- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
huh ik dacht dat rennen juist het geheim was om fuarking hyooge te worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat is het verschil tussen ''building mass'' en ''building lean muscle''
en sinds wanneer krijg je striations van cardio.
brb cardio voor me borst doen want wil meer striations dan ik genetisch heb.
"Ik heb al 9 jaar geen groente gegeten, en daar ben ik trots op ook."
En waar haal je je vitamines etc. dan uit?
"Heb ik niet nodig man, In plaats van al die kcals uit groente kan ik weer extra eiwitten eten dus extra gains."
Ok.
Note: gast die dit zegt heeft ook nog eens 'goede' stats ook... 1.90m - 110kg - 16%
![]()
Hij lepelde tijdens zijn kuur ook elke dag een 600 grams pot pindakaas leegKan toch makkelijk, "Dirty Bulkers" komen ook niet altijd aan hun vitamine denk ik!

Hij lepelde tijdens zijn kuur ook elke dag een 600 grams pot pindakaas leeg
Blijkt het toch goed te zijn die pindakaas.
Zoals hij zelf zei: "Het begon met elke dag één lepel pindakaas toen ik de boterham aan het smeren was, toen de halve pot en uiteindelijk liet ik het brood maar weg en lepelde ik in een keer de hele pot leeg."
Zoals hij zelf zei: "Het begon met elke dag één lepel pindakaas toen ik de boterham aan het smeren was, toen de halve pot en uiteindelijk liet ik het brood maar weg en lepelde ik in een keer de hele pot leeg."

Maar het is ook een figuur zeg ik jeWat
Ik ken een surinamer (true natty srs + vegatarier - 1.86m 100kg 8 a 10%) en die eet elke dag 300 gram nootjes.
Ik dacht dat dat al ziek was, maar een hele pot pindakaas lepelen is erger.

haha skwats zijn voor meisjes, waarom ga je niet gewoon voetballen ofzo
Klopt
Je gaat toch niet skwatten man, krijg je alleen maar een dikke vette reet van.
Maar het is ook een figuur zeg ik je
Gaat nu weer een nieuwe kuur doen en iedereen heeft hem gezegd dat het geen verstandige keuze is maar daar trekt hij zich niks van aan omdat iedereen die dat heeft gezegd minder weegt dat hij zelf.
Kuur:
1-12 test e, 1000 mg/ew
1-6 dianabol, 60 mg/ed
7-12 methyltren 2 mg/ed doei lever
nakuur
geen hcg

Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in. De doseringen hier zijn inderdaad erg twijfelachtig, maar nou ken ik iemand die van hetzelfde merk ook dezelfde dosering metyltren gebruikt heeft en diegene gaf aan dat 2,5 week voor hem toch echt de max was, niet alleen qua agressie maar ook qua leverwaardes.als je leest op wat voor absurde dosissen hier rustig gekuurd wordt en op welke dosissen ze in amerika al in het ziekenhuis belanden kun je wel stellen dat die methyltren hier uiterst twijfelachtig gedoseerd is![]()