MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Iemand op school vandaag over een vriend:
Ja hij gaat echt nooit gespierd worden door zoveel eten en een paar keer per week naar de sportschool, en al helemaal niet met die shakes die superslecht voor je zijn.
en daarna ook nog verder gaan, en zeggen dat hij alleen ooit breed zou worden door 4 jaar lang gewoon 40 uur per werk zwaar werk te gaan doen zoals verhuizer worden.

Ben maar gewoon weggelopen toen.

Ik had laatst de ez stang nodig voor french press. Beachboy was mij net voor en ik vroeg hoeveel sets hij moest. Hij moest er 5. Wat ging die lul dus doen... samen met 3 vrienden van hem in een kringetje staan, 2,5kg per kant en gingen ze bicep curlen en doorgeven... dit hebben ze 30 min volgehouden. Na 10 min (niet normaal dat ik zolang wachten... beta beta beta...) wachten ben ik maar gaan CGBP...

Als laatste ze hadden dus alle 4 GEEN ARMSPIEREN... niveautje anorexia...

Ik had laatst de ez stang nodig voor french press. Beachboy was mij net voor en ik vroeg hoeveel sets hij moest. Hij moest er 5. Wat ging die lul dus doen... samen met 3 vrienden van hem in een kringetje staan, 2,5kg per kant en gingen ze bicep curlen en doorgeven... dit hebben ze 30 min volgehouden. Na 10 min (niet normaal dat ik zolang wachten... beta beta beta...) wachten ben ik maar gaan CGBP...

Haha grappig om zo te lezen, ga je messchien te laat op de avond?
hier is t altijd sterfez druk met die leuters.

Gisteren een vriend van mij:
-Eiwitshakes zijn neppe eiwitten en zijn alleen maar slecht voor je.
-Een voedingsschema is slecht voor je lichaam want je eet niet normaal.
-Mijn zus is een fysio en kan iedereen in 3 maanden heel groot krijgen, omdat ze alles over spieren weet.
-Als ik volgend jaar ga trainen ben ik in 3 maanden al een echt grote kast, want ik heb goede genen.

lol.

Wat ik wel merk is dat sommigen veel tillen als een isolatie maar moeite hebben met compounds. Maar goed, compounds zijn dan wel berust op het functionele. Ik heb nog nooit iemand een zak boodschappen met een bicep curl zien pakken en hem als schoulder raise aangaf.

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 12:47 ----------

je kan ook mee trainen. laat je ze meteen zien hoe het wel moet :rolleyes: als iemand bij een squat rek bicep curls doe en ik moet squats / overheads doen vraag ik ook gewoon of ik mee kan trainen. samen even het gewicht loshalen moet dan geen probleem zijn. Maar goed, dat zijn de volwassen trainers. Ik zie ook wel eens een dun ventje met slechte vorm mij hoofdschuddend aankijken als ik pendlay rows doe :o

Haha grappig om zo te lezen, ga je messchien te laat op de avond?
hier is t altijd sterfez druk met die leuters.
Dat was het ergste... was ;s middags en niet erg druk, alleen die lutsers hadden die net nodig en ik moest nog 1 tricep oefening en het liefste die

omg! pak dan gewoon dumbbells :p

Iemand zei vandaag tegen me: "jij bent echt niet knap, slim en geboren met een goed fysiek".

Hoe verstandslozer kan het worden ?

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 18:35 ----------

En ik ben nog getrouwd met d'r ook

Iemand zei vandaag tegen me: "jij bent echt niet knap, slim en geboren met een goed fysiek".

Hoe verstandslozer kan het worden ?

---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 18:35 ----------

En ik ben nog getrouwd met d'r ook

wat erg,zoiets zegt men toch niet

Niet echt een citaat, maar om dit topic weer wat leven te geven.
Zag gister een marokaanse jongen in de gym die had zijn mobiel meegenomen ( zoals 80% van de mensen in mijn gym -.-) en non stop erop kijken.

zijn training:
1x 10 Bicep curl
5 min telefoon kijken
1x 10 bicep curl
5 min telefoon kijken
1x 10 bicep curl
5 min telefoon kijken

Ik was klaar met mijn borst training in de tijd dat hij klaar was met 1 oefening voor biceps, ongeveer 20/25 min.
Het mooie is dat die om iedere set voor de spiegel stond om zijn biceps te checken ???
+ Foto's maken na iedere set...leek net een modeshow met al die flitsen:mad:
Toen kwam er een leuk liedje op, hij legt de dumbbells neer en begint volop voor de spiegel te dansen totdat het liedje is afgelopen:cool:
Nu was het rustig maar ik en een trainingsmaat van me deden flink ons best om onze lach in te houden
Leuke is dat die een tanktop draagt met achterop: "NO Steroids!" ( like anybody was expecting something else :D )

Vroeg nog of zumba niks voor hem was, maar hij had geen idee wat dat was

Laatst bewerkt:
Zijn dat echte spieren, of is dat lucht?

Laats zei een joggie tegen me:" van eiwitshakes ga je geen groeihormoon meer aanmaken, mijn moeder zegt dat ook." Ben toen hoofdschuddend weggegaan.
Dezelfde jongen zei deze dingen ook:
-"jij traint echt te zwaar als je na de training kapot bent"
-"ik ga nu niet hard trainen hoor! Stel dat mijn vrienden me vanavond bellen om iets te gaan doen! :ooo "

Haha die zijn wel echt te dom lonster. Waarom gaat ie dan uberhaupt trainen.

Vandaag zei iemand dat ik moest deadliften vanuit mijn hamstrings ipv uit mijn rug. Ik zei als je niet snel op dondert uit de sportschool dan sla ik je helemaal in elkaar met een 10kg schijf.

Terug
Naar boven