XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

'' niet langer als 50 minuten trainen want dan breek je af''
the**** jonge

Oh ja.....niet langer dan 45min trainen is legendary :p
Dan was Arnold toen al skeleton

Hangt natuurlijk van je trainingsmethode af. Als je zon phaggot bent die eerst 30 min gaat socializen sowieso al niet.
Als je lage intensiteit + veel volume doet of juist hoge intensiteit met laag volume traint kan dat nogal verschillen.
Daarbuiten is het ideale moment om te stoppen voor iedereen anders. Het is dan ook puur een richtlijn gebaseerd op gemiddelden uit een (als ik me goed herinner) vrij twijfelachtig onderzoek.

Was toch wel dat rond 45min tot een uur perfect was en je dan het optimale resultaat haalt?
Tja ligt aan het programma. FB doe je sowieso langer over maar het is niet slechter. en bij dat uurtje moet je geen WU of stretch/cardio tellen

Iemand die een te laag gewicht heeft in gesprek met mij;

ik; als je wilt aankomen moet je simpelweg meer eten dan je onderhoud
zij; nou ik ga wel naar een diëtiste hoor, zij weet wel wat ik wel en niet moet eten om aan te komen
ik; opzich maakt het niet eens uit, zolang je maar meer eet dan je onderhoud
zij; ik eet al SUPERVEEL ik kan niet eens nóg meer eten!

(ze eet op haar werk een broodje, als ze thuis komt een broodje, met avondeten muizenhapjes (half stukje vlees, 1 eetlepel groente) en verder niks).

Ergste is..zij is fitness instructrice geweest en zei heeft vaker gezegd dat ze oooooooooh zoveel weet van voeding.
Dan erbij nog, ze woont bij ons in huis, ik train en let op voeding en leer veel 9wat vaak wel klopt :roflol: ) en ze vraagt niks aan mij :')
Dan rot op naar de diëtiste :p

zij; nou ik ga wel naar een diëtiste hoor, zij weet wel wat ik wel en niet moet eten om aan te komen

(ze eet op haar werk een broodje, als ze thuis komt een broodje, met avondeten muizenhapjes (half stukje vlees, 1 eetlepel groente) en verder niks).

Ergste is..zij is fitness instructrice geweest en zei heeft vaker gezegd dat ze oooooooooh zoveel weet van voeding.
Dan erbij nog, ze woont bij ons in huis, ik train en let op voeding en leer veel 9wat vaak wel klopt :roflol: ) en ze vraagt niks aan mij :')

Ach, zulke mensen gewoon goed laten betalen voor een beetje advies bij de dietiste, niet eens de moeite om te proberen om advies te geven

Gast: Biertje?
Ik: Nee sorry doe maar watertje
Gast: Jij gebruikt AAS

pff -_-'

Fitness instructeur is meer een garantie voor stupiditeit dan een bron van kennis.

Fitness instructeur is meer een garantie voor stupiditeit dan een bron van kennis.

Echtzo, de gemiddelde opleiding van het CIOS stelt ook gewoon geen reet meer voor. Ze leren daar dat je zo moet squatten dat je knieën niet voorbij je tenen komen, dat je overdreven met je reet naar achter moet en dat je niet verder dan 90graden moet.
Hij deed t voor en ik heb nog nooit zo'n verdoete squattechniek gezien :roflol:. hij ging gewoon mn zn rug parallel aan de grond

bij ons zo'n fitness instructrice die minstens 10kg te zwaar is. gaat nu aan de weight watchers. loopt te verkondigen hoe ideaal het allemaal is.
ja..

Ik kan bijna dit hele topic ik m'n eentje vullen met wat een paar DYEL's in mijn klas aan elkaar als advies geven.

"Voor grote armen moet je heel veel bicep curls doen, de triceps zitten daar toch achter"
"Squaten is slecht voor knieën en geeft je alleen maar een grote ass"
"Als je breed wilt lijken moet je meer borst oefeningen dan rug doen"

En ondertussen de hele dag shakies zitten te drinken :roflol:

''Als je afvalt maak je automatisch ook spier aan, dat heeft met je vetpercentage te maken''

Vermakelijke schoolpauze

Ik kan bijna dit hele topic ik m'n eentje vullen met wat een paar DYEL's in mijn klas aan elkaar als advies geven.

"Voor grote armen moet je heel veel bicep curls doen, de triceps zitten daar toch achter"
"Squaten is slecht voor knieën en geeft je alleen maar een grote ass"
"Als je breed wilt lijken moet je meer borst oefeningen dan rug doen"

En ondertussen de hele dag shakies zitten te drinken :roflol:

Ectos met shakies altijd leuk

Terug
Naar boven