XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

:roflol:
Je snapt het eeeeeeeecht niet he :')
Ik dacht dat je wel wat slimmer was dan dit, maar blijkbaar heb ik me flink vergist.
(gelukkig vond ik het niet, want dat is natuurlijk iets anders :) )

Zit jij jezelf ook te betasten bij dit soort discussies?

Denk je serieus dat ik hierin ongelijk of gelijk wil?

Kan er iemand anders misschien antwoord geven op de vraag, iemand die het wel begrijpt?

Haha kan je ook vertellen waarom het verstandloos is dat ik dat denk?

(ik denk dus dat vetten direct na de training geen nut hebben).

Blijkbaar is dat 'verstandloos' en ik wil graag weten waarom :D

Denk je serieus dat ik hierin ongelijk of gelijk wil? Kan er iemand anders misschien antwoord geven op de vraag, iemand die het wel begrijpt? (ik denk dus dat vetten direct na de training geen nut hebben). Blijkbaar is dat 'verstandloos' en ik wil graag weten waarom :D

Sorry, niemand begrijpt je. Zelf oplossen aub.

:roflol:
Je snapt het eeeeeeeecht niet he :')
Ik dacht dat je wel wat slimmer was dan dit, maar blijkbaar heb ik me flink vergist.
(gelukkig vond ik het niet, want dat is natuurlijk iets anders :) )

Zo apart he, krijg je eindelijk gelijk, is het nog niet goed, je lijkt wel een wijf zeg.

Geen idee wat je bedoeld Hell maar je hebt gelijk, kunnen we nu door ?

Geen idee wat je bedoeld Hell maar je hebt gelijk, kunnen we nu door ?

Als je echt niet begrijpt wat ik bedoel dan kan ook jij niet lezen.

Cliffs:

OzzyY zegt dat mijn zin: ''ik denk dat vetten direct na een training niet werken'' een citaat is van verstandlozen (hij post hem hier, dus lijkt me duidelijk).
Ik vraag, waarom is dat verstandloos?

Geen antwoord :o Blijkbaar vindt hij iets, dat hij niet kan onderbouwen.
Dus dan laat ik het er maar bij ;) Ik weet vanaf nu gewoon dat OzzyY enkel hele makkelijke vragen aan kan, dus pas ik me aan :)

Als je echt niet begrijpt wat ik bedoel dan kan ook jij niet lezen. Cliffs: OzzyY zegt dat mijn zin: ''ik denk dat vetten direct na een training niet werken'' een citaat is van verstandlozen (hij post hem hier, dus lijkt me duidelijk). Ik vraag, waarom is dat verstandloos? Geen antwoord :o Blijkbaar vindt hij iets, dat hij niet kan onderbouwen. Dus dan laat ik het er maar bij ;) Ik weet vanaf nu gewoon dat OzzyY enkel hele makkelijke vragen aan kan, dus pas ik me aan :)

Ik begrijp wel wat je zegt, ik snap het alleen niet.

Het was toch zo dat je kleine scheurtjes in je spieren krijgt door te trainen en deze dan weer opgevuld worden ofzo?
Nee, je activeert reactiepaden die de eiwitsynthese verhogen. Een deel hiervan rust wel op eiwitten die vrijkomen uit de z-disks bij (verlengende) contractie, maar niet zo zeer 'scheurtjes' in de spieren. Notabene ontstaat de meeste schade aan het type spiervezel (type I) die de minste potentie heeft voor hypertrofie.

Nee, je activeert reactiepaden die de eiwitsynthese verhogen. Een deel hiervan rust wel op eiwitten die vrijkomen uit de z-disks bij (verlengende) contractie, maar niet zo zeer 'scheurtjes' in de spieren. Notabene ontstaat de meeste schade aan het type spiervezel (type I) die de minste potentie heeft voor hypertrofie.

Je weet dat die 15 jaar is he?

Ik ken mensen van 15 die slimmer zijn dan mensen van 50

Ik weet nou niet of dat meer zegt over de mensen van 15 of 50?

Zegt wat over die kut jeugd van tegenwoordig.
Geen doorzettingsvermogen, alleen maar janken, supplementen nemend omdat ze niet weten hoe ze moeten koken, jankend omdat ze geen stijve meer krijgen door de aas & co en ik weer hun vriendin moet bevredigen.

Vroeger, vroeger

Je hebt gelijk kleurplaat !

god***domme!!

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

haha gefopt ik wou jullie gelijk wel en nu heb ik het

Running gives you lean muscle not mass. If you run enough your legs will be toned af with striations and you.ll have a nice core because running a ton of miles requires a strong core. Running builds lean cut muscle but you will not gain mass

lol

Terug
Naar boven