Roxxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog van vroeger toen ik met een paar klasgenoten in de sportschool was (zeer bekend waarschijnlijk):
"Nee, mijn borst wil niet groeien!" (En als je hem vroeg of hij wel de goede techniek gebruikte werd hij kwaad)
of:
"Rug trainen? Nee dat hoeft niet. Die train je al met bankdrukken!"
Maar dat waren dan ook jongens die halverwege de training een rookpauze namen.
dit heb ik dead srs ook al gezien, dan denk je toch dat je alles gezien hebt in de gym

Een gast die ik ken neemt geen whey na zijn training maar wel weight gainer omdat hij denkt dat vet omgezet word in spieren. Hij had voor dat hij begon met sporten een vet percentage van 12% en nu iets rond de 17%.
En mijn broertje net tegen mijn moeder:
Broer: Mam is rijst een groente?
Moeder: Nee rijst is koolhydraten.

de mooiste van vandaag was een jongen die aan mij vroeg of je armen per shake ook 1 cm groeien XD
ik heb bij zulke ontwetenheid maar gewoon jah, gezegt
Had laatst 3 mannetjes van 15 in de kleedkamer die het geweldige plan hadden om een keer de hele dag (8 uur) krachttraining te doen zodat ze de rest van de maand niet meer hoefdeen dachten dus ook dubbel zo breed naar buiten te lopen
Hoor ik vaak "als ik SPUITTT word ik breed zonder iets te doen"!
Niet perse fout, wel een foute denkwijze.Hoor ik vaak "als ik SPUITTT word ik breed zonder iets te doen"!
Hoor ik vaak "als ik SPUITTT word ik breed zonder iets te doen"!

las een keer dat als je roids neemt en niet traint harder groeit dan geen roids en wel traint xd
Wel qua spiermassa. Zou niet zo weten waar dat onderzoek staat, maar hij duikt af en toe op Dbb op.
Wel qua spiermassa. Zou niet zo weten waar dat onderzoek staat, maar hij duikt af en toe op Dbb op.
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101Jij wilt dus zeggen dat als je roids neemt en niks doet meer gained dan als je traint ?