Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Vandaag zei iemand dit:

"Vandaag zei iemand dat ik moest deadliften vanuit mijn hamstrings ipv uit mijn rug. Ik zei als je niet snel op dondert uit de sportschool dan sla ik je helemaal in elkaar met een 10kg schijf"

dat is toevallig want vandaag zei iemand dit:

''Vandaag zei iemand dit:''

"Vandaag zei iemand dat ik moest deadliften vanuit mijn hamstrings ipv uit mijn rug. Ik zei als je niet snel op dondert uit de sportschool dan sla ik je helemaal in elkaar met een 10kg schijf"

Dit zei mijn moeder gister:
'je moet echt anders gaan trainen, je begint nu echt te zien dat je fitnessed'
ook kwam mijn buikgriep van de PWO, dat de helft van nederland dat heeft rond deze tijd was geen excuus...

Gisteren zei ik iemand dat hij meer vanuit zijn hamstrings moest deadliften ipv uit zijn rug, en hij dreigde ineens mij in elkaar te slaan met een 10 kg schijf. Gelukkig was ik niet in gevaar, want hij kreeg die schijf niet eens opgetild.

Gisteren zei ik iemand dat hij meer vanuit zijn hamstrings moest deadliften ipv uit zijn rug, en hij dreigde ineens mij in elkaar te slaan met een 10 kg schijf. Gelukkig was ik niet in gevaar, want hij kreeg die schijf niet eens opgetild.

:laugh::haha::lol::hahaha::roflol:

gisteravond nog:

Je moet niet zoveel gewicht doen want je bent niet gespierd

na 1x5 105 kg deadlift :rolleyes:

(65kg ecto): "Ik wil het zonder eiwit shakes proberen.. heb het gevoel dat je daar raar van groeit. Kan niet gezond zijn om je lichaam sneller te laten groeien dan wat hij zelf kan"
Ik: "Ja.. maar.. ugh.. okay."

Als het te veel wordt heb k gewoon geen zin meer om er wat van te zeggen ;)

(65kg ecto): "Ik wil het zonder eiwit shakes proberen.. heb het gevoel dat je daar raar van groeit. Kan niet gezond zijn om je lichaam sneller te laten groeien dan wat hij zelf kan"
Ik: "Ja.. maar.. ugh.. okay."

Als het te veel wordt heb k gewoon geen zin meer om er wat van te zeggen ;)

Beter haal je je eiwit uit vast voedsel ipv shakies ;)

wacht maar tot hij sterk genoeg is.

Vandaag: vrouwen moeten niet zwaarder gaan dan 10kg per arm, hun spieren kunnen meer gewicht niet aan....

GTFO pls:mad:

Afgelopen weekend:

Hij: Ja ik ben net begonnen met een creatine kuurtje
Ik: Hoe ziet je voedingsschema eruit dat je hebt?
Hij: Hoezo zou ik een voedingsschema hebben als ik aan de creatine begin?

hoorde weer wat leuks vandaag
''ja ik ga s ochtend een stuk pure chocolade eten, want daar val je van af''
heb het maar bij het antwoord nee dat werkt niet gehouden, en ze de uitleg bespaard.

Ik gebruik momenteel geen shakes / creatine.
Maar toen ik begon met creatine zeiden mijn broer & vader ''Niet beginnen aan die troep het helpt niet. En is een soort drug''

Ik zie het dus anders. Its just my way of living.

Toen heb je ze even netjes uitgelegd wat het wel is waarna ze niets anders konden als toegeven dat het inderdaad geen drugs is?

Het gemiddelde mens ziet eiwitshakes al als een drugs, moet het vaak zat van de docenten horen als ik om 12u in de docentenkamer zit en er even eentje naar binnen smijt. Doe het tegenwoordig op de toiletten...

Terug
Naar boven