AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Ja, het is zichtsvervuiling. Geert Wilders wil een kopvoddentaks omdat hijabs straat en zichtsvervuiling zijn. Denemarken had een vettaks waarbij ze vet in voedsel belaste. Misschien kunnen we die combineren, een vettaks, maar dan vetz*kken moeten belasting betalen voor vetzijn.

Ja, het is zichtsvervuiling. Geert Wilders wil een kopvoddentaks omdat hijabs straat en zichtsvervuiling zijn. Denemarken had een vettaks waarbij ze vet in voedsel belaste. Misschien kunnen we die combineren, een vettaks, maar dan vetz*kken moeten belasting betalen voor vetzijn.

ja dan krijg je zeker allemaal grappen met BMI

Brb 100kg @ 10% en kapotgaan aan BMI belasting

Ze is wel blij nu, kan ze eindelijk iets de schuld geven dat ze zo fatsig is.
Dan is het duidelijk dat ze er niets aan kan doen.

Man man wat een artikel weer. Sommige mensen...

NEe, belasting op basis van vetpercentage.

Je kan van de vettaks ontzien worden als je kan aantonen dat je lichaamsgewicht een concreet doel dient (professioneel, sport). En er zijn genoeg ambtenaren om het vetpercentage van iedere Nederlander (of Belg) op te nemen. De bureaucratie is er al, dus kan best.

Even jaarlijks van alle inwoners het vet% opmeten, ja dat kost zeker geen bakken vol met geld.. Beter zou zijn dat als je een ongezonde leefstijl hebt dat je dan meer zorgverzekering betaald, maar dat is al helaal niet aan te tonen.

We geven nu ook bakken vol geld uit aan vetz*kken, en aan belastingaangiften controleren, en aan controlleren of werklozen wel solliciteren en reïntegreren. En het levert geld op, het is een taks, in tegenstelling tot die dure reïntegratieprojecten waarbij miljoenen worden uitgegeven waar uiteindelijk 3 mensen een baan door krijgen.

We geven nu ook bakken vol geld uit aan vetz*kken, en aan belastingaangiften controleren, en aan controlleren of werklozen wel solliciteren en reïntegreren. En het levert geld op, het is een taks, in tegenstelling tot die dure reïntegratieprojecten waarbij miljoenen worden uitgegeven waar uiteindelijk 3 mensen een baan door krijgen.

dit is gemiddelde niveau van facebook dezer dagen

Als ze mijn vp opmeten krijg ik geld toe :cool:

als ik kijk naar de belgische minister van volksgezondheid denk ik dat je de BTW=VP% wet er wel door gaat krijgen;)

Jezus, hoo, die is ook niet een beetje dik. 110% belasting op inkomen voor haar.

http://nos.nl/op3/artikel/2051418-crossfit-hype-of-blijvertje.html

nog een nos op 3 fitness artikel. lekker haten op crossfit dit keer.

"Ik zocht wat meer afwisseling", zegt ze. "De sportschool is heel routinematig. Je gaat eerst op de lopende band of crosstrainer. Daarna het standaard rondje: billen, benen, buik, armen en dan ben je klaar. Bij crossfit doe je soms kracht, soms wat meer conditie. Het is echt een mengelmoes" Het is willekeurig = no gainz.

"Het principe van de sport is dat je traint met bewegingen die je ook in het dagelijks leven doet. Bijvoorbeeld dingen van de grond tillen of juist boven je hoofd. Dat heet ook wel functioneel bewegen. Je gebruikt daarbij al je spieren." ja, kipping dips en kipping pull ups activeert echt al je spieren.

"In tegenstelling tot de sportschool, waar je vaak een bepaalde spiergroep traint." ok.

"Je ziet dat er steeds vaker over crossfit wordt geschreven en dat draagt bij aan de bekendheid van de sport" door alle haters wordt het groot.

http://nos.nl/op3/artikel/2051418-crossfit-hype-of-blijvertje.html nog een nos op 3 fitness artikel. lekker haten op crossfit dit keer. "Ik zocht wat meer afwisseling", zegt ze. "De sportschool is heel routinematig. Je gaat eerst op de lopende band of crosstrainer. Daarna het standaard rondje: billen, benen, buik, armen en dan ben je klaar. Bij crossfit doe je soms kracht, soms wat meer conditie. Het is echt een mengelmoes" Het is willekeurig = no gainz. "Het principe van de sport is dat je traint met bewegingen die je ook in het dagelijks leven doet. Bijvoorbeeld dingen van de grond tillen of juist boven je hoofd. Dat heet ook wel functioneel bewegen. Je gebruikt daarbij al je spieren." ja, kipping dips en kipping pull ups activeert echt al je spieren. "In tegenstelling tot de sportschool, waar je vaak een bepaalde spiergroep traint." ok. "Je ziet dat er steeds vaker over crossfit wordt geschreven en dat draagt bij aan de bekendheid van de sport" door alle haters wordt het groot.

Die front squat form op het einde van dat filmpje :roflol:.

Ik denk dat als ze iets gaan doen, dat het geen BMI of vet% tax zal zijn. BMI zegt niets, benadeeld sporters en bevoordeeld anorexia. Vet% is niet te realiseren; met elke dokter zal je een ander afwijking hebben en dit kan 3% verschillen als je dit 's morgens doet of 's avonds.

DE oplossing (zou wel enkele zeer grote bodybuilders kunnen benadelen) is volgens mij een uithoudingsvermogentest. Op de fiets of loopband of roeien of whatever. Dat is een veel betere indicatie van een gezond persoon. Een man met 20% vet kan wel gezond zijn en zeer fit zijn. Terwijl iemand met 6% zeer onfit kan zijn en een grotere kans kan hebben op ziektes.

Gister op het werk zat ik in de pauze aan mijn bakje rijst met kip, zegt een collega even later is dat voor t sporten, ik zeg ja.

Hij zegt dat hij ook aan sporten en serieus bezig is. Hij verteld me dat hij number 1 gebruikt van Body & Fit. Volgens hem zijn het net anabolen, maar dan legaal xD.

Even later verteld hij ook dat zijn eten er goed uit ziet, zie ik hem later in de pauze met een halve liter monster en een kroket...

"NSAID helpt tegen spierpijn is goede post workout"

Gister op het werk zat ik in de pauze aan mijn bakje rijst met kip, zegt een collega even later is dat voor t sporten, ik zeg ja.

Hij zegt dat hij ook aan sporten en serieus bezig is. Hij verteld me dat hij number 1 gebruikt van Body & Fit. Volgens hem zijn het net anabolen, maar dan legaal xD.

Even later verteld hij ook dat zijn eten er goed uit ziet, zie ik hem later in de pauze met een halve liter monster en een kroket...

Haha, misschien is ie aan het kroket bulken? :p

Is number one geen anabool dan?! Dan ben ik dus gewoon nog natty [emoji16]

Terug
Naar boven