- Waardering
- 1.015
Als je zo goed kan bulken op suiker, waarom doet er niemand hier een suiker dieet dan?
Alleen maar suiker met melk jwz
Dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zo goed kan bulken op suiker, waarom doet er niemand hier een suiker dieet dan?

ik zag een gast op youtube een klompje boter vreten en een pot nutella leeglepelen, en hij was zeker 110kg en niet hoog in BF. zoals ik al zei eerder, het behoud van lichaamsgewicht is zuiver gebaseerd op thermodynamics, je verbrand x eenheden energie per dag, haal je die, behoud je je gewicht, ga je eronder/erboven -> afvallen/bijkomen. Je lichaam maakt geen verschil tussen een kcal uit vet, eiwit of carbs.
dus om te antwoorden op je vraag, ja je kunt perfect gainen op alleen suiker en melk, maar dat maakt het natuurlijk niet erg gezond![]()

Is ook gewoon simpel.. Je lichaam zit steeds in een flux en moet ergens energie vandaan halen. Krijg je niet genoeg binnen, dan teert het op reserves; krijg je wel genoeg binnen, dan teert het op wat het binnenkrijgt en houdt het nog wat ''extra's'' over om andere dingen mee op te bouwen.ik zag een gast op youtube een klompje boter vreten en een pot nutella leeglepelen, en hij was zeker 110kg en niet hoog in BF. zoals ik al zei eerder, het behoud van lichaamsgewicht is zuiver gebaseerd op thermodynamics, je verbrand x eenheden energie per dag, haal je die, behoud je je gewicht, ga je eronder/erboven -> afvallen/bijkomen. Je lichaam maakt geen verschil tussen een kcal uit vet, eiwit of carbs.
dus om te antwoorden op je vraag, ja je kunt perfect gainen op alleen suiker en melk, maar dat maakt het natuurlijk niet erg gezond![]()
ik zag een gast op youtube een klompje boter vreten en een pot nutella leeglepelen, en hij was zeker 110kg en niet hoog in BF. zoals ik al zei eerder, het behoud van lichaamsgewicht is zuiver gebaseerd op thermodynamics, je verbrand x eenheden energie per dag, haal je die, behoud je je gewicht, ga je eronder/erboven -> afvallen/bijkomen. Je lichaam maakt geen verschil tussen een kcal uit vet, eiwit of carbs.
jullie zijn echt ****ing dom, demian werkt ook zeker goed dat clean eten van je, je bent zeker vet ripped of niet?
Zoals ik al zei het gaat om het ****ING PRINCIPE van gezond te eten bij mij. Why the **** bemoei je je erbij of ik cola drink bij mijn bulk of niet. Ga jij lekker bulken met 10 flessen cola he.

shit kon niet stoppen met lachen : )))*not* ( <--- voor het geval je het niet doorhad )

Zoals ik al zei het gaat om het ****ING PRINCIPE van gezond te eten bij mij. Why the **** bemoei je je erbij of ik cola drink bij mijn bulk of niet. Ga jij lekker bulken met 10 flessen cola he.
daar gaat het niet om, als jij nou eens je principes overboord gooit en je eens verdiept in de wetenschap achter dingen, je kan makkelijk wat cola drinken, graag zelfs als je nog extra kcal nodig hebt, zolang hoeveelheden kloppen maakt het echt niet zo gek veel uit of je nou "gezond" eet of niet. maar goed als jij tegenover je vrienden de hardcore bodybuilder wil lijken be my guest

Van welk gewicht kom jij eigenlijk en wanneer ben je begonnen?
Je bent bijna net zo lang en bijna even zwaar![]()

daar gaat het niet om, als jij nou eens je principes overboord gooit en je eens verdiept in de wetenschap achter dingen, je kan makkelijk wat cola drinken, graag zelfs als je nog extra kcal nodig hebt, zolang hoeveelheden kloppen maakt het echt niet zo gek veel uit of je nou "gezond" eet of niet. maar goed als jij tegenover je vrienden de hardcore bodybuilder wil lijken be my guest

64 killo 2 en half maanden geleden
---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 17:33 ----------
ooh ooh sorry professor science, heb ik ooit gezegd dat als ik uitga alleen water drink? Was toen ik met mijn ouders en famillie naar buiten ging. Lees eerst alles![]()
. Denk dat je dat colaatje wel kan gebruiken