XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Ik ben begonnen als 90kg, maardan ook een en al vet, nu ben ik 80kg en ziet het er allemaal wel vrij strak uit behalve de vetlaag die ik probeer te behouden om alsnog te kunnen groeien

Maar dat vraag ik me dus altijd af, iedereen segt je moet boven je behoefte eten, maar waarom? Zolang jij aan je eiwitten vetten komt, waarom zou je boven je behoefte moeten eten on te groeien?

:coffee:

Ach, dit is een topic in de rubriek 'tieners en beginners'. Pubertjes kunnen we niets kwalijk nemen toch...:rolleyes:

:roflol:

'Die gasten in de gym kunnen dan wel zwaren gewichten tillen, maar het is niet functioneel. Laat ze maar eens een zak cement tillen, dan vallen ze door de mand'

Deze opmerking kreeg ik laatst. Echt een giller.

Deze opmerking vind ik nog niet eens zo gek. Ik ben vaak zat bb'ers tegengekomen die door de mand vielen als het aan kwam op zware dingen tillen die niet in de vorm van een barbell of dumbel waren.

Deze opmerking vind ik nog niet eens zo gek. Ik ben vaak zat bb'ers tegengekomen die door de mand vielen als het aan kwam op zware dingen tillen die niet in de vorm van een barbell of dumbel waren.

Iemand die met gewichten traint zal altijd sterker zijn in het dagelijks leven dan toen hij/zij niet trainde, zelfs al trainen ze puur voor bodybuilding en is kracht totaal niet belangerijk.

Sterker worden is nou eenmaal een gevolg van meer spiermassa opbouwen.

Ga maar es een dag met een zooi 60-40ers sjouwen. Kan je nog zo buff zijn, je onderrug gaat naar de ziekte. Loop je rond als pipo de clown.

Ga maar es een dag met een zooi 60-40ers sjouwen. Kan je nog zo buff zijn, je onderrug gaat naar de ziekte. Loop je rond als pipo de clown.

You underastimate my onderrug.

Maar als een buffe broeder niet sterk genoeg is zal een ongetrainde dat waarschijnlijk helemaal niet zijn.

You underastimate my onderrug.

Maar als een buffe broeder niet sterk genoeg is zal een ongetrainde dat waarschijnlijk helemaal niet zijn.

Gewenning brah. Mijn ruggetje is gewend om 5x200 5x 220 5x250 3x275 1x300 te deadliften. Niet om uren lang met die kutstenen rond te lopen. Kereltjes die niet buff zijn maar wel gewend zijn die stenen te sjouwen zullen amper tot niet verzuren ;(

Toch zal een hardloper sneller en makkelijker 10 trappen oplopen dan eem bber. Dat wordt meer bedoelt met functionaliteit. In het dagelijks leven heb je weinig aan kuiten die 150 kilo calf raise kunnen. Wel aan uithouding.

Je kan ook met de lift gaan.

Toch zal een hardloper sneller en makkelijker 10 trappen oplopen dan eem bber. Dat wordt meer bedoelt met functionaliteit. In het dagelijks leven heb je weinig aan kuiten die 150 kilo calf raise kunnen. Wel aan uithouding.
tot een familielid van je onder een rotsblok valt waar je bij staat en je dat ding alleen eraf kan krijgen door een calve raise te doen, dan piep je wel anders

tilt mensen op crew

We hebben het hier over zware dingen niet in de form van een barbell tillen, niet over trappen lopen.

Terug
Naar boven