BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
16kg moet je op een jaar bijkomen als beginner, niet op 5 maand

Je wint gemiddeld 1kg~ spier per maand, als beginner natuurlijk meer.Dafuq ik kom van 53.4 en maar 2 maandjes langer bezig. Denk dat je dat colaatje wel kan gebruiken
![]()
16kg moet je op een jaar bijkomen als beginner, niet op 5 maand

houdt je bek gewoonlol, wat een gezeik altijd hier op elkaar. laatste tijd begint het stukken erger te worden
Je wint gemiddeld 1kg~ spier per maand, als beginner natuurlijk meer.
Maar meer dan dat is wsl toch vet dus niet zo dom doen.
ik zag een gast op youtube een klompje boter vreten en een pot nutella leeglepelen, en hij was zeker 110kg en niet hoog in BF. zoals ik al zei eerder, het behoud van lichaamsgewicht is zuiver gebaseerd op thermodynamics, je verbrand x eenheden energie per dag, haal je die, behoud je je gewicht, ga je eronder/erboven -> afvallen/bijkomen. Je lichaam maakt geen verschil tussen een kcal uit vet, eiwit of carbs.
dus om te antwoorden op je vraag, ja je kunt perfect gainen op alleen suiker en melk, maar dat maakt het natuurlijk niet erg gezond![]()

Oke progressie pics van 16kg spier in 4,5 maand please.
Ah thanks, twijfelde al.stam(zonder -t) je.
'houd je bek gewoon' is een imperatief wat altijd zonder dt wordt geschreven.
Dat is dus een dubbele dt fout. proficiat.

. Ze had het over b12 ampullen. Wat natuurlijk onzin is, Ik weet potverdomme heel goed wat daar inzit.Oke progressie pics van 16kg spier in 4,5 maand please.
. Nouja niet op mijn telefoon, denk dat ik nog wel vakantie fotos heb waar ik nog op dat gewicht sta.. 
Pics van 53.4 heb ik niet meer. Nouja niet op mijn telefoon, denk dat ik nog wel vakantie fotos heb waar ik nog op dat gewicht sta..
Rest van de pics staan wel in t rijtjeshuis topic![]()
Alsof ik dat hele ding door ga zoeken. Suiker uit cola zijn gewoon loze calorieën, helemaal omdat de suiker uit fructose bestaat. En fructose draagt geen zak bij aan spieropbouw. Je hebt er 0,0 aan en het zal je alleen maar dikker maken als je dit drinkt bij een calorie-overschot.
Spieren kunnen niks met fructose, ze kunnen alleen wat met glucose. Zelfs je hersenen kunnen er niks mee. Enige nut dat fructose heeft is dat het de glycogeenvoorraden kan vullen van je lever, maar als je bulkt zijn die al vol aangezien deze ook kan worden aangevuld door glucose.
High fructose corn syrup is officieel de suiker wat er meestal in cola en andere 'soft drinks' zit. Hier heb je werkelijk geen k*t aan. Dus beter drink je geen cola want het zal je 0,0 helpen, je hebt er alleen jezelf maar mee. Er is niet voor niets een correlatie aangetoond tussen het stijgende aantal mensen met overgewicht en het stijgende gebruik van high fructose corn syrup vanwege zijn (voor fabrikanten) zeer interessante eigenschappen.
Suiker uit cola zijn gewoon loze calorieën, helemaal omdat de suiker uit fructose bestaat. En fructose draagt geen zak bij aan spieropbouw. Je hebt er 0,0 aan en het zal je alleen maar dikker maken als je dit drinkt bij een calorie-overschot.
Spieren kunnen niks met fructose, ze kunnen alleen wat met glucose. Zelfs je hersenen kunnen er niks mee. Enige nut dat fructose heeft is dat het de glycogeenvoorraden kan vullen van je lever, maar als je bulkt zijn die al vol aangezien deze ook kan worden aangevuld door glucose.
High fructose corn syrup is officieel de suiker wat er meestal in cola en andere 'soft drinks' zit. Hier heb je werkelijk geen k*t aan. Dus beter drink je geen cola want het zal je 0,0 helpen, je hebt er alleen jezelf maar mee. Er is niet voor niets een correlatie aangetoond tussen het stijgende aantal mensen met overgewicht en het stijgende gebruik van high fructose corn syrup vanwege zijn (voor fabrikanten) zeer interessante eigenschappen.
Fructose kan wel omgezet worden in de lever en dan de glycogeenvoorraden in je spieren vullen.
Wel eens met dat er betere alternatieven zijn en dat HFCS rommel is.

Welke suiker zit in chocolademelk dan?
Maar ranja (fruitsuiker) is dus wel goed?