MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

De gemiddelde persoon die IIFYM volgt en zegt;
'Het maakt niet uit wat je eet, zolang het maar binnen je macro's valt.
Je lichaam ziet een calorie als een calorie dus het maakt niet uit of het nou uit of de eiwitten van gefrituurde chickenwings zijn of van kipfilet.'

I cri evertim. Glycemische index, transvetten, zout, en alle micro's maken geen fl**ker uit.

Glycemische index maakt inderdaad niet zoveel uit. Voor de rest zeker mee eens...

Je lichaam ziet een calorie als een calorie dus het maakt niet uit of het nou uit of de eiwitten van gefrituurde chickenwings zijn of van kipfilet.'

I cri evertim. Glycemische index, transvetten, zout, en alle micro's maken geen fl**ker uit.

Deels ben ik het hier wel mee eens, een calorie blijft voor mij een calorie.
En wat voor kcal het is maakt niet veel uit voor mijn surplus.
Maar over eiwitten en al het onderstaande ben ik het oneens met de IIFYMers.
Zeker als je nagaat dat plantaardige soorten eiwitten vaak niet goed (genoeg) worden opgenomen door het lichaam om uiteindelijk de spieren in staat van spiergroei te lanceren.

'Als ik aan de eiwitshakes ga kom ik in no-time 5 kg aan'

'Met een fullbody workout kun je niet goed massa aanzetten'

Je mist de essentie van het hele verhaal.
IIFYM'ers bedoelen dat ze geen vast voedingsschema hebben, maar dat ze over dag heen gewoon eten en alles invullen, en stoppen wanneer ze hun EKV/kcal behaald hebben.
En dat ze soms inderdaad lekkere big mac pakken of wat dan ook. Dat betekent niet dat het gross van hun eten opeens ongezond is.

De IIFYM-tegenstanders maken er dan weer van dat IIFYM betekent dat je bijna enkel junkt enzo. :o
Misinterpretatie!

over IIFYM praten alsof het een way of life of dieet is

toepasselijk in dit topic

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Je mist de essentie van het hele verhaal.
IIFYM'ers bedoelen dat ze geen vast voedingsschema hebben, maar dat ze over dag heen gewoon eten en alles invullen, en stoppen wanneer ze hun EKV/kcal behaald hebben.
En dat ze soms inderdaad lekkere big mac pakken of wat dan ook. Dat betekent niet dat het gross van hun eten opeens ongezond is.

De IIFYM-tegenstanders maken er dan weer van dat IIFYM betekent dat je bijna enkel junkt enzo. :o
Misinterpretatie!

af en toe een big mac eten en daarmee rekening houden in je macros is godslastering en debiel

maar net zo vaak gewoon een gore cheat meal bestande uit een big mac naar binnen werken zonder ook maar iets te tracken?

normaalste zaak van de wereld :roflol::roflol:

#cleaneatinglogic

Waarom kijken mensen hier uberhaupt naar? Die gozer babbelt een beetje over zijn leven terwijl hij in werkelijkheid niets interessants doet en niets interessants te melden heeft.

Alles dat langer duurt dan 2 min bekijk ik al niet.

Waarom kijken mensen hier uberhaupt naar? Die gozer babbelt een beetje over zijn leven terwijl hij in werkelijkheid niets interessants doet en niets interessants te melden heeft.
Waarschijnlijk hebben ze zelf ook niks interessants te doen of te melden. Zou geen andere reden kunnen verzinnen. Ik heb het na 32 seconden afgezet.

Ik vroeg laats aan een brede vriend van me waarom hij zo gespierd was,
Hij zei dat hij de gele dooier van een ei mengt met Royal (zeg maar Sinas).
Het witte moest je weggooien en dan shaken en opdrinken.

ps; hij heeft geen voeding schema en gaat niet naar de sportschool ofzo. Hij maakt boten.

De meeste mensen weten niet wat je er allemaal voor moet doen om zeg maar een atletisch lichaam te krijgen, ik denk dat ze daarom zo reageren.
Weten niets van voeding, training en alle tijd en energie die wij hier in steken.
En dat is misschien ook maar beter zo want als ze horen over supplementen zijn we allemaal potentiële drugs gebruikers!:D

"Ik ben gestopt met het eten van lege calorieen, dus ik eet geen pasta, rijst en brood meer. Verder ook gestopt met het eten van suikers, want dan val je automatisch af."

Wat de f**k zijn lege calorieen?

"Ik ben gestopt met het eten van lege calorieen, dus ik eet geen pasta, rijst en brood meer. Verder ook gestopt met het eten van suikers, want dan val je automatisch af."

Wat de f**k zijn lege calorieen?

Volgens mij zijn lege calorieën dingen zoals komkommer; iets dat meer calorieën kost om te verbranden dan dat het werkelijk oplevert. Je komt dus netto op een negatief getal uit.
Iig.. Toen ik in de USA was was dat wat men verstond onder empty cals

Volgens mij zijn lege calorieën dingen zoals komkommer; iets dat meer calorieën kost om te verbranden dan dat het werkelijk oplevert. Je komt dus netto op een negatief getal uit.
Iig.. Toen ik in de USA was was dat wat men verstond onder empty cals

Onder lege kcal wordt ookwel verstaan, kcal die geen micronutriënten met zich meedragen.
Dus bijvoorbeeld geraffineerde suikers, daarbij zijn de vitamines/mineralen die nodig zijn voor het verteringsproces, weggehaald. Deze micronutriënten worden dan uit je lichaam gehaald om het alsnog te kunnen verteren.

Ahaa, okee.
Complete bullshit dus, maar past wel bij dr want ze doet ook aan het paleo dieet... :o

Terug
Naar boven