MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik hoorde afgelopen week iets wat ik niet begreep, maar misschien kunnen jullie mij dit uitleggen:

2 vrienden samen trainen :
1 traint al langer en geeft vriend dus tips bij lateral raises: "je moet of je benen helemaal recht houden, of helemaal erdoorheen zakken dat je met je borst op je knieeën kan leunen"

Ik dacht juist dat je, je benen slightly bend moest hebben
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/DBRearLateralRaise.html

waarom zou je alleen je benen recht houden, of helemaal gebogen dat je met je borst op je benen kan leunen?

Ik zat vlak ervoor diezelfde oefening te doen zoals in de link, en voelde me beetje gebashed :P

Stand van benen is totaal irrelevant als bovenlichaam dezelfde houding behoudt..
zoals in die .gif is goed

Ik hoorde afgelopen week iets wat ik niet begreep, maar misschien kunnen jullie mij dit uitleggen:

1 traint al langer en geeft vriend dus tips bij lateral raises: "je moet of je benen helemaal recht houden, of helemaal erdoorheen zakken dat je met je borst op je knieeën kan leunen"

waarom zou je alleen je benen recht houden, of helemaal gebogen dat je met je borst op je benen kan leunen?

Ik zat vlak ervoor diezelfde oefening te doen zoals in de link, en voelde me beetje gebashed :P

Recht dan pak je rear niet. Knieeen raken zodat je rear beter pakt. Als hij balans kan houden dan respect, meeste mensen gaan liever op een bankje zitten met knieeen tegen borst.

Borst op knieën? Is waarschijnlijk leaned over lateral raises, voor je achterkant schouders

Voor gewone kan je kiezen hoe je staat bij overhead press zijn ook zoveel varianten met benen dicht of open

Niet echt een citaat, maar ik heb echt vaak dat ik mensen onzin hoor vertellen dat ik er eigenlijk wat van zou moeten zeggen, beter nog zou het zijn om ze direct een rotschop te verkopen. Maar ik voel me ongemakkelijk als ik daar begeleiders verbaal af moet gaan staan kraken, dus ik laat het lekker.

Een niet te vergeten citaat is natuurlijk; 'Pak eens wat extra sets voor je borst, stimuleert de plaatselijke vetverbranding!'.

Sweet jezus...

"ik hoef me benen niet te trainen, ik zit in de bouw en loop regelmatig met zware balken, dus ik train mijn benen constant. Benen hoeft niemand dus zo zwaar te trainen je loopt elke dag en dan train je ze als het ware al"...

zit een kern van waarheid in.

Ik heb nog nooit iemand op de bouw een balk van +100 kilo zien deepsquaten...

een collega noemde mij vandaag dik

BULKBUIK JONGE

Ik weet neit waar jij op valt, maar zij lijkt mij niet ouder dan 6 jaar :)

dat interpreteer ik als een ja, pics ?
ugly_woman_shirt.jpg

:trollface:

och, trek het je niet aan en neem nog een koekje.
y u so mean to fat ppl :mad:
volop in de bulk, alsof je dan dik moet worden. echt zoon onzin

verder snap ik geen drol van je verhaal
Niet persé dik, maar mijn definitie is helemaal weg en mijn kop is zo dik als wat omdat ik makkelijk water vasthoudt en daardoor snel vet oog.
En leer dan lezen.
dus dan neem ik al al die tijd voor niks die wheyshakes :mad:
blijkbaar
5%?! Zei je leerkracht dat echt? :roflol:
gast heeft 40 jaar ervaring ofzoiets :p Is er ook helemaal van overtuigd dat je maar 30gr eiwitten per uur kunt opnemen en dat je maar 70gr koolhydraten per uur kunt opnemen. Beetje old school kerel die zich niet bijschoold. Mega arrogant. Vertelde mij ook meteen dat ik niet ging slagen dit jaar omdat ik is een keer afwezig was en daarom geen doorzettingsvermogen toonde.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 20:12 ----------

Niet echt een citaat, maar ik heb echt vaak dat ik mensen onzin hoor vertellen dat ik er eigenlijk wat van zou moeten zeggen, beter nog zou het zijn om ze direct een rotschop te verkopen. Maar ik voel me ongemakkelijk als ik daar begeleiders verbaal af moet gaan staan kraken, dus ik laat het lekker.

Een niet te vergeten citaat is natuurlijk; 'Pak eens wat extra sets voor je borst, stimuleert de plaatselijke vetverbranding!'.

Sweet jezus...
Recente studies hebben aangetoond dat er wel degelijk sprake kan zijn van plaatselijk vetverbranding, maar dan niet het soort mensen voor ogen hebbe. Geen zin om het op te zoeken maar er is een thread van op dbb.

persoon A: kun jij mij die oefening uitleggen? (doelt op de front raise met gebaren)
persoon B: ja dan moet je hem in met kabels doen, dan is het heel goed voor de buitenkant van je schouders

waar zit de buitenkant van je schouders????

persoon A: kun jij mij die oefening uitleggen? (doelt op de front raise met gebaren)
persoon B: ja dan moet je hem in met kabels doen, dan is het heel goed voor de buitenkant van je schouders

waar zit de buitenkant van je schouders????
de huid bedoelt hij daarmee, soort van zonnebanken voor de huidcellen

Ik weet neit waar jij op valt, maar zij lijkt mij niet ouder dan 6 jaar :)

Sorry hoor, maar ken jij mijn zus?

OT:

Zat met een vriend in de pauze te praten over youtube filmpjes van Ghetto workouts etc. (wij praten iedere pauze wel over bb), en er zit dan altijd een kerel bij die jankt over dat wij altijd over bb praten, en dat we gay zijn omdat we naar gespierde kerels kijken etc. etc. :o Hij begrijpt gewoon echt totaal niet dat wij dan motivated worden/andermans harde werk waarderen :o

Recente studies hebben aangetoond dat er wel degelijk sprake kan zijn van plaatselijk vetverbranding, maar dan niet het soort mensen voor ogen hebbe. Geen zin om het op te zoeken maar er is een thread van op dbb.

Ja inderdaad maar het is zo miniem dat het verwaarloosbaar is. In mijn boek is het nog steeds een fabeltje , als je zo'n dingen zegt geeft dat de indruk aan mensen die er niet zoveel van kennen dat plaatselijke vetverbranding wel degelijk 'kan'. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Terug
Naar boven