maar lekker aan de anabolen joh!

Nog even wat uitspraken van een best aardige vent die met mn tante gaat, alleen die snapt er niks van.

Hij: Mn zoon traint, hij eet 1 kilo kip per dag en elke dag pasta, echt zulke grote armen heeft hij(uitbeelden)
Ik: Oke...
Hij: Al die gasten met van die grote armen(beeld iets groter uit) is allemaal anabolen!

Wat later in het gesprek...
Hij : Mijn zoon doet niet aan shakes en creatine, allemaal troep.

Iemand van mij op school:
Ik train benen niet, want ik heb al genoeg van het voetballen gekregen.

M'n zus over mijn voeding:
Wordt jij daar nou gelukkig van, dat je allemaal dingen eet die niet lekker zijn? Vind je die kip elke dag nog wel lekker dan? Dat is toch niet leuk meer! Het moet toch lekker blijven.:rolleyes:

Of de standaarduitspraak van mijn zus die boos is:
Ga maar lekker aan de anabolen joh!

Lekkere zus?

als ik whey shake drinkin dekantie krijg je gaan ze krijg je eerst allemaal van de vaage gezichten, ga ze denken dat je aan de steroids zit, leg je het ze uit volgende dag lijkt net of ze het vergeten.. persies zelfde verhaal ik trek meerniks meer van aan

dat interpreteer ik als een ja, pics ?

pics!!!! :D

wat ik best grappig vond overlaatst op school: vrienden van me wouden in de zomer aantal maanden fitness aboo nemen.
had er een slimmerik iets gelezen over trilplaten, dat je daar goede spieren van kreeg (ja da zei ie) en dan 10mins trilplaat anderhalf uur krachttraining was.
vraag ik, maar hoe kan je daar nu al je spieren mee trainen, zei ie dat je allerlei verschillende standen moest aannemen op dat ding.
heb het zelf nog nooit gezien, maar geloof er niet echt in, lijkt meer op zo een tellsell ding

pics!!!! :D

wat ik best grappig vond overlaatst op school: vrienden van me wouden in de zomer aantal maanden fitness aboo nemen.
had er een slimmerik iets gelezen over trilplaten, dat je daar goede spieren van kreeg (ja da zei ie) en dan 10mins trilplaat anderhalf uur krachttraining was.
vraag ik, maar hoe kan je daar nu al je spieren mee trainen, zei ie dat je allerlei verschillende standen moest aannemen op dat ding.
heb het zelf nog nooit gezien, maar geloof er niet echt in, lijkt meer op zo een tellsell ding

dat is meer een massage apparaat ofzo...

soort van vetverbranding en klein beetje spieren kweeker, net als dat tril ding rond je buik doen bv

als ik whey shake drinkin dekantie krijg je gaan ze krijg je eerst allemaal van de vaage gezichten, ga ze denken dat je aan de steroids zit, leg je het ze uit volgende dag lijkt net of ze het vergeten.. persies zelfde verhaal ik trek meerniks meer van aan

minder shakes drinken en meer opletten bij Nederlands ;)

Terug
Naar boven