AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

-

Laatst bewerkt:
Ian Mccarthy moet echt sterven. 19 jaar en hij gaat IFBB pro's vertellen hoe alles moet, je kunt arrogant en gedesillusioneerd zijn maar hij neemt het wel naar een heel nieuw niveau.

hij geeft wel correcte info, beter arrogant gepresenteerde goede inhoud dan leuk gepresenteerde broscience (aka hodgetwins)

Ian McCarthy presenteert altijd dingen binnen 'n beperkt model van de menselijke fyisologie. Verder laat ie veel dingen buiten beschouwing.

Heb het filmpje niet gekeken, maar heb in het verleden wat filmpjes deels van hem gekeken.

Laat ik het zo zeggen; als je veel studies leest en alleen naar de resultaten kijkt heb je voor dat specifieke geval de kennis die je wilt. Echter zonder achtergrond in biochemie of moleculaire biologie mis je gewoon belangrijke implicaties die belangrijk zouden kunnen zijn in een andere situatie die ook in zo'n studie naar voren komen. Hierdoor mis je studies, waarnaar je anders wel naar op zoek was gegaan. Voorzover ik merkte in z'n filmpjes is ie goed bekend met studies en de resultaten, echter slecht bekend met de achterliggende processen.

hij geeft wel correcte info, beter arrogant gepresenteerde goede inhoud dan leuk gepresenteerde broscience (aka hodgetwins)

liever broscience en libertaristisch dan een arrogante maagd die iedereen dicteert wat juist en niet juist is, hij heeft zelf nog nooit iets bereikt maar gaat wel tegen mensen die voor zijn geboorte al met BB bezig waren zeggen hoe het moet, echt van alle mensen op het internet vandaag verdiend hij het meest dood te gaan imo.

Zomaar iedereen dood wensen hier.. en waarom nou eigenlijk?

Hou je roids eens onder controle menneke

hoe is die kalm kunnen blijven?

Is niet aan bodybuilding gerelateerd maar er zit er hier naast me een aan de telefoon.

Hij is aan het vertellen dat de Amerikaanse regering genoeg concentratiekampen heeft de helft van haar bevolking op te sluiten. En miljoenen industriële grafkisten klaar heeft staan.

Hier kwam hij op vanaf de wapen wet waar ze in Amerika mee bezig zijn.

is he on drugs??? moet ik me zorgen gaan maken ?

Is niet aan bodybuilding gerelateerd maar er zit er hier naast me een aan de telefoon.

Hij is aan het vertellen dat de Amerikaanse regering genoeg concentratiekampen heeft de helft van haar bevolking op te sluiten. En miljoenen industriële grafkisten klaar heeft staan.

Avoid eye contact, walk away slowly.

als we gaan beginnen met niet-BB-gerelateerde domme opmerkingen die mijn peers maken kan ik hier wel even een boekje neerschrijven hoor :D

als we gaan beginnen met niet-BB-gerelateerde domme opmerkingen die mijn peers maken kan ik hier wel even een boekje neerschrijven hoor :D
Vorige week was ik zo stom om op hem te reageren. Ik ben blijkbaar een schaap omdat ik weet dat de anarchie eraan komt (china gaat al het geld van amerika opeisen en dan houd het internet op te bestaan) en ik laat het gewoon op me afkomen, hij is voorbereid zegt ie.

Autisme en 4chan gaan niet altijd samen blijkt maar weer :roflol:

Terug
Naar boven