BJV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 286
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik eet in de ochtend niks, zodat ik meer verbrand. Maar dan in de avond veel, zodat ik groei. Das beter voor "leangains".

Dat zou correcter kunnen zijn dan je denkt
Warrior dieet, Carb Backloading, IF

Klopt helemaal, als is het nog steeds zo dat als je met if bijvoorbeeld 3000kcal boven behoefte eet je leangains tegen gaan vallen![]()

vraagt mijn veel te dikke zusje aan mij (16jaar) op een verjaardag:
"Ja, ik wil ook echt wel afvallen hoor, ken jij trouwens toevallig clenbuterol en t3 dat wil ik gaan gebruiken"

Heb vandaag speciale sportschool hand " schoenen " gekocht , de verkoper zei dat als ik dan voortaan op me handen ga lopen dat dan al het vet van me dikke reet naar me schouders toe zakt en dat ik na een maand of 2 weer op me voeten moet gaan lopen . Ga in april starten kan ik in de zomer de bink uithangen.
Iets met gebruiken en misbruiken lijkt mij.
Mensen die klagen over het jojo-effect van diëten.
"Ik volgde tal van diëten, ging naar anonieme eetgroepen en klinieken, maar niets hielp. Met het eiwitditeet ben ik uiteindelijk 60 kilo afgevallen. Toen ik weer normaal mocht eten, kwam ik snel aan."
http://www.telegraaf.nl/vrouw/magaz...evecht_met_eten_kende_maar_een_winnaar__.html
Hoe denken mensen dat voedsel werkt? Ik snap het echt niet, wat er in hun hoofden omgaan. Als je een probleem hebt, en lost dat probleem op door de oorzaak van dat probleem weg te nemen, zal dat probleem terugkeren als je de oorzaak laat of doet terugkeren = gezond verstand. Als je te dik bent omdat je eet wat voor jou "normaal" is, en dan dieet je waardoor je vet verliest, ga je dat vet terugkrijgen als je weer gaat eten zoals je vroeger at waardoor je zo dik werd. Dat is toch niet meer dan logisch? Hoe kan je nou denken dat je weer net zo als vroeger kan eten zonder dik te worden door zo'n dieëtje, alsof dat op een of andere manier je immuun maak voor dikheid.
edit: en nog iets uit die video "ik had die discipline wel, maar ik kon het op een of andere manier niet volhouden" wat?

hoe meer dikke mensen er zijn hoe beter wij eruit zien mannen![]()