AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
hoe vind je dat

Hidde ter Horst Heb je problemen met je enkel mobiliteit?

Frank den Blanken PT @ Hidde ter Horst Nee, het doel van deze oefening is het trainen van mijn quadriceps. Door de verhoging word de afstand tussen mijn knie en heup groter waardoor ik een grotere contractie maak en meer resultaat krijg.

dus mannen, je moet squatten op je tenen en heel onstabiel staan voor grote quads.

Volgens mij geldt die knowledge-confidence grafiek ook voor bijna alles, kan ff niet op de naam komen

idd
jbo2gy5.jpg

squatten op hardlopen schoenen was niet instabiel genoeg dus we gooien er nog een plate onder.

Zit wat in

Leg uit wat er daar fout aan is?

Niks mis mee joh, ik ken er ook wel 1 die een relatie had met iemand uit Oekraïne. Die wilde skype gesprekken ben je toch wel een keer zat, dan neem je haar toch ff hierheen?

Waarom een wijf in Thailand zoeken, behalve dat je ze kan kneden hoe je wilt.

Lkkr een bijstandgerechtige binnenhalen...

Voornamelijk dat ze een piemeltje hebben

denk het niet. Dit zijn meer de types van ik ben arm en als ik een rijke man uit het westen aan de haak sla ben ik binnen. Liefst zo oud mogelijk om zo kort mogelijk bij hem te zijn en daarna al het geld voor mezelf te houden.

Terug
Naar boven