AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

''nou het zal wel, als jij het zegt''

Dit gebruik ik ook zovaak om een discussie te vermijden.

Ja die is goud als er weer eens iemand komt met "ik zag je net bankdrukken, het is niet de bedoeling dat je de stang helemaal tot je borst laat zakken, krijg je last van je schouders..." -"oh ok, dank je wel, volgende keer maar even op letten"

mn vrouw vroeg vanmorgen of ik in een midlife crisis zat omdat ik een baard laat groeien en nog steeds sport........

Uhm.... wijf, luister effe goed:
A: ik heb al gezichtshaar sinds ik 16 ben
B: ik heb al bakkebaarden sinds ik 19 ben
C: ik heb al een baard sinds een paar jaar
D: ik train al jaren
E: en wat doe jij eraan om er aantrekkelijk uit te blijven zien, want hetgeen je eraan doet werkt niet heks !

En weer heb je jezelf klemgelult. Wel verstandig van je om dan maar gewoon op te houden.

Nee jij snapt er gewoon geen barst van, echt niet.

Als ik zeg: Ik denk dat het zo is.
Dan denk ik dat het zo is.

Kan best zijn dat het voor 100% bewezen is dat wat ik denk, niet klopt, maar jij komt niet met zo'n argument, dus ik denk nog steeds dat vetten niks boeiends leveren als deze direct na een training worden genomen.
Dan kan jij wel zeggen dat je aan een feit geen mening kan hebben (wat sowieso bullshit is) maar als ik dat denk, dan denk ik dat totdat iemand komt met: neeee wat jij denkt is fout want het is zo!

Maar dat doe jij ook niet. Je kraamt alleen maar onzin uit in de hoop dat je slim overkomt.

Nee jij snapt er gewoon geen barst van, echt niet. Als ik zeg: Ik denk dat het zo is. Dan denk ik dat het zo is. Kan best zijn dat het voor 100% bewezen is dat wat ik denk, niet klopt, maar jij komt niet met zo'n argument, dus ik denk nog steeds dat vetten niks boeiends leveren als deze direct na een training worden genomen. Dan kan jij wel zeggen dat je aan een feit geen mening kan hebben (wat sowieso bullshit is) maar als ik dat denk, dan denk ik dat totdat iemand komt met: neeee wat jij denkt is fout want het is zo! Maar dat doe jij ook niet. Je kraamt alleen maar onzin uit in de hoop dat je slim overkomt.

Kan ik hier zo'n delfts blauw tegeltje van krijgen ?

Over iets dat intrinsiek vaststaat kun je geen mening hebben

Maar je kunt wel van mening zijn dat er (on)voldoende bewijs is om aan te nemen dat iets intrinsiek vaststaat aangezien wij ook maar beperkt zijn door onze waarnemingen en geen magische verbinding hebben met de objectieve realiteit.

Maar je kunt wel van mening zijn dat er (on)voldoende bewijs is om aan te nemen dat iets intrinsiek vaststaat aangezien wij ook maar beperkt zijn door onze waarnemingen en geen magische verbinding hebben met de objectieve realiteit.

Nee jij snapt er gewoon geen barst van, echt niet. Als zij zegt: Ik denk dat het zo is. Dan denkt zij dat het zo is. Kan best zijn dat het voor 100% bewezen is dat wat zij denkt, niet klopt, maar jij komt niet met zo'n argument, dus zij denkt nog steeds dat vetten niks boeiends leveren als deze direct na een training worden genomen. Dan kan jij wel zeggen dat je aan een feit geen mening kan hebben (wat sowieso bullshit is) maar als zij dat denkt, dan denkt zij dat totdat iemand komt met: neeee wat jij denkt is fout want het is zo! Maar dat doe jij ook niet. Je kraamt alleen maar onzin uit in de hoop dat je slim overkomt.
Duidelijker kan ik het gewoon echt niet maken.

Ik wacht nog steeds op antwoord van OzzyY, maar die zal ik nooit krijgen denk ik omdat hij er gewoon geen barst van snapt :o

In dit geval: "vetten direct na de training werken niet" (wat werken? verder ook niet relevant)
óf vetten werken, óf vetten werken niet, onafhankelijk van of dit te bewijzen is is dit niet iets waar je een mening over kunt hebben (ik vind...)

Ik kan zo niet iets bedenken waar dit niet opgaat?

