MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Leg development > depth

Aylmao

cyka blyat

Ze moeten dus helemaal niet bezig zijn met hun proteinen. Als mensen zeggen "ik sport niet dus ik heb geen proteinen nodig" slaat dit meestal op extra proteinerijke voeding innemen. Bijna alles dat je eet heeft rond de 10% van zijn kcal als proteinen. Als je dan 1 keer per dag een stuk vlees/melk/bonen/ei/kaas eet, dan kom je ver boven 10% uit.
Ik ken ook een hardloper die doelt op 5% proteinen per dag en perfect gezond is.

50g proteinen is trouwens meer dan 10% van de meeste mensen hun kcal behoefte. @hoxyz

Gister was het weer raak.. Een oude bekende: Ik train me benen niet, ik voetbal..

Ze moeten dus helemaal niet bezig zijn met hun proteinen. Als mensen zeggen "ik sport niet dus ik heb geen proteinen nodig" slaat dit meestal op extra proteinerijke voeding innemen. Bijna alles dat je eet heeft rond de 10% van zijn kcal als proteinen. Als je dan 1 keer per dag een stuk vlees/melk/bonen/ei/kaas eet, dan kom je ver boven 10% uit.
Ik ken ook een hardloper die doelt op 5% proteinen per dag en perfect gezond is.

50g proteinen is trouwens meer dan 10% van de meeste mensen hun kcal behoefte. @hoxyz

dan moeten ze dit zeggen. De uitspraak ''ik sport niet dus ik heb geen eiwitten nodig'' is gewoon achterlijk.

" zitten er meer of minder calorieën in bevroren fruit dan in gewoon fruit?"

Wat...

van de week eens wezen trainen in een fit for free omdat een maat van mij eens met mij wou trainen... Conclusie: een hoop chicks, sporters op een amateuristisch niveau en wachtrijen bij de benchpress.

kcal zijn energie, net als warmte

dus als je ze bevriest dan gaan er kcal verloren

snapje
Plus dat je er nog eens meer verbrandt omdat je energie moet steken in het ontdooien van het fruit. Perfecte cutmethode natuurlijk, lekker en effectief.
Dus minder kcal in bevroren fruit en je verbrandt er meer mee, win-win-situatie zou ik zeggen.

" zitten er meer of minder calorieën in bevroren fruit dan in gewoon fruit?"

Wat...

Bevroren kost meer om te verbranden, omdat je lichaam deze extra kcal niet kan gebruiken zou ik zeggen minder.

Vertrouw mij, ik ontwikkel medicijnen en als ik tijd over heb, bouw ik weeshuizen voor de ongelukkigen onder ons. Ik ben een gever.

Bevroren kost meer om te verbranden, omdat je lichaam deze extra kcal niet kan gebruiken zou ik zeggen minder.

Vertrouw mij, ik ontwikkel medicijnen en als ik tijd over heb, bouw ik weeshuizen voor de ongelukkigen onder ons. Ik ben een gever.
Wanneer mag ik ontvangen sgat

:bj:

Man man, als sommigen van die lui nog een paar IQ punten zakken dan is het volgens mij wettelijk legaal om hun lichaamsdelen te oogsten :roflol:

ik kom als sporter niet eens boven de 50 gr preatine uit

Terug
Naar boven