AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Van de enige echte Wissem !!! :

Nu staat er van het kopje Benen (beenoefeningen) tot aan triceps 3x15 her.
Moet je dan 3x 15 minuten=45 minuten? of hoe zit dat??
Want dat is toch wel heel erg veel 45 min per oefening, moet je wel eendag mee bezig.
:D:D:D

:roflol:!

Deze pluk ik net van her forum:

En dat ik niet teveel koolhydraten neem en niet teveel eiwitten, want als je teveel neemt slaat je lichaam dat op als vetten begrijp ik?

ik hoef niet een heel uitgebreid schema met zoveel gram koolhydraten ik moet eten enz. want dat kan ik toch niet om zo uitgebreid, ben namelijk nog maar een kind.

Wat is mijn doel voor de komende maanden; diëten of groeien?
Groeien en afvallen.

Oja trouwens, ik wil geen body builder worden ofzo, Dat vind ik een beetje te overdreven en niet echt mooi.zo wil ik worden:

en hele gespierde armen zijn ook mooi

Als je met cardio bijv. 500 caloriën kwijt raakt, moet je dan ook weer 500 extra eten?

Hee, ik wil gewoon gespierd worden en geen body builder,

Ik neem aan dat hier ook wel mensen zijn die geen body builder zijn of willen worden?

Deze citaten komen allemaal van 1 en dezelfde persoon. Ergens is het natuurlijk heel lullig van mij dat ik dit persoon zo voor lul zet maar kom op, dit verdient een plekje hier :D

Bron

Deze pluk ik net van her forum:

Deze citaten komen allemaal van 1 en dezelfde persoon. Ergens is het natuurlijk heel lullig van mij dat ik dit persoon zo voor lul zet maar kom op, dit verdient een plekje hier :D

Bron

Wissem!!! Kijk nog maal op zijn topic! Ik heb hem op het konijnen forum gevonden wuhahaha.

Kijk trouwens berichtje boven je. Ook van hem. Maar dan op het konijnen forum auwhaha.

Hun lullen daar ook nog tegen hem dat hij geen proteinen moet gebruiken en pillen dat het slecht is. En fitness kan slecht voor de gezondheid zijn. Ik lach me krom. wuhaha

soms denk ik echt van doen mensen het erom, dat sommige mensen zulke posts maken alleen maar om te kijken hoe dom de mensen zijn die er serieus op in blijven gaan, en als ik dat soort posts dan lees dan heb ik echt zo iets van Komop slotje of weg dermee! posts zoals mensen die niets willen aannemen, domme vragen blijven stellen hoeveel advies ze ook krijgen, de mensen die op dit topic terechtkomen als verstandsloos citaat etc :P

maar dan denk ik van dat Kán toch niet, blijkbaar zijn er echt zulke domme mensen op deze aardkloot :P Wissem is een uitstekend voorbeeld maar zo zijn er nog wel veel meer xD

nouja het geeft weer een goede training voor de lach/buikspieren :D

hahah ik hoorde vandaag weer een hele goede,

tante van me vriendin zei tegen mij en tegen me schoonbroertje:

jullie moeten niet zo zwaar trainen want je botten trekken krom..
als je echt gespierd wil worden moet je niet zwaar trainen maar heel licht en dan gewoon 50 tot 70 herhalingen...

dan wordt je sterk en gespierd...

o ja en je moet ook niet veel eten want je lichaam raakt er aan gewend zodat je steeds meer moet eten.. nu eet je misschien 15 boterhammen volgend jaar moet je zeker 25 boterhammen eten omdat je lichaam gewend raakt :S

:S

hard man, iemand citeren van 60 pagina's geleden en bijna een jaar oude post :d

fail :p

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

hahah ik hoorde vandaag weer een hele goede,

tante van me vriendin zei tegen mij en tegen me schoonbroertje:

jullie moeten niet zo zwaar trainen want je botten trekken krom..
als je echt gespierd wil worden moet je niet zwaar trainen maar heel licht en dan gewoon 50 tot 70 herhalingen...
Je moet je eetschema om de zoveel tijd aanpassen.
Maar die met die botten ???

dan wordt je sterk en gespierd...

o ja en je moet ook niet veel eten want je lichaam raakt er aan gewend zodat je steeds meer moet eten.. nu eet je misschien 15 boterhammen volgend jaar moet je zeker 25 boterhammen eten omdat je lichaam gewend raakt :S

:S

Zit wel beetje waarheid in he. Om zo zwaarder je wordt en groter en gespierder. Om zo meer je moet gaan eten. Dusssss
Je moet je schema om de zoveel tijd aanpassen he.

