MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Oke ik ga nu wel ff een foto maken . 96,6 dan ook goed?

33xd3sz.jpg
:who:

Zijn trouwens foto's van augustus? Who the fack cares? Sluit helemaal niet aan op dit topic. Dus volgende keer gewoon je commentaar voor je houden.

BVD

:roflol: :roflol: waarom druk maken :roflol: gelijk een foto derop gooien met briefje en datum en al

Ik kan toch niet slapen , dus ik denk dan maar even een foto maken:o Anders krijg toch weer van die ja en nee discussie's.

Oke ik ga nu wel ff een foto maken . 96,6 dan ook goed?

33xd3sz.jpg
:who:

Zijn trouwens foto's van augustus? Who the fack cares? Sluit helemaal niet aan op dit topic. Dus volgende keer gewoon je commentaar voor je houden.

BVD

Die foto zegt niks, ik kan ook op de weegschaal gaan staan met dumbbells van 10 kg en dan een foto van me voeten maken.

:trollface:

Ik sta met een setje 40 kilo dumbbells op de weegschaal. :sd:

Echt een vermakelijk topic dit! De zelfbevlekking van sommigen hier; "Kijk eens hoe dom zij zijn en kijk hoe geweldig ik ben met mijn supps en mijn bakkie kwark" heerlijk. :D

Ik zit mijn bak kwark op te eten.
Moeder: Is dat wel goed zo vlak voor het slapen gaan?
Ik: Ja hoor.
Moeder: Vind je het raar dat je zo'n dik hoofd krijgt. (zit in de bulk)
Ik: Komt niet door de kwark hoor moeder.
Moeder: Ik geloof het niet, Ik maak van zo'n bak kwark een hele taart. Dus jij eet een hele taart voor het slapen gaan.

Hier hou ik het maar bij want ik krijg minstens 2 maal per dag zo'n soort opmerking naar me toe. Of het allemaal wel gezond is, en die shake's met dat poeder erdoor. En dan te bedenken dat ik nog maar normaal op 3500kcal per dag zit.

Standaard procedure:

Iemand: Train jij?
Ik: Ja.
Iemand: Je gebruikt toch geen anabolen he?
Ik: Nee.
Iemand: Oke.

Als ze dan later horen dat ik shake's neem vragen waarom ik heb gelogen dat ik niet aan de anabolen zat. Om gek van te worden.

En dan van die jongens die al 2 jaar sporten en die ik in een half jaar heb ingehaald. Vragen ze waar ik train. Als ik dan zeg dat ik thuis train geloven ze me niet. Train jij thuis? Dan kan je toch nooit zo groot worden als in een sportschool. Ach laat ze maar praten.

En vorige week hoorde ik een opmerking: Ik ben bijna perfect! Alleen omdat je zijn abs bijna begon te zien. Was een ecto van 70kilo.

Moeder: Ik geloof het niet, Ik maak van zo'n bak kwark een hele taart. Dus jij eet een hele taart voor het slapen gaan.

Hier hou ik het maar bij want ik krijg minstens 2 maal per dag zo'n soort opmerking naar me toe. Of het allemaal wel gezond is, en die shake's met dat poeder erdoor. En dan te bedenken dat ik nog maar normaal op 3500kcal per dag zit.

Standaard procedure:

Als ze dan later horen dat ik shake's neem vragen waarom ik heb gelogen dat ik niet aan de anabolen zat. Om gek van te worden.

En dan van die jongens die al 2 jaar sporten en die ik in een half jaar heb ingehaald. Vragen ze waar ik train. Als ik dan zeg dat ik thuis train geloven ze me niet. Train jij thuis? Dan kan je toch nooit zo groot worden als in een sportschool. Ach laat ze maar praten.

En vorige week hoorde ik een opmerking: Ik ben bijna perfect! Alleen omdat je zijn abs bijna begon te zien. Was een ecto van 70kilo.

Als dat zn definitie van perfect is :)

Standaard procedure:

wat moet jij buffie zijn zeg, als dat standaard gevraagd wordt. ben benieuwd naar pics:o

jij weegt 4 pakken melk meer dan die ecto, of was die exto 1,90m lang, of mis ik iets.

****ing vette collega: waarom volg jij toch altijd zo'n achterlijk dieet?
Ik: omdat ik niet, net als jij, met diabetes wil eindigen.

Als je gaat trainen als je nog niet 16 bent dan ga je stoppen met groeien en worden je spieren te zwaar voor je botten. ...

Als je gaat trainen als je nog niet 16 bent dan ga je stoppen met groeien en worden je spieren te zwaar voor je botten. ...

Dit is mij echt heel vaak verteld door van die dikke mensen. Was een keer een vrouw bij mij in de sportschool (echt 300kg! niet dat daar wat mee is hoor als je dan gaat trainen) maar die vertelde tegen mij dat ik veel te veel belasting opzocht met deadlifts (was ik toen mee bezig) en dat alleen de stang al gevaarlijk kon zijn voor mijn rug en dat ik een schuine rug zou hebben als ik uitgegroeid ben >.<

Dit is mij echt heel vaak verteld door van die dikke mensen. Was een keer een vrouw bij mij in de sportschool (echt 300kg! niet dat daar wat mee is hoor als je dan gaat trainen) maar die vertelde tegen mij dat ik veel te veel belasting opzocht met deadlifts (was ik toen mee bezig) en dat alleen de stang al gevaarlijk kon zijn voor mijn rug en dat ik een schuine rug zou hebben als ik uitgegroeid ben >.<

Met die 300kg van d'r belast ze zeker niet haar rug. :o

'Ik hoef geen anabolen, als ik wil groeien koop ik wel shakes' haha ook zo zwaar kansloos

Vandaag nog eentje, in de klas:
Vriend van mij doet ook bb, maar is gewoon beetje dikkig aan t worden. Neemt veel shakes dus

Zegt iemand anders: Jij zult nooit zo hard groeien als hem want jij krijgt niet zoveel eiwit binnen.
Tuuuurlijk.....

Vandaag nog eentje, in de klas:
Vriend van mij doet ook bb, maar is gewoon beetje dikkig aan t worden. Neemt veel shakes dus

Zegt iemand anders: Jij zult nooit zo hard groeien als hem want jij krijgt niet zoveel eiwit binnen.
Tuuuurlijk.....

Die shakes van tegenwoordig word je echt dik van

Terug
Naar boven