MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Kun je lollig doen, maar in mijn sportschool lopen enkel PT's rond die een opleiding gehad hebben. En dus het CIOS. En iedere keer dat ik ze hoor praten draai ik het liefst mn nek om, zoveel stront dat er uit hun stembanden vandaan komt

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 16:35 ----------

Nadat je dat zelf opmerkt ja
+dat ze verkeerd uitleggen hoe je moet squatten:o

Nee nee daar kwam hij zelf mee en hij zegt dat je zo diep mogelijk moet gaan zolang de techniek goed blijft

Fitnesscentra . sportschool zeggen ze in nederland. Fitnessen als meervoud van een fitness(zaak) Bestaat inderdaad niet maar wordt gezegt in mijn omstreken.

Fitnesscentra . sportschool zeggen ze in nederland. Fitnessen als meervoud van een fitness(zaak) Bestaat inderdaad niet maar wordt gezegt in mijn omstreken.

Haha oke het zal wel :p Blijf het een vreemde woordkeus vinden. Als je zegt ik ga naar mn werk en 2 baantjes hebt, zeg je toch ook niet 'ik ga naar mijn werken'

Gesprekje met een faalhaas die niet lift en die denkt dat ik anabolen gebruik :

'' Als ik spieren zou willen had ik die. conditie en laag vet is belangrijker voor mij. Ik hoef er niet als een aap uit te zien of een sixpack omdat mensen dat eventueel sexy zouden vinden ''

Toen ik vroeg hoe hij dat percentage wou gaan bereiken zei hij: door niks te doen. :o

Ik zei dat mijn vetpercentage lager is dan die van hem. :P Krijg ik dit als antwoord:

''haha ik heb nergens ook maar n gram vet dus denk maar''

Was een leuk gesprek. xD Ik moest trouwens aan zijn broertje vragen wat hij van mijn training vond. Terwijl dat jochie nog nooit in een gym geweest is :P.

Do you even lift? heb ik meerdere malen gevraagd. Nooit antwoord gehad. ???

Laatst bewerkt:
Hahah echt apart hoe sommige mensen reageren joh :')
Soms als mensen vragen of ik sport of zo hou ik het heel kort als ik al kan bedenken dat het toch op niks uitloopt.
Zonde van de tijd soms om erop in te gaan :p

Ja doe ik ook maar dit was anders xD.

Mensen snappen het toch niet.
Hetzelfde is als iemand een nieuwe friteuse heeft en je vraagt hoeveel Watt die is. De meeste snappen niet dat je minimaal 3000 watt nodig hebt om degelijke frieten te bakken xD.

'' Als ik spieren zou willen had ik die. conditie en laag vet is belangrijker voor mij. Ik hoef er niet als een aap uit te zien of een sixpack omdat mensen dat eventueel sexy zouden vinden ''

Toen ik vroeg hoe hij dat percentage wou gaan bereiken zei hij: door niks te doen. :o

Ik zei dat mijn vetpercentage lager is dan die van hem. :P Krijg ik dit als antwoord:

Was een leuk gesprek. xD Ik moest trouwens aan zijn broertje vragen wat hij van mijn training vond. Terwijl dat jochie nog nooit in een gym geweest is :P.

:roflol:

Waarom zou hij denken dat jij aan de anabolen zit? ???

Nog zo'n alom bekende: " ah joh, die bodybuilders zijn altijd van die domme gasten. Geen werkgever wil zo'n klerenkast hebben! Die gasten hebben weinig verstand".

Mensen denken ook zo vaak dat ik aan de anaboleuh zit met m'n 72kg op 1m80 :rolleyes:

Dat denken ze bij xyzyx niet, maar die is het wel :p

Nog zo'n alom bekende: " ah joh, die bodybuilders zijn altijd van die domme gasten. Geen werkgever wil zo'n klerenkast hebben! Die gasten hebben weinig verstand".

Haha mensen met hun domme vooroordelen toch altijd
tavi castro is ook beest en deed toch tu delft?

Haha oke het zal wel :p Blijf het een vreemde woordkeus vinden. Als je zegt ik ga naar mn werk en 2 baantjes hebt, zeg je toch ook niet 'ik ga naar mijn werken'

Omdat fitnesscentra een tamelijk lang woord is, wordt het in Vlaanderen vaak gewoon afgekort tot "fitness". Je zegt bijvoorbeeld: "ik ga naar de fitness" (hoewel dat natuurlijk taalkundig totaal niet klopt). Als je altijd "fitness" gebruikt voor "fitnesszaak". Een meervoud van fitness is in het dialect dan soms ook "fitness(zak)en".

Ik gebruik "fitnessen" zelf niet, enkel het enkelvoud "fitness" voor een fitnesscentrum. Wat ik wil aantonen is dat er dus wel een reden is waarom dat gebruikt wordt, en dat dus niet voorkomt bij andere werkwoorden zoals "werken" ;).

Only god knows.

Ik denk omdat ik het niet eens was met zijn anabolen haat en ik het verdedigde aangezien hij zei dat je dan standaard vroeg dood gaat wanneer je anabolen gebruikt. xD

Stop eens met dat xD, werk je bij Disney XD ofzo? verschrikkelijk irritant.

Terug
Naar boven