AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Als ik niet beter zou weten zou ik denken wat we bij dezelfde gym trainen:eek:

Trainen jullie beiden in mijn gym?!

Vandaag ook weer een (toch best buffe) gozer:
Eiwitpoeders heb je helemaal niks aan, dat spul is allemaal verhit en dan heb je er niks aan. Ik eet gewoon 5 eieren op een dag. En 250 gram kipfilet.
Inzicht: DAAROM heeft die vent zo'n vette pens!

Trainen jullie beiden in mijn gym?!

Vandaag ook weer een (toch best buffe) gozer:
Eiwitpoeders heb je helemaal niks aan, dat spul is allemaal verhit en dan heb je er niks aan. Ik eet gewoon 5 eieren op een dag. En 250 gram kipfilet.
Inzicht: DAAROM heeft die vent zo'n vette pens!

Eiwitpoeders zijn vervangbaar hij heeft gewoon gelijk.
En het krom om mensen op hun buik te gaan beoordelen.

Eiwitpoeders zijn vervangbaar hij heeft gewoon gelijk.
En het krom om mensen op hun buik te gaan beoordelen.

Jij hebt hier ook een plekje verdiend.
NATUURLIJK zijn eiwitpoeders vervangbaar! Echter: hij heeft het er over dat ze niks doen omdat ze verhit zijn, en dat is BS.

Jij hebt hier ook een plekje verdiend.
NATUURLIJK zijn eiwitpoeders vervangbaar! Echter: hij heeft het er over dat ze niks doen omdat ze verhit zijn, en dat is BS.

Waarom zou je eiwitpoeder gaan gebruiken als je het ook uit normale voeding kan halen?
Je hebt er geen bal aan imo :)

250gr kipfilet. :fuu: wat veel!

Anyways...
Vraagje die een vriend stelde:
Hij: Hoeveel betaal jij per kg voor die poederspul?..
Ik: 18 euro ongeveer..
Hij: Ik dacht dat steroids altijd duur was.

:roflol:

Als ik niet beter zou weten zou ik denken wat we bij dezelfde gym trainen:eek:

hahah moet niet gekker worden, alleen ik laat me altijd meeslepen, want ik ben van karakter ook heel bijdehand dusja :rolleyes:

daarom ben ik op moment op zoek naar een nieuwe hardcore gym :)

"als je die eiwitdinges inneemt he.. zie je dan ook resultaat als je bijvoorbeeld twee weken niks doet?"

ik keek hem aan, en ben zonder te antwoorden weggelopen.
ik kon mezelf wel ophangen bij het squadrek.. al is ie het niet waard.

Ik heb een vak celbiologie en dat gaat vooral over de structuur van cellen en moleculen en hun functie zoals vetten, eiwitten en lipiden. Nu heeft er blijkbaar iemand dit gezegt op het mondelinge examen vorig jaar.

"mevrouw, ik ga eerst de vraag over de eiwitten beantwoorden en daarna die over de proteinen":D

wat een fail :roflol:

Ik heb een vak celbiologie en dat gaat vooral over de structuur van cellen en moleculen en hun functie zoals vetten, eiwitten en lipiden. Nu heeft er blijkbaar iemand dit gezegt op het mondelinge examen vorig jaar.

"mevrouw, ik ga eerst de vraag over de eiwitten beantwoorden en daarna die over de proteinen":D

wat een fail :roflol:

whahaha

:roflol: wat een fail

Vandaag weer 2 gouwe ouwen tegen het lijf gelopen.

Zat aan de bar van mijn mooie 'health(lees: gay) / sport center' een eiwitshake te drinken.

Eerste briljante 'sportadviseur( lees: schoonmaker )': Ik heb ook een tijdlang eiwitshakes gebruikt, toen werd ik ook vet breed .
Ik lachen, en geantwoord dat je van eiwitshakes niet gelijk 'breed' word:p
Het antwoord van deze sportadviseur:Ja, maar ik deed er dan ook 2 bananen doorheen. En het was echt een liter ofzo
Ik heel hard lachen, en gewoon geknikt en oké gezegd:p

Komt er een tweede al even briljante 'sportbezemsteel' aan, en na een tijdje in het gesprek zegt deze held: Ja maar je moet ook vet hebben, want je moet vet omzetten in spieren.

Ik ging toen echt helemaal stuk, omdat ik dit soort dingen zo vaak op het forum gelezen heb. Die 2 keken me toen wat raar aan, en heb uiteindelijk maar gewoon rustig geknikt en geglimlacht:rolleyes::D

Vandaag weer 2 gouwe ouwen tegen het lijf gelopen.

Zat aan de bar van mijn mooie 'health(lees: gay) / sport center' een eiwitshake te drinken.

Eerste briljante 'sportadviseur( lees: schoonmaker )': Ik heb ook een tijdlang eiwitshakes gebruikt, toen werd ik ook vet breed .
Ik lachen, en geantwoord dat je van eiwitshakes niet gelijk 'breed' word:p
Het antwoord van deze sportadviseur:Ja, maar ik deed er dan ook 2 bananen doorheen. En het was echt een liter ofzo
Ik heel hard lachen, en gewoon geknikt en oké gezegd:p

Komt er een tweede al even briljante 'sportbezemsteel' aan, en na een tijdje in het gesprek zegt deze held: Ja maar je moet ook vet hebben, want je moet vet omzetten in spieren.

Ik ging toen echt helemaal stuk, omdat ik dit soort dingen zo vaak op het forum gelezen heb. Die 2 keken me toen wat raar aan, en heb uiteindelijk maar gewoon rustig geknikt en geglimlacht:rolleyes::D

Van dat soort ervaren deskundige moet je het hebben. :bow2:

Van dat soort ervaren deskundige moet je het hebben. :bow2:

Mooiste vind ik nog dat deze jongens in de voedselketen zelfs onder instructeur staan, de zogeheten sportadviseur is gewoon een wandelende zeikmachine die commentaar heeft op jongens die breder zijn dan gemiddeld en oma'tjes peptalks geeft. Hiernaast bezemt ie af en toe wat af:o

Ach wees blij dat je zelf niet met zo'n incompetent brein bent uitgerust denk ik dan.

Terug
Naar boven