AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Mooiste vind ik nog dat deze jongens in de voedselketen zelfs onder instructeur staan, de zogeheten sportadviseur is gewoon een wandelende zeikmachine die commentaar heeft op jongens die breder zijn dan gemiddeld en oma'tjes peptalks geeft. Hiernaast bezemt ie af en toe wat af:o

je traint toevallig toch niet in Lobith he :rolleyes:

Ik train geen benen omdat ik nog wil groeien (vriend van me)
Heb m geprobeerd over te halen, tevergeefs ...

Ik vind het wel fijn, het squat rek blijft tenminste leeg.

Schandalig veel.....

ik heb nog nooit iemand zien deadliften in de gym :<

Ik ben een van de velen die staat te deadliften, maar niemand met zo weinig gewicht als ik! :rolleyes:
(hardcore gym - ik ben 1 van de 3 vrouwen die tussen de breedgeschouderde gozers traint)

Lijkt me ook vet een hardcore gym kan je daar ook terecht als beginner?

Natuurlijk! Het is alsof ik tussen de DBB'ers train: als ik iets wil weten vraag ik het, en ik krijg feedback op de oefeningen en m'n trainingen (en vooral: op zichtbare progressie!)

Sinds het moment dat ik ICT opleiding volg Firefox aan het gebruiken nooit problemen gehad.

laatst ook chrome geprobeert van google. Is erg snel maar ik ga er niet mee inloggen of privé dingen mee opzoeken, het is en blijft google... vertrouw dat bedrijf voor geen cent.
:o

Op het commentaar dat hij de stickies moet lezen om hulp te krijgen voor een voedingsschema. Na zelfs een link te geven naar de stickies. Komt hij met dit verstandeloze commentaar

EDIT: Hij heeft nu bij zijn commentaar wat toegevoegd even verstandeloos ???

wat een commentaar zeg :S
Die sticky's (topics) zijn vermoeiend, ik val zo wat in slaap hier -.-''
Ik lees liever de konijnen''sticky's'' :p
En ik wil geen body builder worden, verschrikkelijk net of zijn het poppen.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

en trouwens, ik lus geen pindakaas :P

Nu ik zo lees in al die topics heb ik eigenlijk helemaal geen zin om zo'n voedingsschema te maken. Je moet er echt zo rekening meehouden. Ik hou het liever gewoon.
Of misschien wat simpeler dan die voedingstopics die je hier vindt.

Zat vanmiddag bij de kapper toen kwam de epic ''vet om zetten in spieren'' uit zijn mond.

Gelukkig kan die wel goed knippen.

Zat vanmiddag bij de kapper toen kwam de epic ''vet om zetten in spieren'' uit zijn mond.

Gelukkig kan die wel goed knippen.

Als je meer dan 1x per maand naar de kapper gaat verlies je veel vitamines en mineralen die in je haren zitten. :fuu:

Van de enige echte Wissem !!! :

Nu staat er van het kopje Benen (beenoefeningen) tot aan triceps 3x15 her.
Moet je dan 3x 15 minuten=45 minuten? of hoe zit dat??
Want dat is toch wel heel erg veel 45 min per oefening, moet je wel eendag mee bezig.
:D:D:D

Terug
Naar boven