AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Hier zit er toch een beetje waarheid in?
Als je iedere dag 3000kcal eet voor iemand van 1m70 68kg (gewoon voorbeeld) zal je in het begin verdikken, tot op het punt dat je op je onderhoud eet, toch?

wss bedoelt ze gewoon dat ze op onderhoud eet (zonder dat ze het zelf weet) en dus niet aankomt...

ohja en een vrouwelijke collega die beweerde dat haar crash dieet beter is dan hoe ik eet. zij weet er alles van want eerder was ze 35 kg afgevallen. Dan begrijp ik niet helemaal waarom het er weer bijgekomen is als ze het beter weet
een crash dieet werkt ook wel voor mensen die niet sporten alleen als je waarde hecht aan je spieren is het natuurlijk niet slim om op een crash dieet te gaan :) en dat het er nu weer bijgekomen is, is wss omdat 90% of meer van de vrouwen niet de discipline heeft om lang op hun eten te letten.

Laatst bewerkt:
80% van de posters in deze thread denkt er zelf kaas van gegeten te hebben, ze zijn zelf nog zo verstandloos als het kan en lopen alleen maar een beetje te papagaaien.

Vriend van mij zegt dat hij 7 maanden achter elkaar gebruikt, lijkt me niet echt normaal, zo'n lange kuur

Nee maar whey wel, dat is anabool jonguh!

Haha wist dat er iemand serieus op inging :trollface:

jongens jongens, nog nooit van trollen gehoord? T_T

ik snap niet waarom jullie whey met smaak kopen als je het injecteert hoef je toch geen smaak te hebben

ik snap niet waarom jullie whey met smaak kopen als je het injecteert hoef je toch geen smaak te hebben
Injecteren? Anaal gebruik is nog steeds het best. Hoef je niet meer te trainen en krijg je toch mega spieren. Makkelijkst is de whey oplossen in water, trechter in je kont steken en dan je ma het in de trechter laten gieten. Resultaat gegarandeerd!

ik heb dat een keer anaal gedaan ja maar toen werd ik daarna verkacht door kai greene en kwam het er allemaal weer uit

Terug
Naar boven