Niemandweet
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het is zichtsvervuiling. Geert Wilders wil een kopvoddentaks omdat hijabs straat en zichtsvervuiling zijn. Denemarken had een vettaks waarbij ze vet in voedsel belaste. Misschien kunnen we die combineren, een vettaks, maar dan vetz*kken moeten belasting betalen voor vetzijn.
We geven nu ook bakken vol geld uit aan vetz*kken, en aan belastingaangiften controleren, en aan controlleren of werklozen wel solliciteren en reïntegreren. En het levert geld op, het is een taks, in tegenstelling tot die dure reïntegratieprojecten waarbij miljoenen worden uitgegeven waar uiteindelijk 3 mensen een baan door krijgen.
Jezus, hoo, die is ook niet een beetje dik. 110% belasting op inkomen voor haar.

http://nos.nl/op3/artikel/2051418-crossfit-hype-of-blijvertje.html nog een nos op 3 fitness artikel. lekker haten op crossfit dit keer. "Ik zocht wat meer afwisseling", zegt ze. "De sportschool is heel routinematig. Je gaat eerst op de lopende band of crosstrainer. Daarna het standaard rondje: billen, benen, buik, armen en dan ben je klaar. Bij crossfit doe je soms kracht, soms wat meer conditie. Het is echt een mengelmoes" Het is willekeurig = no gainz. "Het principe van de sport is dat je traint met bewegingen die je ook in het dagelijks leven doet. Bijvoorbeeld dingen van de grond tillen of juist boven je hoofd. Dat heet ook wel functioneel bewegen. Je gebruikt daarbij al je spieren." ja, kipping dips en kipping pull ups activeert echt al je spieren. "In tegenstelling tot de sportschool, waar je vaak een bepaalde spiergroep traint." ok. "Je ziet dat er steeds vaker over crossfit wordt geschreven en dat draagt bij aan de bekendheid van de sport" door alle haters wordt het groot.
.Gister op het werk zat ik in de pauze aan mijn bakje rijst met kip, zegt een collega even later is dat voor t sporten, ik zeg ja.
Hij zegt dat hij ook aan sporten en serieus bezig is. Hij verteld me dat hij number 1 gebruikt van Body & Fit. Volgens hem zijn het net anabolen, maar dan legaal xD.
Even later verteld hij ook dat zijn eten er goed uit ziet, zie ik hem later in de pauze met een halve liter monster en een kroket...