Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Heb je helemaal gelijk in, glycogeen kan immers omgezet worden naar glucose aangezien het de 'opslagversie' van glucose is.

Gebeurt alleen niet in de bulk omdat alle voorraden al constant vol zijn en de prioriteit van je lichaam dan zeker niet ligt bij het omzetten van fructose>glycogeen>glucose om het vervolgens naar de spieren te krijgen. Veelste omslachtig aangezien er veel makkelijkere sources beschikbaar zijn.

Maar goede aanvulling ;)

True, maar als je gemiddeld in een overschot zit ga je die kcal toch opslagen als vet. Of het overschot nu van fructose komt of van carbs uit rijst, de carbs worden gebruikt en het het vet wordt opgeslagen.

Geen id, zal wel Sacharose (tafelsuiker) zijn. Dat is een disacharide die na splitsing glucose en fructose oplevert. Verhouding is ongeveer 50/50. Kan ook Lactose zijn hoor, ik drink het nooit dus ik weet niet of het erin zit. Maar als het sacharose is zal het wel verklaren waarom mensen er vaak vet van worden. De glucose kan je lichaam wel kwijt, maar de fructose zorgt voor vet opslag.

En nee fruitsuiker is meestal fructose, vandaar dat het ook zo mierzoet is. Fructose is het zoetst van alle suikers.

Hmm, nouja uiteindelijk blijft toch wel het carb = carb gelden?

Lijkt me niet dat je dikker wordt van 100 kcal overschot aan fructose dan aan glucose..

dacht dat tafelsuiker sucrose was???

Ga ergens anders zeiken over een glas cola plz

mensen die beginnen met domme discussies te starten zijn in staat tot alles

Ik begon niet over de discussie of je wel of niet cola moest drinken. Mijn reactie was puur bedoeld dat als je wat meer zou eten je wel meer had kunnen gainen.

Heb zo even mijn voortgang cijfers niet bij de hand maar volgens mij ben ik afgelopen maanden net iets minder hard gegaan dan jou terwijl mijn voeding echt verdoet was..

Maar goed, t is toch niet heel slecht hoor :p

Njah idd waarom zitten we ook te praten over coca cola :/ succes met je progressie en mooi gedaan tot nu toe

Laatst bewerkt:
Haha kijken wie er t verst komt voor de zomer :roflol:

En chocolademelk is sowieso beter dan cola moest je ooit bulk voer moeten

Ik hou je aan die wedenschap ;P Zal wel geen fotos posten tot dan, heb fotos genomen 2 maand geleden doe ik dan ook wel binnen paar maand

Geen id, zal wel Sacharose (tafelsuiker) zijn. Dat is een disacharide die na splitsing glucose en fructose oplevert. Verhouding is ongeveer 50/50. Kan ook Lactose zijn hoor, ik drink het nooit dus ik weet niet of het erin zit. Maar als het sacharose is zal het wel verklaren waarom mensen er vaak vet van worden. De glucose kan je lichaam wel kwijt, maar de fructose zorgt voor vet opslag.

En nee fruitsuiker is meestal fructose, vandaar dat het ook zo mierzoet is. Fructose is het zoetst van alle suikers.

enige wat er op de verpakking staat:

Ingedriënten:
halfvolle melk, suiker, cacao (1,7%), druivensuiker/glucose (0,7%), stabilisatoren: carrageen en guargom

Allergie info:
bevat koemelkeiwit en lactose

Ik hou je aan die wedenschap ;P Zal wel geen fotos posten tot dan, heb fotos genomen 2 maand geleden doe ik dan ook wel binnen paar maand

Haha Daniel1994 zit ook rond de 70 kilo dacht ik, zit ook al samen met hem te kijken wie t verst gaat komen voor de zomer. Denk alleen dat ik hem niet meer inhaal :(

En boeie van foto's, als je 70 kilo bent gewoon foto's maken en steeds om de 5 kilo ofzo nieuwe pics maken. Niemand hier was buff geboren :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sommige hier hebben echt teveel tijd over.. ixyxxy hoe heb jij zoveel tijd over als je 22 bent??

sommige hier hebben echt teveel tijd over.. ixyxxy hoe heb jij zoveel tijd over als je 22 bent??

Doe middelbare school he :roflol:

Dat ik veel achter pc zit betekend overigens niet dat ik teveel tijd heb. 90% van de tijd ben ik bezig met andere nuttigere dingen. Maar goed, omdat ik ADD heb moet ik t leuk voor mezelf houden anders is mijn concentratie helemaal weg.

Terug
Naar boven