AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik hoorde vandaag dat als je meer dan 12 herhalingen doet bij een oefening, je alleen je conditie traint en niet je spieren.

Ik wil ook naar het CIOS maar als ik dat hier zo eens lees trek ik die opleiding zwaar in twijfel..

de gemiddelde fitnessinstructeur heeft geeneens cios gedaan jo

Je kunt ook wat je hier allemaal leest ook nog al eens in twijfel trekken. Het stikt van de voedingsdeskundigen op DBB, en dan lees je dat 20 eieren per dag vreten geen enkele kwaad kan.

Je kunt ook wat je hier allemaal leest ook nog al eens in twijfel trekken. Het stikt van de voedingsdeskundigen op DBB, en dan lees je dat 20 eieren per dag vreten geen enkele kwaad kan.

Als je enkel het eiwit eet kan het geen kwaad nee. Hele eieren kan je wel meer van eten dan men denkt, 4 hele per week is iig bullshit

Ik wil ook naar het CIOS maar als ik dat hier zo eens lees trek ik die opleiding zwaar in twijfel..

Je kunt wel CIOS doen, maar ik denk dat je de hele studie je aan het frustreren bent over de lesstof die je krijgt.
Persoonlijk zou ik dan iets van voeding en diëtiek gaan doen ofzo

Mensen doen opleidingen voor verkeerde redenen, zodanig komen er veel te veel mogolen als Personal trainer aan het werk. Ze hebben wel diploma, maar verder is kennis en interesse in het vak beperkt (jammer genoeg).

Echtzo, de gemiddelde opleiding van het CIOS stelt ook gewoon geen reet meer voor. Ze leren daar dat je zo moet squatten dat je knieën niet voorbij je tenen komen, dat je overdreven met je reet naar achter moet en dat je niet verder dan 90graden moet.
Hij deed t voor en ik heb nog nooit zo'n verdoete squattechniek gezien :roflol:. hij ging gewoon mn zn rug parallel aan de grond

CIOS? De gemiddelde fitness instructeur in de wat commercielere sportscholen heeft 0,0 opleiding gehad..
Ja een klein cursusje hoe de oefeningen moeten :roflol:

Mensen doen opleidingen voor verkeerde redenen, zodanig komen er veel te veel mogolen als Personal trainer aan het werk. Ze hebben wel diploma, maar verder is kennis en interesse in het vak beperkt (jammer genoeg).

Welke is dan een goede reden? een passie hebben voor de sport? Die opleiding van Personal Coach gaat sowieso meer over hoe je je cliënten kan aantrekken en hoe je deze kan motiveren, daarnaast een klein gedeelte over voeding en training denk ik

Welke is dan een goede reden? een passie hebben voor de sport? Die opleiding van Personal Coach gaat sowieso meer over hoe je je cliënten kan aantrekken en hoe je deze kan motiveren, daarnaast een klein gedeelte over voeding en training denk ik

Haha true, je kan idd beter personeel in je sportschool hebben met sales ervaring dan met kennis over de sport :p

Je kunt wel CIOS doen, maar ik denk dat je de hele studie je aan het frustreren bent over de lesstof die je krijgt.
Persoonlijk zou ik dan iets van voeding en diëtiek gaan doen ofzo

Ikzelf doe de verkorte cursus tot trainer A en dan is het inderdaad erg vervelend als je leest dat je squat maar tot 90 graden moet.
Nu is mijn leraar er wel weer 1 die zegt dat full squaten ook gewoon kan, mits je flexibel genoeg bent.

Klassieker van een meisje dat me om hulp vroeg vandaag (en nog wel een kilo of 20 te zwaar was) : Ja ik wil wel hetzelfde doen als jij, maar niet dan niet zo zwaar want dan word ik al heel snel zo'n bodybuilder omdat ik snel spieren krijg en dan wil ik niet.

vrouwen ook altijd.. :nut:

CIOS? De gemiddelde fitness instructeur in de wat commercielere sportscholen heeft 0,0 opleiding gehad..
Ja een klein cursusje hoe de oefeningen moeten :roflol:

Kun je lollig doen, maar in mijn sportschool lopen enkel PT's rond die een opleiding gehad hebben. En dus het CIOS. En iedere keer dat ik ze hoor praten draai ik het liefst mn nek om, zoveel stront dat er uit hun stembanden vandaan komt

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 16:35 ----------

Ikzelf doe de verkorte cursus tot trainer A en dan is het inderdaad erg vervelend als je leest dat je squat maar tot 90 graden moet.
Nu is mijn leraar er wel weer 1 die zegt dat full squaten ook gewoon kan, mits je flexibel genoeg bent.

Nadat je dat zelf opmerkt ja
+dat ze verkeerd uitleggen hoe je moet squatten:o

Kun je lollig doen, maar in mijn sportschool lopen enkel PT's rond die een opleiding gehad hebben. En dus het CIOS. En iedere keer dat ik ze hoor praten draai ik het liefst mn nek om, zoveel stront dat er uit hun stembanden vandaan komt

Nee dat begrijp ik, ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat de persoon in kwestie in mijn verhaal een fitness instructrice is geweest maar helemaal géén opleiding heeft gehad.
Mensen van het CIOS hebben nog enige vorm van kennis (ook al klopt het vaak niet), maar diegene die ik bedoel heeft helemaal niks gehad.
Ja middelbare school..

Nee dat begrijp ik, ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat de persoon in kwestie in mijn verhaal een fitness instructrice is geweest maar helemaal géén opleiding heeft gehad.
Mensen van het CIOS hebben nog enige vorm van kennis (ook al klopt het vaak niet), maar diegene die ik bedoel heeft helemaal niks gehad.
Ja middelbare school..

Ik begrijp al niet hoe ze ooit aan een baan komen daar in die sportschool.
Ze moeten echt een IQ-test en een kennistest aan dit soort banen gaan koppelen, er lopen teveel leken rond

Terug
Naar boven