Nee jij snapt er gewoon geen barst van, echt niet. Als zij zegt: Ik denk dat het zo is. Dan denkt zij dat het zo is. Kan best zijn dat het voor 100% bewezen is dat wat zij denkt, niet klopt, maar jij komt niet met zo'n argument, dus zij denkt nog steeds dat vetten niks boeiends leveren als deze direct na een training worden genomen. Dan kan jij wel zeggen dat je aan een feit geen mening kan hebben (wat sowieso bullshit is) maar als zij dat denkt, dan denkt zij dat totdat iemand komt met: neeee wat jij denkt is fout want het is zo! Maar dat doe jij ook niet. Je kraamt alleen maar onzin uit in de hoop dat je slim overkomt.
Duidelijker kan ik het gewoon echt niet maken.

What the zoobidey flip-flop-bop did you just say about me, you flippidy zoob woobity? I'll have you know I zooped and flooped to the top of my class in the zobbler wobbler, and I've rop-wop-flopped in numerous shoobidy doobidies on floppity pudding, and I have over 300 shibbidy bops. I am trained in flap-floppities and I'm the top doober in the entire shibbidy. You are nothing to zoobidy-me but just another zoobidy. I will zoop you the blop out with percision the likes of which has never been seen before on this floobidy Earth, mark my flibbidy flop. You think you can flop away with zoobing that doobie-woobie to me over the interzoobies? Think again, flap-flopper. As we speak I am zipping my blopping bloop of flobbidies across the boopity and your floopidy is being flopped right now so you better poopidy for the big zoobidy flop party, son. You're jeever zeebered, son. I can be anywhere, any-flopping-time, and I can zoop and woop you in over seven hundred ways, and that's just with my boobidy shoobidies. Not only am I extensively zooped in zip-wop, but I have access to the entire zabber of the Zap Wop Muggity Top and I will zoop it to its full extent to flap your floobity flop off the face of the zoobie, you zabber wabber. If only you could have known what zopping fury your little "zoopity" comment was about to bring down upon you, maybe you would have zooped up. But you couldn't. you didn't, and now you're paying the price, you flapping babbling shooby-wooper. I will zip zop all over you and you will drown in it. You're zooped, son.

In dit geval: "vetten direct na de training werken niet" (wat werken? verder ook niet relevant)
óf vetten werken, óf vetten werken niet, onafhankelijk van of dit te bewijzen is is dit niet iets waar je een mening over kunt hebben (ik vind...)

Ik kan zo niet iets bedenken waar dit niet opgaat?

Ik zei nergens ''ik vind''
IK zei nergens ''ik weet''

Ik zei: ''ik DENK''

Ken je het verschil?..

In Jip en Janneke taal graag, moeilijke woorden gebruiken helpt niemand en het maakt geen indruk, in tegenstelling zelfs. (ik snap wat je wil zeggen maar kan me voorstellen dat een ander dat niet helemaal meekrijgt)

ze zegt toch niet dat ze dat vindt ze zegt dat ze dat denkt

Ik zei nergens ''ik vind''
IK zei nergens ''ik weet''

Ik zei: ''ik DENK''

Ken je het verschil?..

ja dit dus

net zoals bijvoorbeeld Aragon denkt dat x aantal gram eiwit per kilo vvm voldoende is. dat is een mening over de implicaties van de data maar niet een mening over een feit, dat kan inderdaad niet maar daar is heir geen sprake van.

Zucht... Je moet niet denken, je moet weten.

Kom even tot rust en kijk nog even naar wat je hebt geschreven.

Verder weet ik niet precies waar jij nog antwoord op wilt?

Ik denk dus dat vetten direct na een training niet werken :p

^ DENK

Op de vraag: wat is er zo verstandloos aan het denken dat vetten geen nut hebben direct na de training?
Aangezien jij bovenstaande quote aangaf als zijnde verstandloos..

Zie hier de vraag nogmaals:

Haha kan je ook vertellen waarom het verstandloos is dat ik dat denk? :roflol:

inb4 dat kan je niet omdat je niet weet wat ik bedoelde met ''wat werkt''. :rolleyes:

:roflol:
Je snapt het eeeeeeeecht niet he :')
Ik dacht dat je wel wat slimmer was dan dit, maar blijkbaar heb ik me flink vergist.
(gelukkig vond ik het niet, want dat is natuurlijk iets anders :) )

Terug
Naar boven