Ik begrijp al niet hoe ze ooit aan een baan komen daar in die sportschool.
Ze moeten echt een IQ-test en een kennistest aan dit soort banen gaan koppelen, er lopen teveel leken rond
Ja inderdaad, belachelijk soms..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze moeten echt een IQ-test en een kennistest aan dit soort banen gaan koppelen, er lopen teveel leken rond
En jij denkt dat een sportschool een fatsoenlijk salaris kan betalen om een hele goede kandidaat aan te trekken voor die functie? Een manager bij fit for free verdient net aan €2300 bruto in de maand. Laat staan iemand die begeleiding geeft in de sportschool.
Wat heeft een IQ test te maken met sport en de juistheden daaromheen?
Stephen Hawkins weet waarschijnlijk niet hoe je moet squattenmaar heeft wel een ziek hoog IQ

Lol waarom basht iedereen op fitness instructorsvaak staat het ook in de opleiding zo en etc. En bodybuilders moet je niet trainen hoor en schemas maken nog minder die hebben de meeste fitnessen al mooi klaar voor je.
Lol waarom basht iedereen op fitness instructorsvaak staat het ook in de opleiding zo en etc. En bodybuilders moet je niet trainen hoor en schemas maken nog minder die hebben de meeste fitnessen al mooi klaar voor je.

Hoezo leren ze dan foute stof aan leerlingen op het CIOS?
Ik geloof best dat ze op het CIOS wel goede dingen leren met betrekking tot bewegen, voeding en spieren ed.
Toch denk ik dat de meeste meer algemeen wat leren voor de grotere doelgroep: mensen met overgewicht.

Dit idd
Het is gewoon dat de fouten hier in een vegrootglas gelegd worden. Er zullen zeker dingen in staan die wel goed zijn hoor
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet van mening dat een opleiding van het CIOS niets waard is, maar ik denk dat je je tijd gewoon beter kan besteden aan een andere studie.
Doel je op een andere studie in sport? Zoja, welke?