Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Maakt het nog uit of de pindakaas warm of koud is als ik tegelijkerteid een koudwaterdouchekuur volg?

Gastjes van 17 die doen alsof ze het buskruit hebben uitgevonden.

Dus jouw doel is mensen op plaats zetten, sorry ... maar wie heeft jou het recht gegeven om dat te mogen doen? Als een kind een astronaut wilt worden zegt toch ook niemand: da's onmogelijk. Als jij een kind bent met een laag iQ hebt en je wilt dokter worden, zegt toch ook niemand: je bent te dom. Als een kind een bodybuilder wilt worden, zeg je toch ook niet: neen sorry, dat gaat niet.

Mensen moeten dromen, als jij het ooit zover schopt en je vraagt je dan af: wat moet ik nu doen? Als het zover is en je kan je droom te pakken. Dan vraag je je toch ook niet: wil ik dit echt?

Neen, alles is al voorbestemd. Je moet op voorhand weten wat je wilt. Als ik zeg dat ik een goede fysiek wil hebben, dan werk ik ervoor. Alle factoren die me bijdraaien tot mijn 'droomfysiek' zijn in orde en ja ik maak progressie.

I go further for progression, not to finish.

Als een kind een astronaut wilt worden zegt toch ook niemand: da's onmogelijk.
Jawel.

Als jij een kind bent met een laag iQ hebt en je wilt dokter worden, zegt toch ook niemand: je bent te dom.
Jawel.

Als een kind een bodybuilder wilt worden, zeg je toch ook niet: neen sorry, dat gaat niet.
Jawel.

Omdat ik hier werkelijk geen t*ring meer van snap maar even een recept voor " original Linzer Torte "

"Original Linzer Torte"
Ingrediënten:
150 gram roomboter,
250 gram gezeefde bloem,
150 gram poedersuiker,
100 gram geroosterde hazelnoten,
50 gram geschaafde amandelen,
1 losgeklopt ei,
geraspte schil van 1 citroen,
1 theelepeltje kaneel,
snufje zout,
1 zakje vanillesuiker,
1 zakje bakpoeder,
300 gram bosbessen
4 eetlepels bosbessenjam

Bereiding
Kneed de boter, het ei, de suiker, vanillesuiker, citroenschil, de kaneel en het snufje zout door elkaar,
kneed er vervolgens de gezeefde bloem en het bakpoeder door,
maak de hazelnoten fijn in de blender en kneed ze ook door het deeg, zet het daarna een half uurtje in de koelkast,
vervolgens driekwart van het deeg uitrollen met de deegroller tot 1½ cm dikte op een met bloem bestoven aanrecht,
bedek de bodem en de zijkanten van een met boter ingevette springvorm van 22 cm met het deeg,
doe de bosbessen erin en bestrijk deze met de bosbessenjam, een dun laagje is genoeg,
vorm met een deegsnijrollertje reepjes van het resterende deeg en leg ze in een raster op de jam en de rand,
bestrijk ze met wat ei en strooi de geschaafde amandelen rond de rand, u kunt ze ook op het raster aanbrengen,
bak gedurende 40-45 minuten op ongeveer 190 graden Celsius, klaar!

Dit traditionele Oostenrijkse dessert heeft een licht zoete boterachtige korst, de geroosterde smaak komt uit de hazelnoten.

Bosbessen cultuur
Laten we u ook nog even wegwijs maken in de bosbes cultuur. Er bestaan verschillende soorten bosbessen, Vaccinium myrtillus is de Europese wilde bosbes die algemeen voorkomt en ook in de Nederlandse bossen is aan te treffen. Vaccinium corymbosum is de Amerikaanse bosbes, de variant die we in de zomer bij de groenteboer kunnen vinden en die we in de taart gebruiken.

:roflol::roflol:

Thanks voor het recept man.
Kun je de macro's erbij vermelden?
Volgens mij zit deze nogal hoog in carbs

linzevlaai ?

Als een kind een astronaut wilt worden zegt toch ook niemand: da's onmogelijk.
Jawel.

Als jij een kind bent met een laag iQ hebt en je wilt dokter worden, zegt toch ook niemand: je bent te dom.
Jawel.

Als een kind een bodybuilder wilt worden, zeg je toch ook niet: neen sorry, dat gaat niet.
Jawel.

Dr is wel wat voor te zeggen. George W. Bush is toch ook president van de VS geworden.

*rent*

En Mister10 is toch ook doctor geworden.

Shots fired.

Dit topic.. :popcorn:

Basic fit citaten:

-Ei is slecht voor je.
-Ik drink nu shakes, dus ik merk al de gainz.
-Je kan echt 8 tot 10kg spiermassa pakken, maar wel als je 'creatine kuur' neemt
-Zag dit op instagram, dus het zal vast wel werken. kijk maar na haar kont.
-ik eet in de ochtend niks, zodat ik meer verbrand. Maar dan in de avond veel, zodat ik groei. Das beter voor "leangains".

"Ik bulk 2x per dag"

Ik merk nu pas hoe heerlijk het is om geen r-tarded shit aan te horen. Laatste keer was mijn stagebegeleider die het had over én spiermassa gainen én vet verliezen tegelijkertijd. mmhk

Terug
Naar boven