Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis wel zo dat veel sterke mensen bij de dikke buiken brigade horen![]()

Ian Mccarthy moet echt sterven. 19 jaar en hij gaat IFBB pro's vertellen hoe alles moet, je kunt arrogant en gedesillusioneerd zijn maar hij neemt het wel naar een heel nieuw niveau.
Ian McCarthy presenteert altijd dingen binnen 'n beperkt model van de menselijke fyisologie. Verder laat ie veel dingen buiten beschouwing.
hij geeft wel correcte info, beter arrogant gepresenteerde goede inhoud dan leuk gepresenteerde broscience (aka hodgetwins)
liever broscience en libertaristisch dan een arrogante maagd die iedereen dicteert wat juist en niet juist is, hij heeft zelf nog nooit iets bereikt maar gaat wel tegen mensen die voor zijn geboorte al met BB bezig waren zeggen hoe het moet, echt van alle mensen op het internet vandaag verdiend hij het meest dood te gaan imo.
moet ik me zorgen gaan maken ?Is niet aan bodybuilding gerelateerd maar er zit er hier naast me een aan de telefoon.
Hij is aan het vertellen dat de Amerikaanse regering genoeg concentratiekampen heeft de helft van haar bevolking op te sluiten. En miljoenen industriële grafkisten klaar heeft staan.
Hier kwam hij op vanaf de wapen wet waar ze in Amerika mee bezig zijn.
is he on drugsmoet ik me zorgen gaan maken ?
Is niet aan bodybuilding gerelateerd maar er zit er hier naast me een aan de telefoon.
Hij is aan het vertellen dat de Amerikaanse regering genoeg concentratiekampen heeft de helft van haar bevolking op te sluiten. En miljoenen industriële grafkisten klaar heeft staan.
Hier kwam hij op vanaf de wapen wet waar ze in Amerika mee bezig zijn.
is he on drugsmoet ik me zorgen gaan maken ?

Vorige week was ik zo stom om op hem te reageren. Ik ben blijkbaar een schaap omdat ik weet dat de anarchie eraan komt (china gaat al het geld van amerika opeisen en dan houd het internet op te bestaan) en ik laat het gewoon op me afkomen, hij is voorbereid zegt ie.als we gaan beginnen met niet-BB-gerelateerde domme opmerkingen die mijn peers maken kan ik hier wel even een boekje neerschrijven hoor![]()