MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Over trainen doe je niet snel.. denk eerder dat het aan z'n voeding ligt aan gezien die zelf al zegt ik wordt dunner..

sry maar elke dag squatten is nogal overdreven.. verder deed hij ook niks op wat partials na.. en maar grote woorden hebben over hoe hij normaal veel meer squat en ATG doet...

die vent was gewoon een grote grap.
toen ik vroeg over voeding zij hij: ja ik neem ook shakes enzo ik neem minimaal 300 gram eiwit per dag. terwijl het een ecto van 60/70 kg was (schat ik)

Raak je wel gewend aan, dat is bodybuilding. Als je er niet goed bijvoelt over een tijdje twijfel je aan je mannelijkheid misschien. :D

Deze vond ik wel grappig, maar voel me er niet raar bij, raak je gewend aan als je al een paar bodybuilding shows hebt bekeken.

http://www.youtube.com/watch?v=dVyeTqO6gOM&feature=plcp

haha idd je raakt eraan gewend man. als ik soms een foto van jeff seid oid op FB like dan ziet mijn moeder dat en dan zegt ze ''weet je zeker dat je niet van de andere kant bent'' oid.... maar op die manier bekijken ik zo'n foto niet... net zoals dat iedereen die niet traint heel anders tegen pro's aan kijkt als ons.

haha idd je raakt eraan gewend man. Als ik soms een foto van jeff seid oid op fb like dan ziet mijn moeder dat en dan zegt ze ''weet je zeker dat je niet van de andere kant bent'' oid.... Maar op die manier bekijken ik zo'n foto niet... Net zoals dat iedereen die niet traint heel anders tegen pro's aan kijkt als ons.
+1

haha idd je raakt eraan gewend man. als ik soms een foto van jeff seid oid op FB like dan ziet mijn moeder dat en dan zegt ze ''weet je zeker dat je niet van de andere kant bent'' oid.... maar op die manier bekijken ik zo'n foto niet... net zoals dat iedereen die niet traint heel anders tegen pro's aan kijkt als ons.

mja, maar ik zou ook niet weten waarom ik zelf zoiets op mijn FB profiel zou zetten. Het is natuurlijk voor ons heel logisch dat je er geen erotische fantasietjes bij hebt, maar 99% van de wereld zou het toch niet begrijpen.
Daarom laat ik dat soort dingen normaal gesproken maar.

Hij heeft het erover als hij een foto liked van een BBer en er niet bij stil staat.

Je kunt ook gewoon je Facebook shizzle afschermen voor een bepaalde groep mensen. Doe ik ook bij meeste familie

Hij heeft het erover als hij een foto liked van een BBer en er niet bij stil staat.

Oh zo, verkeerd gelezen excuses moi. Dan kan ik me het wel voorstellen.
Maar als je het zo bekijkt is het inderdaad wel vreemd. Als je Ronaldo liked op facebook gaan mensen er ook vast ook niet automatisch van uit dat je zn derde been wil...

Vent van midden in de 30 die 500 crunches na zn cardio doet voor buik en rugspieren(!)

vraag ik train je je rug dan? Nee die train ik al als ik in de auto en achter mn bureau zit

en van trainen als een bodybuilder krijg je korte spieren, net zoals sommige jongens die hier trainen zegt die terwijl hij gebaart naar zijn schouder.
Als je zo groot wordt moet je het heel langzaam afbouwen als je stopt met trainen.

Als ik dit topic doorlees vraag ik me wel eens af hoe veel bullshit ik zelf geloof over onderwerpen waar ik geen **** vanaf weet zoals anderen dat met fitness hebben.

Als ik dit topic doorlees vraag ik me wel eens af hoe veel bullshit ik zelf geloof over onderwerpen waar ik geen **** vanaf weet zoals anderen dat met fitness hebben.

Voorbeeld?
Je bedoelt broscience?
Duurt even, je bent jong, hoe meer je lees en bekijkt hoe wijser je wordt en uiteindelijk weet wat werkt.

I am Broscience PHD Certified.

moeten jullie deze horen, van een paar weekjes geleden: 'Geen eiwitshakes in de ochtend, is heel slecht voor je!' of 'ik train alleen maar eens in de 2 weken!'
-Noob fysiotherapeut.
En mijn ouders luisteren naar hem, omdat hij er zogenaamd verstand van heeft...

Ik hou gewoon mijn mond als ik ergens geen verstand van heb.
Is volgens mij echt een bepaald slag mensen die de scheur continu opentrekt en hun eigen gedachtenkronkels als waarheid zien.
Of ze hebben deze onzin natuurlijk van een ander mogen aanhoren, waarvoor hetzelfde geldt..

Sorry voor de bump, maar deze moest gewoon.
Dit topic heet toch niet citaten van trolls?

OT:
Zit net hamburgers te eten dreamer bulk mkay, zegt m'n zus: 'Jij eet echt raar'
Ik liep meteen weg om een nutteloze discussie te ontlopen maar m'n zus is een walvis dus die mag niet veel zeggen.
inb4 pics van zus

Laatst bewerkt:
Zo zal ze er over een paar jaar inderdaad uitzien. srs

Dit topic heet toch niet citaten van trolls?

OT:
Zit net hamburgers te eten dreamer bulk mkay, zegt m'n zus: 'Jij eet echt raar'
Ik liep meteen weg om een nutteloze discussie te ontlopen maar m'n zus is een walvis dus die mag niet veel zeggen.
inb4 pics van zus

:roflol:

Wel grote t**ten dan?

Terug
Naar boven