MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Komt ze uit Utrecht toevallig?

Waar om drink je whey tijdens je training?

"dit doe ik omdat whey opgebouwd is uit aminozuren en dat zijn de bouwstoffen voor mijn lichaam, wanneer ik dit tijdens de training drink kan ik de aminozuren gelijk omzetten in spiermassa"

c3d0981ae770f926eedf4eda7505b006.jpg

Ik neem altijd caseine tijdens de training dan komt de verzuring langzamer haha

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Link

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Hoeveel dan

Ik neem altijd caseine tijdens de training dan komt de verzuring langzamer haha

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Link

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Hoeveel dan

Niet zo heel veel meer :roflol:

Twee ectoboys van een jaar of 15/16 die tegen elkaar zeiden. Boh, sinds ik die shake kuur doe ben ik echt veel spiermassa bijgekomen. Misschien dat ik binnenkort een creatine kuur doe. Waarop de ander zei: Nee man moet je niet doen, ik hoorde laatst dat je van een creatinekuur geen hormonen meer aan kunt maken.
:roflol:

Jezus hoe de **** komen al die verhalen de wereld in joh.

Twee ectoboys van een jaar of 15/16 die tegen elkaar zeiden. Boh, sinds ik die shake kuur doe ben ik echt veel spiermassa bijgekomen. Misschien dat ik binnenkort een creatine kuur doe. Waarop de ander zei: Nee man moet je niet doen, ik hoorde laatst dat je van een creatinekuur geen hormonen meer aan kunt maken.
:roflol:

Ok dit is ernstig ._.

---------- Toegevoegd 7 May 2014 om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 May 2014 om 23:52 ----------

Laatst met mijn trainingsmaatje:
Hij: Wij moeten binnenkort echt beginnen met creatine.
Ik: Waarom?
Hij: Dat is puur. Je hebt eiwit, maar je hebt ook creatine, dat is puur.
Ik: Maar leg's uit; wat is creatine? Wat doet het precies?
Na een paar keer aandringen van mij zei hij met een glimlach "Weet ik niet."
:D

Laatst met mijn trainingsmaatje:
Hij: Wij moeten binnenkort echt beginnen met creatine.
Ik: Waarom?
Hij: Dat is puur. Je hebt eiwit, maar je hebt ook creatine, dat is puur.
Ik: Maar leg's uit; wat is creatine? Wat doet het precies?
Na een paar keer aandringen van mij zei hij met een glimlach "Weet ik niet."
:D

Wat is creatine dan? En wat doet het precies?
Zonder googol graag

Wat is creatine dan? En wat doet het precies?
Zonder googol graag

Ik ben niet goed in details onthouden, maar hier heb je wat ik globaal weet zonder google:

Creatine is een lichaamseigen stof, dat ook te vinden is in vlees en vis. Je moet een erg grote hoeveelheid vlees/vis eten, wil je een fatsoenlijk hoeveel creatine binnenkrijgen. Een creatine supplement is daarom handig. Creatine zorgt voor iets meer (explosieve) kracht. Het zorgt niet direct voor meer gains. Wel iets meer kracht tijdens je training, wat kan lijden tot betere gains. Creatine doet je spieren meer vocht vasthouden. Dit vocht verlies je weer na het stoppen met de supplementatie. Uit onderzoek blijkt dat creatine een blockerende werking heeft op myostatine, maar daar staat het niet bekend om. Dat is ook meer in theorie bijzonder, in de praktijk maakt het waarschijnlijk geen wereld van verschil.

Ik ben niet goed in details onthouden, maar hier heb je wat ik globaal weet zonder google:

Creatine is een lichaamseigen stof, dat ook te vinden is in vlees en vis. Je moet een erg grote hoeveelheid vlees/vis eten, wil je een fatsoenlijk hoeveel creatine binnenkrijgen. Een creatine supplement is daarom handig. Creatine zorgt voor iets meer (explosieve) kracht. Het zorgt niet direct voor meer gains. Wel iets meer kracht tijdens je training, wat kan lijden tot betere gains. Creatine doet je spieren meer vocht vasthouden. Dit vocht verlies je weer na het stoppen met de supplementatie. Uit onderzoek blijkt dat creatine een blockerende werking heeft op myostatine, maar daar staat het niet bekend om. Dat is ook meer in theorie bijzonder, in de praktijk maakt het waarschijnlijk geen wereld van verschil.

Het is leiden en blokkerende ;)
Klopt in grote lijnen wel, maar diep gaat je kennis niet

Dit is een leipe fissa mattie!!!

Terug
Naar boven