XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Je moet inderdaad méér eten om bij te komen maar is HIIT geen momentopname waarbij je lichaam meteen vet verliest i.p.v spier?

Als je loopt verlies je na een halfuur toch ook vet op dat moment? Je verbruikt je kcal's maar vet verbranden op datzelfde moment kan volgens mij ook.

Als dit zo zou zijn dan zou je ook kunnen bulken zonder vet te gainen d.m.v. hiit, maar dat is onmogelijk lijkt mij. Tijdens inspanning worden kcal verbrand maar wanneer je op het eind van de dag niet minder kcal binnenkrijgt dan je energiebehoefte verbrand je toch niks extra? (Kcal in kcal out verhaal) Kan ook zijn dat ik het mis heb hoor. :p

Als je bulkt neem je toe in vet- en spiermassa a.d.v hoever je boven je onderhoud gaat. Oftewel clean oftewel dirty dus daar ben ik het mee eens maar over het feit dat als je onder je energiebehoefte gaat zitten en alleen maar kcals verbrandt en geen vet vind ik wel vreemd als ik je goed begrepen heb? Je verbruikt de hele dag kcals en dus ook toch vet. We zijn net als auto's die constant draaien, als we gewoon in de garage staat en gestart zijn verbruik je toch ook brandstof? Als je vervolgens de baan opgaat (inspanning) verbruik je nog meer. Of we de auto's nu onder welke situatie dan ook plaatsen, verbruiken ze indien ze altijd aanstaan zoals de mens. Kcal's verbruiken = vet verbruiken. Deze stelling kan enkel onderbroken word als de persoon overlijdt en dus ook niks verbruikt (geen vet, geen kcal).

Sinds ik volgens de HIIT methode eet maak ik de gains van mijn leven.

girl: hypertrofie begint pas na 8herhalingen
*10 non-lifters kijken naar mij en bevestigen haar 'input'

gewoon stone cold moeten zeggen

'' klopt daarom skip ik de eerste 8''

ze kent iig het woord hypertrofie

Toen ik mijn abs begon te ontwikkelen zag ik de onderste blokjes beter ... snap je?

Je weet dat dat alleen kan door het vetpercentage te verlagen en niet door specifiek je 'onderste' blokjes te trainen??? Weet je eigenlijk wel zo veel van bodybuilding? Hoop van wel want ben door jou gestopt met 1000mg tren ew zonder nakuur en overgestapt naar koud douchen..

Je weet dat dat alleen kan door het vetpercentage te verlagen en niet door specifiek je 'onderste' blokjes te trainen??? Weet je eigenlijk wel zo veel van bodybuilding? Hoop van wel want ben door jou gestopt met 1000mg tren ew zonder nakuur en overgestapt naar koud douchen..

Je wilt hiermee zeggen dat 2 mannen die allebei hetzelfde wegen en allebei hetzelfde vetpercentage hebben, waarbij de 1 nooit getraind heeft en de ander al 2 jaar traint, hun abs er hetzelfde uit zien?

Abs kun je wel ontwikkelen hoor, alleen het wordt niet zichtbaar als je veel vet hebt.

Ik heb ooit ergens gelezen dat met het trainen van je buik je meer de huid verstevigd en strakker maakt waardoor je eerder die blokjes gaat zien. Dus niet zozeer de spieren

ik her ergens gelezen dat je geen vet af kan vallen als je in boter bakt.

wat je leest is niet altijd waar.

Ja, mijn vetpercentage was 7% en toen ik begon met abs-oefeningen kreeg ik betere zichtbare blokjes. Als ik me opspande, zag ik er 6. In rust enkel 4.

Ja ik lees/leer veel over bodybuilding. Als jij niks doet bij een laag vp kan je perfect enkele blokjes zien. Wanneer je ze gaat trainen zie je plots nog blokjes verschijnen. Kan perfect, het is geen magie hoor.

Ik zei enkel dat je kan stoppen met 1000mg tren ew zonder nakuur maar dit niet kan compenseren met koudwatertherapie. Ik heb het letterlijk gezegd.

En ik heb ergens gelezen dat als je na 20.00u eet je ook geen buikspieren kan krijgen.

Pindakaas direct op het probleemgebieden werkt ook toch?

Terug
Naar boven