MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Mag ik even de link weten dan? Of waar je dan wel op doelt?

Gaaast :p

Ik schreef het alsof hij dik werd door die shakes, ik bedoelde het echter allebei zelfstandig
Hij heeft een beetje een buik (is verder niet zo belangrijk, maar zo lijkt hij dus wat buffer)
En als verdere aanduiding voor het verhaal: Het neemt ook veel shakes

Dus toen zei die gast, ja jij kan nooit zoveel spier als hem aanmaken want jij gebruikt geen shake

creatine stopt je groei!! :o

wat moet jij buffie zijn zeg, als dat standaard gevraagd wordt. ben benieuwd naar pics:o

jij weegt 4 pakken melk meer dan die ecto, of was die exto 1,90m lang, of mis ik iets.

Jij mist zeker iets denk ik. Ik zeg alleen maar dat hij zichzelf perfect vond met 70 kilo bij 1,80 omdat hij bijna blokjes zag. Ik zeg niet dat ik zo buff ben. Vind mezelf ook niet perfect. Daarom train ik hard.

En ik ben niet gelijk buff na een eerste bulk. Maar je ziet toch wel dat iemand sneller groeit dan normaal lijkt mij. En ja, als ik dan zeg dat ik fitness vragen ze vaak of ik aan de anabolen zit omdat ik train. Weet het ook niet maar iedereen die van mij te weten komt dat ik train vraagt altijd naar anabolen.

Mooie topic om eens helemaal door te lezen! :P

Het ohzo oude 'vet in spier omzetten' fabeltje :lol:

je krijgt scheurbuik van keto
6rIoxOl.jpg

voetballertje uit m'n klas: 'ja eeehhh eiwitshakes zijn ongezonder dan alcohol hoor...' de serieuze kop erbij maakte het hilarisch.

''ik train mn benen niet want ik voetbal''
''benen trainen is niet nodig omdat ze bij mij al dik genoeg zijn''

Waarom zie ik steeds de zelfde langs komen

-

Laatst bewerkt:
Iemand die overtuigd was dat als ik tijdens een drugs/alcoholcontrole gepakt zou worden aangezien ik shakes drink.

Waarom zie ik steeds de zelfde langs komen

omdat het gros van de DBB members, zichzelf als superieur beoefenaar van het ijzer gewichtenspel ziet en willen zinspelen met de kennis die ze hebben opgebouwd om hun e-hero status op te vijzelen.

kijk mij
ik drink water
kijk mij
ik ben een toegewijd persoon als het aankomt op eten
kijk mij
jouw opmerkingen eens inferieur maken want jij bent zo geen BB-er
kijk mij
een coole DBB karmawillende opmerking maken
kijk mij.

inb4 ik krijg geen karma maar zou het wel graag willen hebben post

Was aan het trainen en hoorde dit:

- Ik moet eigenlijk nog 1 oefening maar ik zit al aan de 45 minuten trainingstijd.
- Wat maakt dat uit dan? Dan kun je toch gewoon die oefening nog doen?
- Nee want als je langer dan 45 minuten traint gaat je lichaam stressen en dan maak je dus met die streshormomen enkel buikvet aan in plaats van spier.
- Echt waar? Dan ga ik voortaan ook maar niet langer dan 45 minuten trainen, bedankt voor de tip!

:')

Cortisol werkt testosteron tegen, dus er zit een kern van waarheid in: als je stresst/gaat stressen bouw je minder spier op.

Terug
Naar boven