XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

in een boekje van de plaatselijke loopvereniging stond een artikel over hoe gezond lopen wel niet is.
ik las het en er stond ergens een zin: "bodybuilding is niet gezond". gewoon uit het niets, zonder verantwoording...

DoubleFacePalm%5B1%5D.preview.jpg

diegenen die deze topic heeft gestart is zeker niet verstandig
leef en laat leven ,maak jezelf niet zo druk om anderen.

"Hoe kom je daar nou bij? Grotere traps? Ik weet niet hoe jullie in Limburg deadliften, maar in de echte wereld klinkt dit nogal vreemd"

Toen ik zei dat je van deadlifts grote traps krijgt:o

Vorige week was ik zo stom om op hem te reageren. Ik ben blijkbaar een schaap omdat ik weet dat de anarchie eraan komt (china gaat al het geld van amerika opeisen en dan houd het internet op te bestaan) en ik laat het gewoon op me afkomen, hij is voorbereid zegt ie.

Autisme en 4chan gaan niet altijd samen blijkt maar weer :roflol:

Dude, kijk je laatste zin en herhaal dan die alinea ervoor eens :o met je autisme :o

Abo op dit topic...

'aardappels zijn voor vleeschlozen'

''heey Scoobz0r,
ik zag je reactie staan op forum.dutchbodybuilding.com het zette mij wel aan het denken want ik ben ook erg groot (2,06 meter) en wil ook aankomen en heb ook wel tijdje aan bodybuilding gedaan maar na 4 week had ik het wel gezien ik vind het echt dood saai en kon op gegeven moment niet meer de motivatie vinden om naar sport school te gaan. weet je ook nog andere methodes om aan te komen. (breed worden zonder zo veel in de sport school te zitten.)
greets ****''

Na 4 weken nog niet breed. K*t sport!

Laatst bewerkt:
Haha gisteren was er iemandp aan het vertellen hoe hij buiten en binnen kant borst aan het trainen .was

''heey Scoobz0r,
ik zag je reactie staan op forum.dutchbodybuilding.com het zette mij wel aan het denken want ik ben ook erg groot (2,06 meter) en wil ook aankomen en heb ook wel tijdje aan bodybuilding gedaan maar na 4 week had ik het wel gezien ik vind het echt dood saai en kon op gegeven moment niet meer de motivatie vinden om naar sport school te gaan. weet je ook nog andere methodes om aan te komen. (breed worden zonder zo veel in de sport school te zitten.)
greets ****''

Na 4 weken nog niet breed. K*t sport!

Eigenlijk best jammer dat het merendeel van de noobs er zo over denkt

''Veel witte kauwgom eten want daar zitten veel eiwitten in. ''

Ene kerel zegt tegen andere kerel in mijn gym, maar heb het begin van zijn zin niet helemaal gehoord:

" ... woog echt 100" *denkt ff na* "95 ofzo" *andere kerel kijkt hem vreemd aan* "ja echt, 195 ofzo en die stond echt droog, op 8% ofzo .."

I was like lolwhut :o

Ene kerel zegt tegen andere kerel in mijn gym, maar heb het begin van zijn zin niet helemaal gehoord:

" ... woog echt 100" *denkt ff na* "95 ofzo" *andere kerel kijkt hem vreemd aan* "ja echt, 195 ofzo en die stond echt droog, op 8% ofzo .."

I was like lolwhut :o

oh lawld the stupidity :roflol:

Doet me denken aan mensen die zeggen/denken: Ja hij neemt shakies en creatine echt troep. Zul je zien dat hij over een jaartje niet meer door de deur past want dan is hij echt al meer dan 150 kilo!!!!

b*ch gtfo:mad:

bodybuilders hebben kleine piem0ls

Terug
Naar boven