- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Username tot post ratioik kom als sporter niet eens boven de 50 gr preatine uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Username tot post ratioik kom als sporter niet eens boven de 50 gr preatine uit
Deze hoorde ik gister ''kilo carbs per dag om te bulken'' zit wat in ...maar...![]()
Fout
Huh mijn zus heb ik vanochtend nog gesproken...
Je moet je pillen nemen man, je hebt nooit een zus gehad. Dit forum bestaat zelfs niet. Het is een weerspiegeling van je gedachten.
space..Je moet je pillen nemen man, je hebt nooit een zus gehad. Dit forum bestaat zelfs niet. Het is een weerspiegeling van je gedachten.
Zaterdagavond ook iemand tegengekomen die hierbij zweerde. Bij haar werkte het precies wel. Alleen het "weinig vet" gedeelte lijkt me niet zo'n goed idee. Een mens heeft toch rond de 20% vet nodig in z'n dieet. Een handvol noten lost dit wel snel op."Als je genoeg calorieën binnen krijgt heb je ook genoeg proteïnen. Als je echt af wil vallen en permanent moet je een plant-based dieet volgen met veel koolhydraten en weinig vet" "En geen honger leiden!".
Aldus een tyfushoer op fb... Roidrage is real
Als je teveel eet dan gaat je lichaam vet opslaan dus als je geen vetten consumeert binnen je dieet, dan kun je eten wat je wilt. Je lichaam slaat namelijk alleen vet op als je vet eet. Verder zijn alle vetten ongezond want je wordt er sowieso dik van. Is toch logisch?Zaterdagavond ook iemand tegengekomen die hierbij zweerde. Bij haar werkte het precies wel. Alleen het "weinig vet" gedeelte lijkt me niet zo'n goed idee. Een mens heeft toch rond de 20% vet nodig in z'n dieet. Een handvol noten lost dit wel snel op.
Zie dit toch meer en meer opduiken, wat is de science erachter?
?Als je teveel eet dan gaat je lichaam vet opslaan dus als je geen vetten consumeert binnen je dieet, dan kun je eten wat je wilt. Je lichaam slaat namelijk alleen vet op als je vet eet. Verder zijn alle vetten ongezond want je wordt er sowieso dik van. Is toch logisch?
En als er drie mussen op het dak zitten, hoeveel scheten liet Obama dan sinds hij een grijze das heeft gedragen? Inkoppertjes dit. Je hebt er duidelijk geen verstand van.

.