- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Topkek
Ze moeten dus helemaal niet bezig zijn met hun proteinen. Als mensen zeggen "ik sport niet dus ik heb geen proteinen nodig" slaat dit meestal op extra proteinerijke voeding innemen. Bijna alles dat je eet heeft rond de 10% van zijn kcal als proteinen. Als je dan 1 keer per dag een stuk vlees/melk/bonen/ei/kaas eet, dan kom je ver boven 10% uit.
Nu wel met dat ectoruggetje van je?Meeste niet sporters komen voglens mij niet eens boven de 50 proton uit. Ik vroeger zelf ook niet.
hooguit 60
Ze moeten dus helemaal niet bezig zijn met hun proteinen. Als mensen zeggen "ik sport niet dus ik heb geen proteinen nodig" slaat dit meestal op extra proteinerijke voeding innemen. Bijna alles dat je eet heeft rond de 10% van zijn kcal als proteinen. Als je dan 1 keer per dag een stuk vlees/melk/bonen/ei/kaas eet, dan kom je ver boven 10% uit.
Ik ken ook een hardloper die doelt op 5% proteinen per dag en perfect gezond is.
50g proteinen is trouwens meer dan 10% van de meeste mensen hun kcal behoefte. @hoxyz
Meer natuurlijk." zitten er meer of minder calorieën in bevroren fruit dan in gewoon fruit?"
Wat...
" zitten er meer of minder calorieën in bevroren fruit dan in gewoon fruit?"
Wat...
science b*chkcal zijn energie, net als warmte
dus als je ze bevriest dan gaan er kcal verloren
snapje
Plus dat je er nog eens meer verbrandt omdat je energie moet steken in het ontdooien van het fruit. Perfecte cutmethode natuurlijk, lekker en effectief.kcal zijn energie, net als warmte
dus als je ze bevriest dan gaan er kcal verloren
snapje
" zitten er meer of minder calorieën in bevroren fruit dan in gewoon fruit?"
Wat...
Wanneer mag ik ontvangen sgatBevroren kost meer om te verbranden, omdat je lichaam deze extra kcal niet kan gebruiken zou ik zeggen minder.
Vertrouw mij, ik ontwikkel medicijnen en als ik tijd over heb, bouw ik weeshuizen voor de ongelukkigen onder ons. Ik ben een gever.

Man man, als sommigen van die lui nog een paar IQ punten zakken dan is het volgens mij wettelijk legaal om hun lichaamsdelen te oogsten![]()
IQ zit overal in je lichaam. Zelfs je kleine teen heeft een beetje IQ.