AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Krijg bij mij op het werk te horen van een paar wijven: ''Ik neem afslank eiwitten, als ik normale eiwitten neem dan word ik te breed''.
Heb ze toen mijn eetschema uitgelegd (IIFYM), geweldig al die blikken als je zegt dat je daarmee 10kg kwijt bent geraakt :roflol:

:roflol:

Krijg bij mij op het werk te horen van een paar wijven: ''Ik neem afslank eiwitten, als ik normale eiwitten neem dan word ik te breed''.
Heb ze toen mijn eetschema uitgelegd (IIFYM), geweldig al die blikken als je zegt dat je daarmee 10kg kwijt bent geraakt :roflol:

snoepzak alles :o

bier, pizza en doner dieet gehad op vakantie, resultaat: gewicht gelijk gebleven.

bier, pizza en doner dieet gehad op vakantie, resultaat: gewicht gelijk gebleven.

Ik vreet in de cut ook gewoon alles, elke dag 1 (kleine) cheat.
Geen problemen met shoarma/doner/pizza/lasagne/ noem het maar op.
Geslaagde cut erop zitten met -10kg eindresultaat, vind 100% clean eten een beetje overrated, al is 99% in mijn omgeving het daar niet mee eens terwijl ze skinnyfat of ecto zijn.

Toen ik op het werk over chocomel en ijs begon keken ze me aan alsof ik de duivel was, want suikers in een dieet is natuurlijk van god los :roflol:

'clean eten' is een eetstoornis die getuigt van 0,0 kennis van voeding

Ik vreet in de cut ook gewoon alles, elke dag 1 (kleine) cheat.
Geen problemen met shoarma/doner/pizza/lasagne/ noem het maar op.
Geslaagde cut erop zitten met -10kg eindresultaat, vind 100% clean eten een beetje overrated, al is 99% in mijn omgeving het daar niet mee eens terwijl ze skinnyfat of ecto zijn.

Toen ik op het werk over chocomel en ijs begon keken ze me aan alsof ik de duivel was, want suikers in een dieet is natuurlijk van god los :roflol:

Alleen eiwitten en groenten! Koolhydraten en vet word je dik van!

Ik heb een neef die elke dag van alles vreet en die heeft echt een streef fysiek voor mij, sindsdien vreet ik niet meer zo clean. :o

clean eten boeit voor de gains weinig. Clean eten is wel goed voor je algemene gezondheid tho.

Doen waar je je goed bij voelt lijkt me :rolleyes:

IIFYM lekkor tukjes eten, maar ik drink geen melk omdat epic opgeblazen voelens en diarree :)

ik bedoel meer van je kan onder het mom van IIFYM, een hele zak snoep leeg eten en dan heb je je KH voor de dag gehaald. Maar is veel gezonder om gewoon brood/pasta/aardappelen/fruit etc te eten. Maar is allemaal niet zo moeilijk als je gewoon gezond verstand hebt.

Als ik die mensen vraag waar de lijn ligt tussen clean eten en niet clean eten, qua voedingswaardes, is het gesprek meteen afgelopen.

Interessante vraag eigenlijk!

"clean eten" is eigenlijk gewoon een loze term, waarmee in de regel bedoeld wordt dat je je bewust bent van wat je eet en dat zo gezond mogelijk invult. Hoe en wat dat is is voor iedereen verschillend.

Interessante vraag eigenlijk!

"clean eten" is eigenlijk gewoon een loze term, waarmee in de regel bedoeld wordt dat je je bewust bent van wat je eet en dat zo gezond mogelijk invult. Hoe en wat dat is is voor iedereen verschillend.

loze term? wanneer je je kcal bij producten haalt die je niet bij de fastfoodketen kan halen en een bonk saus overal bij vreet dan eet je behoorlijk clean.

verder heb ik nooit het IIFYM begrepen, op een cheatday snap ik het wel maar het is logisch dat je lichaam beter presteert op "clean" voedsel dan op een double cheese wopper ultra super chicken wing.

loze term? wanneer je je kcal bij producten haalt die je niet bij de fastfoodketen kan halen en een bonk saus overal bij vreet dan eet je behoorlijk clean.

verder heb ik nooit het IIFYM begrepen, op een cheatday snap ik het wel maar het is logisch dat je lichaam beter presteert op "clean" voedsel dan op een double cheese wopper ultra super chicken wing.

maar zit wel vol met eiwitten!!

Terug
Naar boven