Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

dat betterbelly trilt niet hoor? dat is gewoon warm zodat je meer zou verbranden door een hogere temperatuur.

Ik denk dat je nog nooit zo'n ding om hebt gehad?

Dat ding ramt elektrische schokken tegen je buik aan waardoor je je buik telkens aanspant. Als je dat ding op het zwaarste niveau zet ga je echt kapot.

Dat ding ramt elektrische schokken tegen je buik aan waardoor je je buik telkens aanspant. Als je dat ding op het zwaarste niveau zet ga je echt kapot.

idd nog nooit omgehad. ben niet zo'n fan van cardio :p

vandaag op school:
meisje: ja als je elke dag traint heb je van die pillen nodig want anders kom je vitaminen te kort want dat trainen is eigenlijk heel slecht voor je en dan zorgen die pillen er weer voor dat je vitaminen binnen krijgt.

mmkay ???

Gewoon beetje meepraten en je kapot lachen als ze weg is :D

Idd in het begin ging ik ook tegen die bullshit in, maar dat is zo zinloos. Gewoon meepraten en genieten :D Ik hoor nog regelmatig zulke dingen, geweldig toch hoe dom mensen kunnen zijn

Idd in het begin ging ik ook tegen die bullshit in, maar dat is zo zinloos. Gewoon meepraten en genieten :D Ik hoor nog regelmatig zulke dingen, geweldig toch hoe dom mensen kunnen zijn

Alleen tegen mensen erover doorpraten die oprecht geinteresseerd klinken ja.
De rest is echt verspilde tijd. (biologiestudentes die niet snappen dat eiwitten nodig zijn voor spieropbouw bijvoorbeeld :().

Vandaag in de kleedkamer na een uur taekwondo:

Ik: Ga je zometeen weer fitnessen?
Hij: Jup, trek me kleren alvast aan
Ik: Zo zul je niet snel aankomen hoor :roflol:
Hij: Maar als je veel eet wel, want dan wordt je vet omgezet in spieren
Ik: Hoezo? (Was wel ff benieuwd naar z'n redenering:p)
Hij: Ehhh..

:o

En ik was fietsen met m'n zusje:

Zus: Fiets niet zo snel joh, straks komen we vet moe aan
Ik: Jij wel, ik niet:D
Zus: Ja, maar jij houd je moe gewoon in!

:roflol:

Collega net: ja ik ben ook weer begonnen aan die shakes man, voel me er meteen veel beter door. Meer energie enzo........ Toch maar gevraagd of die het over eiwitshakes had, en ja daar had die het over. Dafuq @ placebo?
Mensen denken dat eiwitshakes iets magisch is. Sinds ze shakes nemen zijn ze sterker, ze hebben geen spierpijn meer. dat soort shit. om te janken bijna

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:25 ----------

Sowieso trek ik al die BULLSHIT gesprekken niet meer over mensen die ook 1 maand hebben getraind en mij dan gaan vertellen hoe ik moet eten, trainen en leven. En dat whey slecht is, en hoe ik moet trainen en dat Pec Fly Machine goed voor je borst is. Ik trek al die onzin gesprekken niet meer. Vanaf nu aan zeg ik dat ik op Diep-zee-rennen zit.

de commerciele? zou toch denken dat die gelimiteerd zijn zodat ze niet té hard kunnen gezet worden.

Van de medische versie heb ik een serieuze brandwonde opgelopen toen ik per ongeluk het 100 voudige kreeg van wat ik normaal kreeg op mn schouder. Probeer dat spul ook maar eens af te zetten als je arm spasmt.

Mensen denken dat eiwitshakes iets magisch is. Sinds ze shakes nemen zijn ze sterker, ze hebben geen spierpijn meer. dat soort shit. om te janken bijna

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:25 ----------

Sowieso trek ik al die BULLSHIT gesprekken niet meer over mensen die ook 1 maand hebben getraind en mij dan gaan vertellen hoe ik moet eten, trainen en leven. En dat whey slecht is, en hoe ik moet trainen en dat Pec Fly Machine goed voor je borst is. Ik trek al die onzin gesprekken niet meer. Vanaf nu aan zeg ik dat ik op Diep-zee-rennen zit.

:roflol:

Zijn er meer hoor, Grotesjaak doet aan nordic walking bijvoorbeeld :P

de commerciele? zou toch denken dat die gelimiteerd zijn zodat ze niet té hard kunnen gezet worden.

Van de medische versie heb ik een serieuze brandwonde opgelopen toen ik per ongeluk het 100 voudige kreeg van wat ik normaal kreeg op mn schouder. Probeer dat spul ook maar eens af te zetten als je arm spasmt.

Ja de commerciële, die van tellsell een 5tal jaren terug. Me broer had dat ding toen gekocht en ik vond em vorig jaar in de kast. Je had dan iets van 6 verschilende standen
snel ritme van schokken, langzaam ritme, zachte schok met een harde schok, 2 zachte met 1 harde, alleen maar harde schokken etc.

Als je dan alleen maar van die harde schokken deed dan waren nivo 1 en 2 nog wel te overleven. Als je met nivo 3 ging lopen dan liep je als een mongol en dan waren er nog 2 standen :o . Jammer genoeg was de plaklaag helemaal op van al die gel die je eropmoet doen dus hebben we hem weg moeten doen, ik geloofde er wel in eigenlijk.

Cliffs: Voelde gewoon alsof iemand je elke seconde een stomp in je maag gaf.

Mijn moeder is echt het ergste. Ik loop al een paar weken te zeuren om eiwit shakes, maar die mag ik van mn moeder niet voor ik van de middelbare school af ben, want : "Nee die eiwitshakes zijn hartstikke gevaarlijk, daar gaat je skelet van kapot en dan zit je in een rolstoel over een paar jaar". En : "Je sport teveel, je hebt het schema van Sven Kramer, dat zegt de fysiotherapeut bij mij op het werk ook". Terwijl ik 3/4x per week KT doe en dan 2 spiergroepen per keer en daarnaast nog voetbal.

Mijn moeder is echt het ergste. Ik loop al een paar weken te zeuren om eiwit shakes, maar die mag ik van mn moeder niet voor ik van de middelbare school af ben, want : "Nee die eiwitshakes zijn hartstikke gevaarlijk, daar gaat je skelet van kapot en dan zit je in een rolstoel over een paar jaar". En : "Je sport teveel, je hebt het schema van Sven Kramer, dat zegt de fysiotherapeut bij mij op het werk ook". Terwijl ik 3/4x per week KT doe en dan 2 spiergroepen per keer en daarnaast nog voetbal.

Ja ouders zijn het ergste, ik eet nu 3000 kcal omdat ik gewoon ff op gewicht wil blijven omdat ik nk heb met turnen. Ik zeg dat ik daarna weer meer ga eten om te bulken. Me moeder werd helemaal gek, je eet al zoveel blablabla. Word nog leuk als ik over een jaar ofzo 4000+ kcal moet eten haha

Terug
Naar boven