Dehaantje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 153
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vroeg laats aan een brede vriend van me waarom hij zo gespierd was, Hij zei dat hij de gele dooier van een ei mengt met Royal (zeg maar Sinas). Het witte moest je weggooien en dan shaken en opdrinken. ps; hij heeft geen voeding schema en gaat niet naar de sportschool ofzo. Hij maakt boten.

Versproken.
PT in de kleedkamer van m'n gym: "Ik kan eten wat ik wil want ik zet mijn vet toch om in spiermassa."
Ik hoef geen gelijk man
Lees gewoon beter en beantwoord mijn vraag ofzo. Jij zegt dat mijn quote verstandloos is, leg dan ook uit waarom![]()

PT in de kleedkamer van m'n gym: "Ik kan eten wat ik wil want ik zet mijn vet toch om in spiermassa."

2 gesprekken op het werk met 2 verschillende collega's.
De eerste. Ik vraag wat pak jij dan na het sporten geen shake ofzo? Antwoord: Nee blender maakt te veel geluid dus ik pak niets. Toen ik zei dat je je whey ook gewoon kan shaken in een beker of zo keek hij me aan of hij water zag branden.
Andere colega had lekker getrained zei hij. Lekker in zijn "thuisgym" pilsje en jointje erbij. Had nog nooit zo lekker getrained vertelde die. (dat hij pools is maakt niet uit)
Kan je hem vragen hoe die dat deed?
Ik kom van ruim 110kg af en ik ben nu 22kg lichter, maar waar zijn al die spieren heen dan![]()