AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

are like abs on a skinny guy?

It doesn't count :)

Bam

mijn leukste is: "als je een week niet traint, gaan dan ook alle spieren weg?" XD

Men moeder vorige week: je bent in een korte tijd al 5 kilo aangekomen. Ik koop geen eten meer voor je! :(

hier idem

koop ik maandag een flinke voorraad kwark, koopt ze niks ja omdat er al zoveel stond fuu ik koop het niet voor niks

Ja maar zij eet waarschijnlijk geen vis en kip en al dat eten dat hij zo graag zou hebben.

Gelukkig brengt ze nog wel mee wat ik vraag, vooral, bananen en havermout en lactosevrije melk voor men special milkshake :D en dan vis en kip en rundhamburgers en bruin brood, allemaal speciaal voor mij. <3

Duo ??

Is wel een goeie carbloader :D, maar wie ga ik dan geldvragen voor te ''tanken'' en mijn ''ov kaart opladen'' om de dag?

:trollface:

:roflol:

Ik tank altijd die van mijn ma omdat ik daar meestal in rij, zij rijd er nog geen 1x per week in. Ideaal stads autootje en hij gaat niet zo hard als mijn eigen auto en heb nogal zware voet :o

Je moet ook niet te veel van je ouders vragen, zeker niet als je volwassen bent want dan is het straks betaal alles zelf maar ;)

You got me there :o

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:38 ----------

:roflol:

Ik tank altijd die van mijn ma omdat ik daar meestal in rij, zij rijd er nog geen 1x per week in. Ideaal stads autootje en hij gaat niet zo hard als mijn eigen auto en heb nogal zware voet :o

Je moet ook niet te veel van je ouders vragen, zeker niet als je volwassen bent want dan is het straks betaal alles zelf maar ;)

Ja dat klopt ook :p, maar ik dacht weer even leuk te zijn om vorig jaar 70cc onder men scootertje te gooien en hij wil nu wel eens een paar keer in de week alweer leeg zijn :mad:. Achja ik heb nu een goei baantje dus komt goed.
Wat wel jammer is, is dat ik van half 9 tot half 5 op dit forum zit rond te neuzen omdat ik niks te doen heb op mijn stage :coffee:

You got me there :o

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:38 ----------

Ja dat klopt ook :p, maar ik dacht weer even leuk te zijn om vorig jaar 70cc onder men scootertje te gooien en hij wil nu wel eens een paar keer in de week alweer leeg zijn :mad:. Achja ik heb nu een goei baantje dus komt goed.
Wat wel jammer is, is dat ik van half 9 tot half 5 op dit forum zit rond te neuzen omdat ik niks te doen heb op mijn stage :coffee:

Koffie drinken!
Deed ik ook altijd :D

Terug
Naar boven