XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik ben gaan bodybuilden omdat ik een kleine kneuter heb, in de BB wereld val ik dan niet op

ergens geniet ik er wel van dat je dat zo hoort dat meer mensen dik worden (behalve die gezondsheidrisico's natuurlijk), want je springt er gewoon bovenuit

True, laatst nog zo'n programma op tv over obesitas. Was dat emotie-eten ene stoornis was en shit, weer een slecht excuus voor dikke mensen
Kwam daarna nog een wijf op tv: Ja ik heb zo vaak slecht gegeten dat mijn stofwisseling noooooit meer in orde komt dus daarom ben ik dik *zit haar een witte kadet met karel anker veel zalm en hagelslag en shit erop opeten* SUUUUREEE....

Ik dacht echt dat mensen niet dit soort vragen stellen in het echt. Ik was vergeten smorgens thuis mn tabletjes te nemen (glutamine, bcaa, multivit, vitamine C-1000, magnesium en Omgea 3 en 6 geloof ik), maar had het ze wel in mn broek gestopt, dus ik nam ze op mn werk snel, echter niet snel genoeg om geen opmerkingen te krijgen.

"OOOOOHHHHHH ben jij aan de anabooooollllleeeeeeeennnnnn????????????????"

'Doping is valsspelen' & 'Doping is de makkelijke manier'

[Link niet meer beschikbaar]

Ken geen reet van doping, maar om de woorden van Angelus te gebruiken: "De Tour de France win je niet met een spuit in kont en voor de rest donuts te eten."

Bij ons is er iemand in de gym die al drie jaar of langer traint, 65kg weegt bij 175 ofzo. Hij zegt zelf dat hij niet goed eet (goed dat hij het zelf weet). Twee (soms drie) keer per dag. 's Morgens ontbijtgranen en 's avonds iets in de aard van een bakje spaghetti/pizza uit de supermarkt. Nu heeft hij een preworkout gehaald en zit hij dat ding de hemel in te prijzen :')
'nu kan ik echt superhard trainen, zeker 2-3uur aan een stuk! Voel me echt goed, ben de dag erna altijd goed stijf terwijl dat vroeger niet zo was. Tegen deze zomer heb ik er wel wat extra massa op geplakt met dit spul!'
Gast heeft nog altijd hetzelfde eetpatroon + door zijn 'extra energie' gaat hij na elke KT nog cardio doen :p
Dezelfde persoon wil na de zomer kuren maar hij had van iemand gehoord dat er controles zijn in de gyms (woon in België, k*tland op dat gebied). Hij zegt dat je na je nakuur niks meer kan terugvinden van een test/primo of een test/deca of een test-only kuur (een van deze wou hij gaan doen). Heb hem proberen af te raden om te kuren maar is niet gelukt. Heb hem succes gewenst en opgewarmd met zijn max op de bench press :)

'Doping is valsspelen' & 'Doping is de makkelijke manier'

[Link niet meer beschikbaar]

Ken geen reet van doping, maar om de woorden van Angelus te gebruiken: "De Tour de France win je niet met een spuit in kont en voor de rest donuts te eten."

:roflol: :roflol:

dit is echt belachelijk, wat een k*tclub is dat dan als ze je zoiets laten naleven, je doet toch met je lichaam wat je zelf wil?

:roflol: :roflol:

dit is echt belachelijk, wat een k*tclub is dat dan als ze je zoiets laten naleven, je doet toch met je lichaam wat je zelf wil?
niks k*tclub.... jij doet met je lichaam wat je wil
die club mag haar eigen regels opstellen, ben je het er niet mee eens... moet je daar misschien niet zijn.

er zijn veel te veel beginnende sporters die denken dat je zonder doping niks kan bereiken.

niks k*tclub.... jij doet met je lichaam wat je wil
die club mag haar eigen regels opstellen, ben je het er niet mee eens... moet je daar misschien niet zijn.

er zijn veel te veel beginnende sporters die denken dat je zonder doping niks kan bereiken.

ja dan ga ik er toch ook gewoon helemaal niet? wat is dat nu weer voor een opmerking? denk je nu echt dat ik ga betalen voor een abbo bij een gym die me regels oplegt die ik niet wil volgen, ga jij er dan maar lekker trainen, ik kuur nog niet maar ik heb helemaal geen zin in een gym die op me gaat babysitten ;)

ja dan ga ik er toch ook gewoon helemaal niet? wat is dat nu weer voor een opmerking? denk je nu echt dat ik ga betalen voor een abbo bij een gym die me regels oplegt die ik niet wil volgen, ga jij er dan maar lekker trainen, ik kuur nog niet maar ik heb helemaal geen zin in een gym die op me gaat babysitten ;)
precies... dan ga je er lekker niet.... maar daarom is het nog geen k*tclub

ik zal altijd als ik me bij een club aan wil sluiten kijken wat hun regels zijn en of ik me daar wel of niet in kan vinden... kan ik me er niet in vinden... dan is dat gewoon niet mijn club, en ga ik op zoek naar een andere.

Vier op de honderd Vlaamse sporters gebruikt doping
Bodybuilders zijn de grootste zondaars, maar ook zaalvoetballers en kickboksers zitten aan verboden spul. En in heel wat fitnesscentra is slikken de regel

Dat schijnt dan uit het journaal daar te komen ofzo... Is de gerelateerde link van bovengepost filmpje. Vooronderzoek en objectief dingen laten zien is er niet meer bij.

OT: Zonet in de kleedkamer komen twee jochies binnenlopen.
Shirt uit, stoer voor de spiegel staan op 55 kilo en zegt de een tegen de ander: 'We moeten zorgen dat we niet 2 grote spiergroepen in 1 training doen. Vandaag hebben we biceps en triceps gedaan, dus dat is mooi, want triceps zijn geen grote spiergroep!' Erop doelend dat de biceps dat wel zouden zijn...

dat eeuwige gezeik over roids als je bb filmpjes op youtube aan het kijken bent

-Waarom eet je zo raar , wil je echt een beer worden? Nee ik ga voor de grap naar de gym....
-Ik heb zelf ook 2 halters gekocht , doe ik wat van die oefeningen. Dan zie ik er voor de zomer goed uit!

-Waarom eet je zo raar , wil je echt een beer worden? Nee ik ga voor de grap naar de gym....
-Ik heb zelf ook 2 halters gekocht , doe ik wat van die oefeningen. Dan zie ik er voor de zomer goed uit!

Ik zou je geen 98kg op die foto's in je gallerij geven :(

Oke ik ga nu wel ff een foto maken . 96,6 dan ook goed?

33xd3sz.jpg
:who:

Zijn trouwens foto's van augustus? Who the fack cares? Sluit helemaal niet aan op dit topic. Dus volgende keer gewoon je commentaar voor je houden.

BVD

Maak je vooral niet te druk man ;)

Terug
Naar boven