Maar dat met die botten ???

"Volgens mij heeft dat eten helemaal geen zin"

Yeah right :o

botten mjahhh , heb wat o-benen nu ; vroeger (1.5 jaar geleden) had ik dit niet!
zou van te zware gewichten zijn :) weet niet of dat mogelijk is

fail :p

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Zit wel beetje waarheid in he. Om zo zwaarder je wordt en groter en gespierder. Om zo meer je moet gaan eten. Dusssss
Je moet je schema om de zoveel tijd aanpassen he.

Maar dat met die botten ???

Je lichaam (stofwisseling) gaat zich aanpassen aan het aantal kcal dat je binnen krijgt. Als je constant afwisseld in kcal inname zou je stofwisseling hier niet aan gewend raken. Ik ken mensen die enkele dagen een lager kcal inname hebben en andere dagen een hogere zodat ze het heel jaar door redelijk droog blijven staan.

hij: wat zou ik er bij kunnen doen voor rug / lats?
ik: doe je al (assisted) pull-ups?
hij: nee, kan niet - ik heb nog geen handschoentjes.

WTF?!

WTF?!

Nja ik glij ook weg met me handen al draag ik geen handschoentjes bij pull ups :p ( bij pull-up bar van fitness seller dies van ijzer zeg maar niet van dat grip spul er omheen) met die lekkere zweethandjes van me

WTF?!

ja kom op zeg, dat doet zeer aan de handen hoor!!!!

ik ben nu net begonnen met van de handschoenen af te stappen :D is wel even wennen

Nja ik glij ook weg met me handen al draag ik geen handschoentjes bij pull ups :p ( bij pull-up bar van fitness seller dies van ijzer zeg maar niet van dat grip spul er omheen) met die lekkere zweethandjes van me

ja kom op zeg, dat doet zeer aan de handen hoor!!!!

ik ben nu net begonnen met van de handschoenen af te stappen :D is wel even wennen

Kom op zeg, er liggen gewoon grip-pads in de gym!
Toen ik zei dat 'ie ook zo'n handdoek kan gebruiken als 'ie zweetklauwen heeft kwamen er allerlei vage excuses...

niet echt 'citaten van verstandlozen' maar toch wel vervelend.
op mn werk als ik pauze houd, en aan kom zetten met een bak kwark, 250gram kipfilet, 4 broodjes pindakaas en een liter chocomel...
Krijg ik altijd van die achterlijke opmerkingen over 'bodybuilding' en als ze vragen hoe zwaar ik ben, en zeg 87kg.. ; Woo dan ben je wel dik eigenlijk (8
krijg je dan te horen van mensen met SniperX fysiek...

En nog een mannitje die zei dat je echt dikke spieren zou krijgen van zo een electronisch buikspier ding..'omdat je dan je spieren steeds aanspant'

niet echt 'citaten van verstandlozen' maar toch wel vervelend.
op mn werk als ik pauze houd, en aan kom zetten met een bak kwark, 250gram kipfilet, 4 broodjes pindakaas en een liter chocomel...
Krijg ik altijd van die achterlijke opmerkingen over 'bodybuilding' en als ze vragen hoe zwaar ik ben, en zeg 87kg.. ; Woo dan ben je wel dik eigenlijk (8
krijg je dan te horen van mensen met SniperX fysiek...

En nog een mannitje die zei dat je echt dikke spieren zou krijgen van zo een electronisch buikspier ding..'omdat je dan je spieren steeds aanspant'

Werkt dat dan niet? :fuu:
Haha wat een bullshit ook.. Of: Je kan niet afvallen als je niet de sauna in gaat.. Wtf? ???

Terug
Naar boven