Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Deze hoorde ik gister ''kilo carbs per dag om te bulken'' zit wat in ...maar... ???

Je bent zelf fout

"Allah bestaat niet''

"Als je genoeg calorieën binnen krijgt heb je ook genoeg proteïnen. Als je echt af wil vallen en permanent moet je een plant-based dieet volgen met veel koolhydraten en weinig vet" "En geen honger leiden!".

Aldus een tyfushoer op fb... Roidrage is real

De t*ring, waar halen mensen zoveel onkunde en verkeerde informatie vandaan?

Oude eigenaar van me vorige gym: "Je moet na 7uur niks meer eten. Als je dat doet kom je alleen maar vet aan."

"Als je genoeg calorieën binnen krijgt heb je ook genoeg proteïnen. Als je echt af wil vallen en permanent moet je een plant-based dieet volgen met veel koolhydraten en weinig vet" "En geen honger leiden!".

Aldus een tyfushoer op fb... Roidrage is real
Zaterdagavond ook iemand tegengekomen die hierbij zweerde. Bij haar werkte het precies wel. Alleen het "weinig vet" gedeelte lijkt me niet zo'n goed idee. Een mens heeft toch rond de 20% vet nodig in z'n dieet. Een handvol noten lost dit wel snel op.
Zie dit toch meer en meer opduiken, wat is de science erachter?

Zaterdagavond ook iemand tegengekomen die hierbij zweerde. Bij haar werkte het precies wel. Alleen het "weinig vet" gedeelte lijkt me niet zo'n goed idee. Een mens heeft toch rond de 20% vet nodig in z'n dieet. Een handvol noten lost dit wel snel op.
Zie dit toch meer en meer opduiken, wat is de science erachter?
Als je teveel eet dan gaat je lichaam vet opslaan dus als je geen vetten consumeert binnen je dieet, dan kun je eten wat je wilt. Je lichaam slaat namelijk alleen vet op als je vet eet. Verder zijn alle vetten ongezond want je wordt er sowieso dik van. Is toch logisch?

En als er drie mussen op het dak zitten, hoeveel scheten liet Obama dan sinds hij een grijze das heeft gedragen? Inkoppertjes dit. Je hebt er duidelijk geen verstand van.

Als je teveel eet dan gaat je lichaam vet opslaan dus als je geen vetten consumeert binnen je dieet, dan kun je eten wat je wilt. Je lichaam slaat namelijk alleen vet op als je vet eet. Verder zijn alle vetten ongezond want je wordt er sowieso dik van. Is toch logisch?

En als er drie mussen op het dak zitten, hoeveel scheten liet Obama dan sinds hij een grijze das heeft gedragen? Inkoppertjes dit. Je hebt er duidelijk geen verstand van.
?
Ik doelde op de science achter high carb. Low fat is waarschijnlijk een gevolg ervan, waar ik niet mee akkoord ben.
Voor athleten is dit niet echt een oplossing zou ik denken... Maar ik zie het probleem ervan niet in voor niet-sporters.
Carbs dragen bij tot een beter metabolisme en veel mensen hebben een rebounce effect na high protein/fat dieeten.
De Zuurtegraad van de maag van een mens is ook gelijk aan die van een herbivoor en niet van een carnivoor, dus misschien is dit idee nog niet zo gek.
inb4 Verliest alle gains door dit te proberen.

De Novo lipogenese is in mensen erg inefficient en langzaam en koolhydraten worden daardoor bijna nooit opgeslagen als vet

In de pauze op stage, hadden het over gewicht:

< ik weeg 85kg momenteel
(2 vrouwen) > dat is toch goed voor je lengte
< Ja maar ik wil nog wel wat zwaarder worden in spiermassa
> Echt? Dit is genoeg joh wat jij nu hebt
< Nope, ik wil meedoen aan wedstrijden
> Wil je bodybuilder worden
< Ja amateur
> Oooooh
(Chick van 17, 9/10 (srs)> Hoelang heb je over die armen gedaan? 38cm of peace :roflol:
< 2 jaar zo ongeveer
> Hoe komt het dan dat de meeste jongens er niet zo uitzien na 2 jaar trainen
< Omdat de gemiddelde sportschoolabonnee geen flauw benul heeft van wat hij doet en ik weet wat ik doe, track macro's etc.

Doodstil :roflol:.

Daarna zaten ze te zeiken dat ze kleerkasten niet aantrekkelijk vonden. Fucking oude wijven met fat asf husbands GOAT.

Ik weet dat jij nog niet zo heel lang actief is, maar alles boven de 7/10 + zijn pics verplicht

Terug
Naar boven