MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Gast bij ons op school (doe PT opleiding)

Leraar had het erover dat eiwitshakes maar 5% worden opgenomen dus van 45gr schiet er bijna niks over. Natuurlijk hij (genetisch wonder) ja hoe verklaar je dan dat al die gaste in de fitness zo breed worden na een paar maand als ze aan eiwitshakes beginnen?

Ik zit dan volop in de bulk, andere gast op school over die klojo : ''ja hij weet er precies toch meer van dan jij hé dikzakje''

Jeeeezus.

Leraar had het erover dat eiwitshakes maar 5% worden opgenomen dus van 45gr schiet er bijna niks over. Natuurlijk hij (genetisch wonder) ja hoe verklaar je dan dat al die gaste in de fitness zo breed worden na een paar maand als ze aan eiwitshakes beginnen?

Ik zit dan volop in de bulk, andere gast op school over die klojo : ''ja hij weet er precies toch meer van dan jij hé dikzakje''

Jeeeezus.

och, trek het je niet aan en neem nog een koekje.

Jeeeezus.

volop in de bulk, alsof je dan dik moet worden. echt zoon onzin

verder snap ik geen drol van je verhaal

Jeeeezus.

dus dan neem ik al al die tijd voor niks die wheyshakes :mad:

vandaag weer met een jongen op school gepraat...

hij: ja ik doe 6 of 7 oefeningen voor borst
ik: dat is veel te veel man
hij: nee man weet je hoe snel je borst dan groeit
ik: ok.

gesprek 2:

hij: ja ik train dinsdag rug en woensdag biceps en triceps
ik: dan zijn je biceps woensdag nog niet herstelt van je rugtraining dus misschien kan je dat beter niet doen.
hij: nee jonge hebben wij geen last van wij nemen kei veel eiwitshakes.
ik: ok..

lol'd hard. voeding van die jongen is ook helemaal niks en dan traint hij 5x per week lol...

Doe er zelf ook 6. Onderkant 3 en bovenkant 3

Ik heb een aparte borstdag En de altijd rond de 15 werksetjes, en heel intensief, en als ik op het laatste nog geen voldoening voel doe ik nog 3 setjes, ik ga echt niet overtraining als ik elke spiergroep 1x per week pak, kuiten, abs, en armen kunnen wel 2x per week

Maar Anyway dat is een ander topic

OT: wat ik ook vaak hoor is, je gaat toch niet met die shakies beginnen, en daarna spuiten zeker
Geen zin om uit te leggen
Zelfde met bulken, vinden ze raar dat je gewicht wilt verhogen en dat je daarvoor meer kcal moet innemen en dat het niet gewoon naar de gym gaan is

Veel mensen snappen er gewoon niks van, zijn te jaloers of te dom. Beste kan je gewoon lekker meelullen laat ze maar in die waan jij weet wel beter :)

Ik heb een aparte borstdag En de altijd rond de 15 werksetjes, en heel intensief, en als ik op het laatste nog geen voldoening voel doe ik nog 3 setjes, ik ga echt niet overtraining als ik elke spiergroep 1x per week pak, kuiten, abs, en armen kunnen wel 2x per week

Maar Anyway dat is een ander topic

OT: wat ik ook vaak hoor is, je gaat toch niet met die shakies beginnen, en daarna spuiten zeker
Geen zin om uit te leggen
Zelfde met bulken, vinden ze raar dat je gewicht wilt verhogen en dat je daarvoor meer kcal moet innemen en dat het niet gewoon naar de gym gaan is

15 werksetjes heel intensief nog geen voldoening... :)

jonge hij weet alles hij traint al een maand en kijkt naar de hodgetwins.

Ik hoorde afgelopen week iets wat ik niet begreep, maar misschien kunnen jullie mij dit uitleggen:

2 vrienden samen trainen :
1 traint al langer en geeft vriend dus tips bij lateral raises: "je moet of je benen helemaal recht houden, of helemaal erdoorheen zakken dat je met je borst op je knieeën kan leunen"

Ik dacht juist dat je, je benen slightly bend moest hebben
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/DBRearLateralRaise.html

waarom zou je alleen je benen recht houden, of helemaal gebogen dat je met je borst op je benen kan leunen?

Ik zat vlak ervoor diezelfde oefening te doen zoals in de link, en voelde me beetje gebashed :P

Troll sjonnie en kleuter iWJ met zijn opmerkingen altijd

Als je voelt dat je borst nog wat aankan en je nog energie overhebt ga je er toch nog wat uitpompen, ik doe men setjes tot failure, dus train ik ook tot failure

Iedereen foet wat hij wilt en waar hij zich goed bij voelt, bodybuildin is niet zwart wit, geen commentaar nodig op iemand zijn stijl

Terug
Naar boven