XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

"Ik zou niet met meer dan 50 kg squatten als ik jou was.. Als je meer dan 50 kg squat als vrouw krijg je mannenbenen"

:') thanks voor de tip..

Haha ja.

Of deze wat algemener: "Ik ga als vrouw niet aan krachtsport doen, want dan word ik net zo gespierd als een man."

"Je kan alleen spiermassa aanmaken vanaf een BF van 17,3%"
Of:
"Neem jij eiwitten? Met eiwitten kan ik het ook wel"

"Ik doe niet aan squatten, want squatten is voor je kont, dus voor vrouwen"

IN..

wegh

Haha ja. Of deze wat algemener: "Ik ga als vrouw niet aan krachtsport doen, want dan word ik net zo gespierd als een man."

:roflol: Ja.. want dat heb je zelf niet in de hand. Iets als "Ik ben zo bang dat ik dan op een ochtend wakker word en opeens zooo gespierd ben"

Haha ja.

Of deze wat algemener: "Ik ga als vrouw niet aan krachtsport doen, want dan word ik net zo gespierd als een man."

Vind dat altijd zo raar. Al train je als vrouw 10 jaar lang keihard richting een mannenfysiek, dan nog kom je er niet eens in de buurt zonder roids.
Wel kan je als vrouw dan sterker zijn dan bepaalde ectos :o

Vind dat altijd zo raar. Al train je als vrouw 10 jaar lang keihard richting een mannenfysiek, dan nog kom je er niet eens in de buurt zonder roids.
Wel kan je als vrouw dan sterker zijn dan bepaalde ectos :o

En toch heerst dit beeld bij veel vrouwen er dat als ze 2x een dumbbell beetpakken ze direct 50cm biceps hebben.

Vandeweek...

"Ik kijk voor shakes van herbalife, body en fit is meer fitness gericht en xxl dan word ik te snel groot van, wil niet zo gespierd als een man worden..."

Juist ja....

''Je valt af door minder koolhydraten te eten en NIET door minder kcal te nemen''.

Hoor ik ook best vaak..

Mijn bio docent gaf mij een lager cijfer omdat volgens haar een visolietablet veel vet bevat. "je hoort het al aan de naam : visOLIE". Zo'n tablet is niet eens 1 gram, hoe kan dat nou veel vet bevatten, of ben ik nou gek?

Mijn bio docent gaf mij een lager cijfer omdat volgens haar een visolietablet veel vet bevat. "je hoort het al aan de naam : visOLIE". Zo'n tablet is niet eens 1 gram, hoe kan dat nou veel vet bevatten, of ben ik nou gek?

Wanne kuthoer.

Beetje on edge omdat haar eigen kut naar vis ruikt misschien

Je kan dat op twee manieren beredeneren.

- Je kan het als absolute hoeveelheid gaan bekijken.
- Je kan het bekijken als percentage van het product, waarbij ze wel gelijk zou hebben.

Misinterpretatie van beide kanten lees ik hier, zowel van haar als jou.

Je kan dat op twee manieren beredeneren.

- Je kan het als absolute hoeveelheid gaan bekijken.
- Je kan het bekijken als percentage van het product, waarbij ze wel gelijk zou hebben.

Misinterpretatie van beide kanten lees ik hier, zowel van haar als jou.

Je moest aangeven welke voedingsstof ontbrak in de maaltijd van een of andere roeier. Hij at pasta en nogwat, maar in ieder geval weinig vet. Zo'n visolietablet is idd bijna alleen maar vet, maar dat maakte niets uit bij die opdracht

Je moest aangeven welke voedingsstof ontbrak in de maaltijd van een of andere roeier. Hij at pasta en nogwat, maar in ieder geval weinig vet. Zo'n visolietablet is idd bijna alleen maar vet, maar dat maakte niets uit bij die opdracht

Ah, duidelijk.

inb4 oplostablet van 30g :o

Het gemiddeld persoon heeft echt geen idee van voeding ook.

Inb4 neem geen visolie meer omdat het me dik maakt

Terug
Naar boven