MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

I swear, een sukkel op mn sportschool zei dat ie iedere dag 200 gr creatine nam toen hij nog 'jong en fit' was.

Dat je aan de supps MOET om te groeien'
altijd leuk om te horen van mensne die net 2 maandjes trainen :D.

Ik doel op gehersenspoelde mensen door de supplementen industrie
WHAHAHAHAHA geniaal altijd :D

en dna 5 jaar later zijn ze geen **** opgeschoten :D:D:D: ondanks al die whey en shit.

Laatst bewerkt:
Testosteron gaat buikvet tegen

dus indirect wel

Je kunt het op die manier niet omdraaien, want kort in de sportschool zitten maakt geen extra testosteron aan

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 16:35 ----------

Vandaag ook eentje:
Ja ik hoef niet breed te worden, als ik dat wel wil dan ga ik wel 6x per week sporten en aan de shakes

Vandaag deze magische gehoord: "eiwitten en proteinen zijn 2 verschillende dingen. Eiwitten zijn om in spier aan te komen en proteinen zijn bouwstoffen."

Vandaag deze magische gehoord: "eiwitten en proteinen zijn 2 verschillende dingen. Eiwitten zijn om in spier aan te komen en proteinen zijn bouwstoffen."

Hhahahaha, deed me direct denken aan een zoveelste libelle, die ik zag liggen toen ik op de pot zat, artikel. Waarin stond dat noten vol Dit dat Eiwitten, dit dat blablabla, poteine en aminozuren zitten.

Mensen van 16 jaar, die sinds 1 of 2 maanden trainen en het hebben over waar ze 2 kilo verpakkingen rush kunnen halen...

Mensen die 1 dag trainen, lid worden van DBB en zichzelf BB-er noemen.

Dat heb ik letterlijk eens uitgesproken gehoord !

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 18:30 ----------

Shit, ik bedoelde mezelf man

''Wat?! je traint al een half jaar? Hoe kan het dan dat je nog steeds niet super breed bent?''
- te dik persoon met vp van +50

''Ze zijn alleen maar sterk in die éne beweging die ze trainen''

Nou als je 100 kg gespierd bent dan ben je wel sterk lijkt me..

Komt er een personal trainer na me toe aan het einde van me rug training terwijl ik deadlift.

PT> Hee waarom train je je dijen (quads) in combinatie met je rug?
Ik> Ik ben aan t deadlifte hoor?
PT> Nee je doet romanian deadlift.
Ik> Gast wtf ik voer een normale deadlift uit en die is bedoelt voor je onderrug, en al zou het een romanian DL zijn zou het voor hamstrings zijn?
PT> Wie weet het nou beter ik met mn opleiding of jij die geen opleiding hierin hebt?
Ik> GTFO my face

Komt er een personal trainer na me toe aan het einde van me rug training terwijl ik deadlift.

PT> Hee waarom train je je dijen (quads) in combinatie met je rug?
Ik> Ik ben aan t deadlifte hoor?
PT> Nee je doet romanian deadlift.
Ik> Gast wtf ik voer een normale deadlift uit en die is bedoelt voor je onderrug, en al zou het een romanian DL zijn zou het voor hamstrings zijn?
PT> Wie weet het nou beter ik met mn opleiding of jij die geen opleiding hierin hebt?
Ik> GTFO my face

zoiets zou een persoon ook alleen zeggen als hij niets anders weet.
zonde dat mensen nog betalen voor advies van zo'n kerel.

PT opleiding is ook maar een paar dagen toch?

En nu serieus

Cortisol werkt testosteron tegen, dus er zit een kern van waarheid in: als je stresst/gaat stressen bouw je minder spier op.

Even een vraagje, niet per se aan jou gericht: werkt cortisol test rechtstreeks tegen over werkt het test tegen in die zin dat het vetafbraak verhindert en spierafbraak bevordert etc?

zoiets zou een persoon ook alleen zeggen als hij niets anders weet.
zonde dat mensen nog betalen voor advies van zo'n kerel.

PT opleiding is ook maar een paar dagen toch?

Moet je niet CIOS doen op je PT te kunnen noemen? Anyway, ik vraag me af hoe die ze diploma heeft gehaald lol

Terug
Naar boven