XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Gelezen op dit forum :p

"Alleen langzame koolhydraten innemen tot 14:00-15:00 smiddag's, daarna voornamelijk voeding waar snelle koolhydraten (Kidneybonen etc) inzitten en eiwitten innemen, dit omdat je lichaams eigen verbranding na 15:00 smiddags een stuk minder kan wezen waardoor het kan ophopen in de vorm van vet."

dan moet je ook de rest van de gehele uitleg er even bij vermelden :)

Het is Cosmopolitican-onzin die opmerking, dus de rest van de gehele uitleg zal ook wel vol onzin staan..

:roflol: Deze [Link niet meer beschikbaar]:
''Kan je niks zeker over zeggen. Het is nog steeds niet helemaal bewezen waar spierpijn nou precies vandaan komt, en veel wetenschappers zeggen verschillende dingen. Het is wel zo dat je met trainen kleine spierscheurtjes in je spieren maakt, deze worden hersteld waardoor de spier groeit. Veel mensen zeggen dat de spierpijn door deze scheurtjes komt. Maar veel mensen zeggen ook dat het met melkzuur te maken heeft en dat is ook nooit waar bewezen.''

:roflol: Deze chick:
''Kan je niks zeker over zeggen. Het is nog steeds niet helemaal bewezen waar spierpijn nou precies vandaan komt, en veel wetenschappers zeggen verschillende dingen. Het is wel zo dat je met trainen kleine spierscheurtjes in je spieren maakt, deze worden hersteld waardoor de spier groeit. Veel mensen zeggen dat de spierpijn door deze scheurtjes komt. Maar veel mensen zeggen ook dat het met melkzuur te maken heeft en dat is ook nooit waar bewezen.''
Zo scheef is dat toch niet? We weten inderdaad niet goed wat DOMS nu effectief veroorzaakt, en met spierschade heeft het hoogstwaarschijnlijk allerminst iets te maken. De uitspraak m.b.t. herstellen van spierscheurtjes en groei is dan wel weer scheef.

Zo scheef is dat toch niet? We weten inderdaad niet goed wat DOMS nu effectief veroorzaakt, en met spierschade heeft het hoogstwaarschijnlijk allerminst iets te maken. De uitspraak m.b.t. herstellen van spierscheurtjes en groei is dan wel weer scheef.

shit-just-got-real.jpg

Ga dat eens uitzoeken dan..

Gestopt met lezen na de eerste 2 punten.
Dacht dat stronglifts.com wel een goede site was tho vanwege het 5x5 schema e.d.

nee voledige bull sh1t die site. Die gast is echt een bro scientist van vrede. Alleen het 5x5 schema gebruiken wat goed is, de rest vooral niet lezen (en NIET aanmelden voor mail, spam etc krijg je 24/7 mailtjes met bro scienece)

Dit kreeg ik gister te horen van iemand: ''Als je whey met melk drinkt, dan kom je aan''

Zucht... goeie broederwetenschap de laatste tijd in de gym. :roflol:

Dit kreeg ik gister te horen van iemand: ''Als je whey met melk drinkt, dan kom je aan''

Zucht... goeie broederwetenschap de laatste tijd in de gym. :roflol:

Krijg bij mij op het werk te horen van een paar wijven: ''Ik neem afslank eiwitten, als ik normale eiwitten neem dan word ik te breed''.
Heb ze toen mijn eetschema uitgelegd (IIFYM), geweldig al die blikken als je zegt dat je daarmee 10kg kwijt bent geraakt :roflol:

Terug
Naar boven