Jij niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij niet

ergens geniet ik er wel van dat je d hoort dat meer mensen dik worden (behalve die gezondsheidrisico's natuurlijk), want je springt er gewoon bovenuitZijn nieuwsberichten over stijgende obesitas ook jouw guilty pleasure?![]()
ergens geniet ik er wel van dat je dat zo hoort dat meer mensen dik worden (behalve die gezondsheidrisico's natuurlijk), want je springt er gewoon bovenuit

?"

'Doping is valsspelen' & 'Doping is de makkelijke manier'
[Link niet meer beschikbaar]
Ken geen reet van doping, maar om de woorden van Angelus te gebruiken: "De Tour de France win je niet met een spuit in kont en voor de rest donuts te eten."

niks k*tclub.... jij doet met je lichaam wat je wil![]()
dit is echt belachelijk, wat een k*tclub is dat dan als ze je zoiets laten naleven, je doet toch met je lichaam wat je zelf wil?
niks k*tclub.... jij doet met je lichaam wat je wil
die club mag haar eigen regels opstellen, ben je het er niet mee eens... moet je daar misschien niet zijn.
er zijn veel te veel beginnende sporters die denken dat je zonder doping niks kan bereiken.

precies... dan ga je er lekker niet.... maar daarom is het nog geen k*tclubja dan ga ik er toch ook gewoon helemaal niet? wat is dat nu weer voor een opmerking? denk je nu echt dat ik ga betalen voor een abbo bij een gym die me regels oplegt die ik niet wil volgen, ga jij er dan maar lekker trainen, ik kuur nog niet maar ik heb helemaal geen zin in een gym die op me gaat babysitten![]()
precies... dan ga je er lekker niet.... maar daarom is het nog geen k*tclub
Vier op de honderd Vlaamse sporters gebruikt doping
Bodybuilders zijn de grootste zondaars, maar ook zaalvoetballers en kickboksers zitten aan verboden spul. En in heel wat fitnesscentra is slikken de regel
-Waarom eet je zo raar , wil je echt een beer worden? Nee ik ga voor de grap naar de gym....
-Ik heb zelf ook 2 halters gekocht , doe ik wat van die oefeningen. Dan zie ik er voor de zomer goed uit!