XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Nee, hij bedoelt dat je zowiezo ook wel een beetjespiermassa gaat aanzetten.
Maar als je traint natuurlijk meer.
Dat naturals in dat onderzoek minder spiermassa wonnen met krachttraining dan juicers die geen krachttraining deden.

ooh haha verkeerd begrepen dus!
Wel leuke zulke onderzoekjes btw

Mind blown

leg blown

Er vroeg me gisteren iemand voor welke spieren een weight gainer werkt :-/

Werk momenteel in een fitnesscentrum en ze hebben daar een automaat met van die voorgemaakte shakes. Hoeveel keer ik de vraag 'wat is het beste om massa bij te komen' al heb gekregen, is niet meer bij te houden. Krijg er werkelijk het schijt van :D!

Tegelijk begonnen met trainen als wat vrienden van me, deze letten niet op hun eiwitten, doen voor elke spiergroep 1 oefening en dit 3x in de week. Geen benen omdat ze op hun werk al genoeg lopen. Laatst in de kleedkamer, Goh hoe kan dat nou dat je bij jou al zo snel resultaat ziet? Ja gewoon hard trainen veel slapen en op je eiwitten letten, soms neem ik ook wel een shake als ik niet aan me eiwitten kom.

Ah shake, zie je wel jij zit aan de annebolen enzo, geen wonder dat dat zo snel gaat.

^
Deze uitspraak irriteert me nog meer dan de gemiddelde schoonmoeder

Werk momenteel in een fitnesscentrum en ze hebben daar een automaat met van die voorgemaakte shakes. Hoeveel keer ik de vraag 'wat is het beste om massa bij te komen' al heb gekregen, is niet meer bij te houden. Krijg er werkelijk het schijt van :D!

En welke is het beste? :roflol:

Of beter, welke shakes hebben jullie? :P

Tegelijk begonnen met trainen als wat vrienden van me, deze letten niet op hun eiwitten, doen voor elke spiergroep 1 oefening en dit 3x in de week. Geen benen omdat ze op hun werk al genoeg lopen. Laatst in de kleedkamer, Goh hoe kan dat nou dat je bij jou al zo snel resultaat ziet? Ja gewoon hard trainen veel slapen en op je eiwitten letten, soms neem ik ook wel een shake als ik niet aan me eiwitten kom.

Ah shake, zie je wel jij zit aan de annebolen enzo, geen wonder dat dat zo snel gaat.

^
Deze uitspraak irriteert me nog meer dan de gemiddelde schoonmoeder

Vraag me af wat voor e.t's die vrienden van je zijn als jij er nog maar zo uit ziet.

Vraag me af wat voor e.t's die vrienden van je zijn als jij er nog maar zo uit ziet.

Wou ik eerst ook zeggen, maar niet gedaan omdat hij nog maar 2 maanden bezig is op die foto en misschien van ver komt en misschien zelfs 1e maand niet wist wat hij deed.
Kan je beter beoordelen op 1 jaar trainen, op 2 maanden is moeilijk.
Maar goed, just my 2 cents.

meisje zei een keer tegen mij: ''Je bent niet sterk. Je hebt niet eens een sixpack.''

True heb deze ook al is gehoord.. zat midden in de bulk =(

Haha meiden zijn echt achterlijk kwa dat (totally srs)

Dikste ecto met sixpack geilen ze al op, fl**ker toch op man daar heb ik echt geen respect voor.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 20:51 ----------

True heb deze ook al is gehoord.. zat midden in de bulk =(

Mij word ook non-stop gezegd dat ik wel moet zorgen dat ik een sixpack krijg, en ze blijven maar vragen. Maar heb ze al 10x verteld dat ik nog aan het bulken ben

Veel chicks kijken ook niet verder dan dan..
*Oh je buikje oh wat een lekker sixpackje oh dit dat*

SHADDAFACKUAAAAP :D

Terug
Naar boven