- Waardering
- 75
magolisheje hebt het nu ge-edit zie ik
maar wtf haha
ssst
het heet tog niet voor niets 'Citaten van verstandlozen' ik hoor hier gewoon tuis 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
magolisheje hebt het nu ge-edit zie ik
maar wtf haha
het heet tog niet voor niets 'Citaten van verstandlozen' ik hoor hier gewoon tuis 
Hier zit er toch een beetje waarheid in?
Als je iedere dag 3000kcal eet voor iemand van 1m70 68kg (gewoon voorbeeld) zal je in het begin verdikken, tot op het punt dat je op je onderhoud eet, toch?
een crash dieet werkt ook wel voor mensen die niet sporten alleen als je waarde hecht aan je spieren is het natuurlijk niet slim om op een crash dieet te gaanohja en een vrouwelijke collega die beweerde dat haar crash dieet beter is dan hoe ik eet. zij weet er alles van want eerder was ze 35 kg afgevallen. Dan begrijp ik niet helemaal waarom het er weer bijgekomen is als ze het beter weet
en dat het er nu weer bijgekomen is, is wss omdat 90% of meer van de vrouwen niet de discipline heeft om lang op hun eten te letten.Vriend van mij zegt dat hij 7 maanden achter elkaar gebruikt, lijkt me niet echt normaal, zo'n lange kuur
Vriend van mij zegt dat hij 7 maanden achter elkaar gebruikt, lijkt me niet echt normaal, zo'n lange kuur

whey is anabool, klopt 100%
Technisch gezien correct toch, je kan whey wel als anabool zien![]()
kan ik ook zeggen dat ik aan het kuren ben hehe 
Haha true? Wist ik nietkan ik ook zeggen dat ik aan het kuren ben hehe
![]()
Nee dan kun je niet zeggen dat je aan het kuren bent.. hoewel kun je wel zeggen maar waar is het niet. Wel dat je anabolen slikt, dat zou je kunnen zeggen.Haha true? Wist ik nietkan ik ook zeggen dat ik aan het kuren ben hehe
![]()
Haha true? Wist ik nietkan ik ook zeggen dat ik aan het kuren ben hehe
![]()
ik snap niet waarom jullie whey met smaak kopen als je het injecteert hoef je toch geen smaak te hebben
Injecteren? Anaal gebruik is nog steeds het best. Hoef je niet meer te trainen en krijg je toch mega spieren. Makkelijkst is de whey oplossen in water, trechter in je kont steken en dan je ma het in de trechter laten gieten. Resultaat gegarandeerd!ik snap niet waarom jullie whey met smaak kopen als je het injecteert hoef je toch geen smaak te hebben