JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Oehh, wat zullen je darmen 't dan hard te verduren krijgen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ook echt 334g per serving, want ja alleen dan pas ga je groeien

NEE! anders zouden ze heten: eigeel shakesVandaag gehoord: zit er in eiwit shakes ook ei geel?

Ik had laatst de ez stang nodig voor french press. Beachboy was mij net voor en ik vroeg hoeveel sets hij moest. Hij moest er 5. Wat ging die lul dus doen... samen met 3 vrienden van hem in een kringetje staan, 2,5kg per kant en gingen ze bicep curlen en doorgeven... dit hebben ze 30 min volgehouden. Na 10 min (niet normaal dat ik zolang wachten... beta beta beta...) wachten ben ik maar gaan CGBP...
Als laatste ze hadden dus alle 4 GEEN ARMSPIEREN... niveautje anorexia...
Ik had laatst de ez stang nodig voor french press. Beachboy was mij net voor en ik vroeg hoeveel sets hij moest. Hij moest er 5. Wat ging die lul dus doen... samen met 3 vrienden van hem in een kringetje staan, 2,5kg per kant en gingen ze bicep curlen en doorgeven... dit hebben ze 30 min volgehouden. Na 10 min (niet normaal dat ik zolang wachten... beta beta beta...) wachten ben ik maar gaan CGBP...
als iemand bij een squat rek bicep curls doe en ik moet squats / overheads doen vraag ik ook gewoon of ik mee kan trainen. samen even het gewicht loshalen moet dan geen probleem zijn. Maar goed, dat zijn de volwassen trainers. Ik zie ook wel eens een dun ventje met slechte vorm mij hoofdschuddend aankijken als ik pendlay rows doe 
Dat was het ergste... was ;s middags en niet erg druk, alleen die lutsers hadden die net nodig en ik moest nog 1 tricep oefening en het liefste dieHaha grappig om zo te lezen, ga je messchien te laat op de avond?
hier is t altijd sterfez druk met die leuters.

Iemand zei vandaag tegen me: "jij bent echt niet knap, slim en geboren met een goed fysiek".
Hoe verstandslozer kan het worden ?
---------- Post toegevoegd 10 April 2013 om 18:35 ----------
En ik ben nog getrouwd met d'r ook
Iemand zei vandaag tegen me: "jij bent echt niet knap, slim en geboren met een goed fysiek".

)
oo "Haha die zijn wel echt te dom lonster. Waarom gaat ie dan uberhaupt trainen.