XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Alleen jij kunt een mening hebben over feiten. Maar ga je gang, leg maar uit wat je met "wat werkt" bedoelt.

Ik bedoelde ermee dat vetten direct na de training je echt niet helpen om sneller te groeien of sneller te herstellen van de training. Niet zoals dat koolhydraten en eiwitten doen.

Maar pls, do tell als ik het fout heb, ik heb namelijk nergens gezegd dat dit een feit is of zo..

Tuurlijk wel...

Magnetronfolie = plastic
Plastic = aardolie
Aardolie = planten en dieren
Planten en dieren = natuurlijk dieet

Magnetronfolie = natuurlijk dieet

Q.E.D.

niet want het kost miljoenen jaren voor aardolie om te vormen en de aarde is pas 6000 jaar oud :trollface:

Ik bedoelde ermee dat vetten direct na de training je echt niet helpen om sneller te groeien of sneller te herstellen van de training. Niet zoals dat koolhydraten en eiwitten doen.

Maar pls, do tell als ik het fout heb, ik heb namelijk nergens gezegd dat dit een feit is of zo..

Als je genoeg vet eet groei je wel degelijk of is het weldegelijk?

Dus testosteron injecten dat geproduceerd wordt door fermentatie is gewoon 1 in de bekende 1-2-3 regel?

1= natuurlijk product
2 = testosteron
testosteron = fermentatie productie
Fermentatie productie = bacterien, schimmels en celculturen
bacterien, schimmels en celculturen = natuurlijk product
testosteron = natuurlijk product
2 = natuurlijk product
1=2

Wiskunde ontkracht

Q.E.D.

1= natuurlijk product
2 = testosteron
2 = natuurlijk product
1=2

Wiskunde ontkracht

Q.E.D.
Maar als 1=2, dan is iedereen die true natty is alsnog niet true natty :o
Dus TNBB'er die meneer8+2 claimt te zijn, bestaat helemaal niet.

1= natuurlijk product
2 = testosteron
2 = natuurlijk product
1=2

Wiskunde ontkracht

Q.E.D.

rip wiskunde

Ik denk dus dat vetten direct na een training niet werken

Hoe kun jij weten of het werkt dan?

Was een gastje in de sportschool die in discussie was met een vriendje. Hij zegt: 'het maakt niet uit welke whey je gebruikt, hij moet niet te duur zijn en lekker smaken.' Zegt zijn maatje: 'nee joh je moet wel zorgen dat de leverancier Volac is' 'je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste'. Zegt die ander 'nou het zal wel, als jij het zegt'

:roflol: echt geen idee van de sensationele kwaliteit van Volac.

Was een gastje in de sportschool die in discussie was met een vriendje. Hij zegt: 'het maakt niet uit welke whey je gebruikt, hij moet niet te duur zijn en lekker smaken.' Zegt zijn maatje: 'nee joh je moet wel zorgen dat de leverancier Volac is' 'je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste'. Zegt die ander 'nou het zal wel, als jij het zegt'

:roflol: echt geen idee van de sensationele kwaliteit van Volac.

liet ie wel een plaatje zien van het logo van die gasten?

''nou het zal wel, als jij het zegt''

Dit gebruik ik ook zovaak om een discussie te vermijden.

Terug
Naar boven